dc.contributor.advisor | Παπαδημητρίου, Ευστράτιος | |
dc.contributor.author | Κοντοστάνου, Αναστασία | |
dc.date.accessioned | 2018-01-17T08:50:42Z | |
dc.date.available | 2018-01-17T08:50:42Z | |
dc.date.issued | 2017-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10602 | |
dc.description.abstract | Η πειρατεία αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα της σύγχρονης
θαλάσσιας μεταφοράς. Παρά τη μείωση τέτοιων περιστατικών στον Κόλπο του Άντεν
και στο δυτικό Ινδικό Ωκεανό το 2016, η κλιμάκωση αυτού του φαινομένου με βίαιες
επιθέσεις στον Κόλπο της Γουινέας και ειδικότερα στα νερά της Νιγηρίας,
υπογραμμίζει τη χαμηλή επίγνωση που έχει ακόμα η ναυτιλιακή κοινότητα
αναφορικά με τη σοβαρότητα αυτής της κατάστασης καθώς και τα υπάρχοντα κενά
στον τομέα της ασφάλειας στη θάλασσα. Από την άλλη πλευρά, στη Νοτιοανατολική
Ασία έχει αναδυθεί μια νέα τάση που έχει να κάνει με την απαγωγή για λύτρα, ειδικά
στη Θάλασσα Sulu και Celebes. Οι παραπάνω προκλήσεις δεν αφορούν μόνο
μεμονωμένες χώρες καθώς απαιτείται διάχυση των πληροφοριών και ισχυρή
συνεργασία μεταξύ των κρατών, του ιδιωτικού τομέα, της ναυτιλιακής βιομηχανίας
και των Διεθνών Οργανισμών, σε πολιτικό, οικονομικό, νομικό, διπλωματικό και
στρατιωτικό επίπεδο. | el |
dc.format.extent | 140 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Σύγχρονη πειρατεία και θαλάσσιες μεταφορές: αίτια, συνέπειες, οικονομικό κόστος και στρατηγικές προς αντιμετώπισή της | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Piracy is one of the main concerns of the contemporary maritime transport. Despite
the reduction of such incidents in the Gulf of Aden and the Western Indian Ocean in
2016, the escalation of this phenomenon with violent attacks in the Gulf of Guinea,
especially in Nigerian waters, depicts the limited level of maritime domain awareness
in this region, in regards of the gravity of this situation and also the existing gaps as
far as maritime safety concerns. On the other hand, a new trend of kidnap for ransom
is emerging in South East Asia, especially in the Sulu and Celebes Sea. The above
challenges cannot be addressed solely to individual states as it requires information
sharing and strong cooperation between states, private sector stakeholders, maritime
industry and International Organizations, at the political, economic, legal, diplomatic
and military level. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Πειρατεία | el |
dc.subject.keyword | Ασφάλεια στην ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Επίγνωση | el |
dc.subject.keyword | Διάχυση πληροφοριών | el |
dc.subject.keyword | Συνεργασία | el |
dc.subject.keyword | Piracy | el |
dc.subject.keyword | Maritime safety | el |
dc.subject.keyword | Awareness | el |
dc.subject.keyword | Information sharing | el |
dc.subject.keyword | Collaboration | el |