Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΚουρκουμέλης, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2018-01-17T09:12:27Z
dc.date.available2018-01-17T09:12:27Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10605
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη εργασία έχει τίτλο στρατηγικές μάρκετινγκ ξενοδοχείου στη Κεφαλονιά και αποτελείται από πέντε κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο περιλαμβάνει την έννοια του μάρκετινγκ, τον ορισμό του τουριστικού μάρκετινγκ, το μείγμα μάρκετινγκ καθώς και τις στρατηγικές αλλά και τον έλεγχο αυτών. Το δεύτερο κεφάλαιο περιλαμβάνει την ανάλυση του ξενοδοχειακού κλάδου της Κεφαλονιάς, το περιβάλλον του νησιού καθώς και τις αφίξεις. Το τρίτο κεφάλαιο περιλαμβάνει την παρουσίαση του ξενοδοχείου PaspalisHotel, στο οποίο έχει πραγματοποιηθεί και η έρευνα. Σε αυτό το κεφάλαιο περιγράφεται το ξενοδοχείο και παρουσιάζεται με τη μορφή marketingmix. Το τέταρτο κεφάλαιο περιλαμβάνει τη μεθοδολογία της έρευνας, τους σκοπούς της και τα αποτελέσματα της. Και το τελευταίο κεφάλαιο περιλαμβάνει το συμπέρασμα της εργασίας και προτεινόμενες στρατηγικές που θα πρέπει να ακολουθήσει η επιχείρηση.el
dc.format.extent80el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣτρατηγικές μάρκετινγκ ξενοδοχείου στη Κεφαλονιάel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThis thesis is titled hotel marketing strategies in Kefalonia and consists of five chapters. The first chapter includes the concept of marketing, the definition of tourism marketing, the marketing mix as well as the strategies and their control. The second chapter includes the analysis of Kefalonia's hotel industry, the island's environment as well as arrivals. The third chapter includes the presentation of Paspalis Hotel, which has been the subject of the survey. This chapter describes the hotel and is presented in the form of a marketing mix. The fourth chapter includes the research methodology, its purposes and its results. The last chapter includes the conclusion of the work.el
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΞενοδοχειακές επιχειρήσειςel
dc.subject.keywordΟργάνωση και διοίκησηel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΤουριστικό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΚεφαλονιάel
dc.subject.keywordΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subject.keywordΑνταγωνισμόςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»