Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΚατσαμάκης, Ιωσήφ
dc.date.accessioned2018-01-17T12:19:18Z
dc.date.available2018-01-17T12:19:18Z
dc.date.issued2017-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10612
dc.description.abstractΠροκειμένου να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίον ένα καινοτόμο προϊόν, το οποίο απευθύνεται στην Β2Β (Business to Business) αγορά, σχεδιάζεται, παράγεται, προβάλλεται και προωθείται, θα αναφερθούμε στις βασικές έννοιες της Βιομηχανικής αγοράς και την έννοια του Βιομηχανικού ΜΚΤ (Marketing). Επίσης τι είναι ο Στρατηγικός Σχεδιασμός και ποια η Στρατηγική Μείγματος στο Βιομηχανικό ΜΚΤ. Στη συνέχεια θα αναφερθούμε στα Βιομηχανικά προϊόντα και ποιες οι διαφορές τους με τα Καταναλωτικά, σε ποιες κατηγορίες τα διαχωρίζουμε και πως τα αναπτύσσουμε στην Βιομηχανική αγορά. Ακολούθως θα μιλήσουμε για τα Κέντρα Αποφάσεων σε αυτή την αγορά, το πώς είναι δομημένα, τις δυσκολίες που υπάρχουν, αλλά και την διαδικασία λήψης απόφασης. Σημαντικό στοιχείο επίσης είναι και η τμηματοποίηση στην Β2Β αγορά, τις μεθόδους και την διαδικασία και τέλος την στόχευση σε συγκεκριμένη αγορά με σκοπό τελικά την επίτευξη αναγνωρισιμότητας. Κατόπιν θα παρουσιάσουμε τα συστήματα ελέγχου Κυκλοφορίας όπου είναι και το πεδίο ενδιαφέροντος μας και θα αναφερθούμε εκτενώς σε αυτά εστιάζοντας και στις διαφορές των διαφόρων συστημάτων. Τέλος θα ακολουθήσει εμπορική έρευνα για την προώθηση του προϊόντος μέσω ερωτηματολογίου, η μέθοδος και ο σχεδιασμός αυτού. Και φυσικά τα συμπεράσματα και οι προτάσεις της έρευνας και κλείνοντας η Σύνοψη σε όσα αναφερθήκαμε.el
dc.format.extent88el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΑνάπτυξη καινοτόμου προϊόντος (σύστημα ελέγχου κυκλοφορίας) στην ευρωπαϊκή αγοράel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΒιομηχανίαel
dc.subject.keywordΑγοράel
dc.subject.keywordΣύστημα ελέγχουel
dc.subject.keywordΛήψη αποφάσεωνel
dc.subject.keywordΚαταναλωτική αγοράel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»