Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΒλάχος, Γεώργιος
dc.contributor.authorΛαρίση, Μαρία-Άννα
dc.date.accessioned2018-01-19T07:56:18Z
dc.date.available2018-01-19T07:56:18Z
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10655
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη συνεισφορά των υποχρεωτικών διατάξεων του ΙΜΟ για την ασφάλεια στη θάλασσα και την πρόληψη της ρύπανσης στην ποιοτική διαχείριση των ναυτιλιακών επιχειρήσεων. Θα γίνει ανάλυση των διατάξεων του ΙΜΟ, με εστίαση στο περιβαλλοντικό κομμάτι και η επίδραση αυτών στο λειτουργικό κόστος μιας ναυτιλιακής εταιρείας. Η μείωση των ναυτικών ατυχημάτων είναι βασικός σκοπός του ΙΜΟ, ο οποίος λειτουργεί σε συνεργασία με τις Κυβερνήσεις στο πεδίο των κανονισμών και πρακτικών που σχετίζονται με κάθε είδους τεχνικά θέματα που επηρεάζουν τη ναυτιλία διεθνώς. Επίσης η ενθάρρυνση υιοθέτησης υψηλότερων προτύπων σε θέματα ασφάλειας και αποδοτικότητας της ναυσιπλοΐας καθώς και η πρόληψη της ρύπανσης αλλά και η αποζημίωση από ναυτικές απαιτήσεις αποτελούν σκοπούς του ΙΜΟ. Το διεθνές αυτό πρότυπο διαχείρισης υιοθετήθηκε από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό ( International Maritime Organization ) το Νοέμβριο του 1993 για να εισαγάγουν την σπουδαιότητα του ανθρώπινου παράγοντα στους κανονισμούς ασφαλείας και εμπορικών πλοίων διεθνώς, περιλαμβάνοντας απαιτήσεις για τις διαχειρίστριες εταιρίες τους. Η απόφαση για την υποχρεωτική εφαρμογή του κώδικα ΙSM καθώς και πολλών άλλων κανονισμών, προκάλεσε μεγάλη αναστάτωση σε όλους τους φορείς που εμπλέκονται: στις διοικήσεις σημαιών, στις ασφαλιστικές ενώσεις, στις ίδιες τις ναυτιλιακές εταιρίες κλπ. Αποφάσισα λοιπόν να ασχοληθώ με την ασφάλεια στη θάλασσα μέσω των διατάξεων του IMO δεδομένου ότι αποτελεί ένα παγκοσμίως σημαντικό μέτρο για την αντιμετώπιση ναυτικών ατυχημάτων και για την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα. Σημασία θα δοθεί στην εκτενή ανάλυση του ISM, του ISPS καθώς και άλλων συναφών με το θέμα διατάξεων, όπως STCW, MARPOL, SOLAS καθώς και ανάλογων “conventions” αντίστοιχων του ΙΜΟ διεθνών οργανισμών όπως το ILO (MLC) κλπ. Ερωτήματα που καλούνται να απαντηθούν είναι πως οι παραπάνω διατάξεις λειτουργούν στην πράξη και πώς θα πρέπει να εφαρμόζονται από τις ναυτιλιακές εταιρείες; Οι μέθοδοι που εν τέλει ακολουθούνται είναι αποτελεσματικές; Και τέλος, κατά πόσο αυτές οι διατάξεις επηρεάζουν το λειτουργικό κόστος των εταιρειών;el
dc.format.extent131el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ επίδραση των νέων περιβαλλοντικών διατάξεων του ΙΜΟ στην διαφοροποίηση του λειτουργικού κόστους μιας ναυτιλιακής εταιρείαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThis thesis discusses the contribution of the mandatory ΙΜΟ conventions on maritime safety and pollution prevention for quality management in shipping companies. The IMO provisions will be analyzed, focusing on the environmental segment and their impact on the operating costs of a shipping company. The reduction of accidents at sea is the main purpose of the IMO, which operates in cooperation with the Governments in the area of regulations and practices relating to technical matters of all kinds affecting shipping globally. Also encouraging the adoption of higher standards of safety and efficiency of navigation and pollution prevention as well as compensation of naval requirements are objectives of IMO. This international management standard was adopted by the IMO (International Maritime Organization) in November 1993 to introduce the importance of human factors and safety regulations for commercial vessels worldwide, including requirements for their managing companies. The decision on the enforcement of the ISM Code as well as many other regulations, has caused great inconvenience to all parties involved: the administrations flags, insurance associations, shipping companies themselves, etc. I have decided to deal with maritime safety through the IMO provisions as it is an important global measure for dealing with maritime accidents and for the safety of human life at sea. Importance will be given to the extensive analysis of ISM, ISPS and other relevant provisions such as STCW, MARPOL, SOLAS and similar "conventions" corresponding to IMO international organizations such as ILO (MLC) etc. Questions to be answered are how the above provisions work in practice and should they be implemented by shipping companies? Are the methods finally followed are effective? Finally, whether these provisions affect the operating costs of companies?el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordIMOel
dc.subject.keywordΑσφάλεια στην ναυτιλίαel
dc.subject.keywordΠοιοτικός έλεγχοςel
dc.subject.keywordΝαυτιλιακές εταιρείεςel
dc.subject.keywordΚώδικας ISMel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»