Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜποχώρης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΚολιοφώτης, Γεώργιος
dc.date.accessioned2018-01-18T06:12:37Z
dc.date.available2018-01-18T06:12:37Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10626
dc.description.abstractΤο αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία ενός εργαλείου λήψης αποφάσεων για βελτίωση της ποιότητας και διαχείρισης του κινδύνου μιας επιχείρησης και η εφαρμογή του σε μια βιομηχανική εμπορική επιχείρηση. Η παγκόσμια βιομηχανία, με τις διάφορες κατηγορίες στις οποίες ταξινομείται, αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους μοχλούς της παγκόσμιας οικονομικής παραγωγής. Κάθε χώρα έχει τη δική της πορεία και ιστορία όσον αφορά την εκβιομηχάνισή της. Η ιστορία του ανελκυστήρα ξεκινά το 1852 και σήμερα οι ανελκυστήρες αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα της ανάπτυξης των πόλεων παγκοσμίως. Η δημιουργία αξίας για τον πελάτη, μέσω των προϊόντων και των υπηρεσιών τους, από τις επιχειρήσεις είναι το κλειδί για την αειφορία και την επιτυχία τους. Οι υπηρεσίες εμφανίζονται σε όλο τον κύκλο ζωής ενός προϊόντος και διαχρονικά αποκτούν μεγαλύτερη σημασία ακόμα και για τις επιχειρήσεις παραγωγής. Αντίστοιχα, το μεγαλύτερο ποσοστό του κύκλου ζωής του ανελκυστήρα, αποτελείται από την προληπτική και διορθωτική συντήρηση. Η ποιότητα και ο κίνδυνος αποτελούν δύο βασικές έννοιες, που θα πρέπει να λαμβάνονται σοβαρά υπόψη από τις επιχειρήσεις. Συνεπακόλουθα, η βελτίωση της ποιότητας και η διαχείριση του κινδύνου θα πρέπει να αποτελούν σημείο εστίασης και προτεραιότητα για κάθε επιχείρηση, η οποία πιστεύει ότι η κερδοφορία της περνάει μέσα από την εξυπηρέτηση των πελατών της. Τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται στην παρούσα εργασία είναι το Failure Mode and Effect Analysis (FMEA) και το Quality Function Deployment (QFD). Το πρώτο αποσκοπεί στην μείωση και εξάλειψη πιθανών αστοχιών στα διάφορα στάδια σχεδιασμού ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Το QFD αξιοποιεί τις απαιτήσεις των πελατών για τη βελτίωση των χαρακτηριστικών ενός προϊόντος ή τον ανασχεδιασμό των διαδικασιών μιας επιχείρησης παροχής υπηρεσιών. Στο δεύτερο τμήμα της εργασίας παρουσιάζεται η εφαρμογή του εργαλείου με την ανάλυση της μεθοδολογίας και όλων των εξερχόμενων και συμπερασμάτων του κάθε βήματος. Τελικά προκύπτει ένας αριθμός προτεινόμενων ενεργειών και αλλαγών σε διαδικασίες, οι οποίες αξιολογούνται τεχνικά και οικονομικά σε σχέση με την αποτελεσματικότητά τους. Όλα τα συμπεράσματα συνοψίζονται και συγκρίνονται, με τη χρήση ορισμένων απλών εργαλείων, ώστε να προωθηθούν στη διοίκηση της επιχείρησης για να διευκολύνουν την λήψη αποφάσεων υλοποίησης των επιλεγόμενων ενεργειών.el
dc.format.extent249el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΕργαλεία βελτίωσης ποιότητας και διαχείρισης κινδύνου σε βιομηχανική και εμπορική επιχείρησηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΒελτίωση ποιότηταςel
dc.subject.keywordΔιαχείριση κινδύνουel
dc.subject.keywordΜελέτη περίπτωσηςel
dc.subject.keywordΛήψη αποφάσεωνel
dc.subject.keywordQuality function deploymentel
dc.subject.keywordFailure Mode and Effect Analysis (FMEA)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»