dc.contributor.advisor | Δουληγέρης, Χρήστος | |
dc.contributor.author | Βλάσιος, Κωστής Θεοδ. | |
dc.date.accessioned | 2018-01-17T08:15:58Z | |
dc.date.available | 2018-01-17T08:15:58Z | |
dc.date.issued | 2017-11-21 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10596 | |
dc.description.abstract | Για τις ανάγκες της παρούσας Πτυχιακής Εργασίας λαμβάνουμε υπόψη μας τις τεχνολογικές εξελίξεις στον χώρο της Πληροφορικής και ειδικότερα στον κλάδο του Παγκόσμιου Ιστού ενώ μελετάμε τα σύγχρονα προγράμματα σπουδών, όπως παρατίθεντο από τον ACM Οργανισμό (Association for Computing Machinery). Ο Οργανισμός αυτός αποτελεί την μεγαλύτερη κοινότητα ανθρώπων Πληροφορικής, καθώς ενώνει σε μια κοινή στέγη εκπαιδευτές, ερευνητές, σπουδαστές και επαγγελματίες της επιστήμης της Πληροφορικής, διαμοιράζοντας πηγές (βιβλία, μελέτες, άρθρα) και οδηγώντας τις τεχνολογικές εξελίξεις. [1]
Η εργασία χωρίζεται σε τέσσερα μέρη, το πρώτο μέρος είναι θεωρητικό και περιλαμβάνει τα Κεφάλαια 1 και 2, όπου αναλύεται εν συντομία η επιστήμη της Πληροφορικής και δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στις σύγχρονες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις. Το δεύτερο μέρος (Κεφάλαιο 3) αφορά τον σύγχρονο τρόπο διδασκαλίας του επαγγελματικού κλάδου «Προγραμματιστή Λογισμικού», αλλά και 4 ακόμα κλάδων πληροφορικής, επικεντρώνοντας όμως στην ειδικότητα του «Προγραμματισμού στον Παγκόσμιο Ιστό». Σε αυτό περιλαμβάνονται οι τροποποιήσεις μαθημάτων διδασκαλίας σε σχέση με το παρελθόν λόγω τεχνολογικών εξελίξεων και αναγκών. Το τρίτο μέρος (Κεφάλαιο 4), προτείνει ένα νέο πρόγραμμα σπουδών (200 ωρών) για «Προγραμματισμό στον Παγκόσμιο Ιστό» σύμφωνο με το πρότυπο του ACM Οργανισμού και θα έχει τον χαρακτήρα «Επιμορφωτικού Σεμιναρίου». Το τελευταίο μέρος (Κεφάλαιο 5 και Κεφάλαιο 6), περιλαμβάνει τα Συμπεράσματα της εργασίας και την Βιβλιογραφία από όπου αντλήσαμε τις πληροφορίες των προηγούμενων κεφαλαίων. | el |
dc.format.extent | 56 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Προγραμματισμός στον παγκόσμιο ιστό: εκπαιδευτικές προσεγγίσεις | el |
dc.title.alternative | WEB programming: educational approaches | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | The present thesis takes under consideration the technological innovation in the field of Informatics and it exploits the modern curricula of Web Programming. With the aid of ACM Organization [1], which is one of the biggest scientific computing society which share resources (via papers, research, books etc.), we try to enlarge the discussion about the curricula adjustment of the particular field.
The thesis is divided in four (4) particular parts. In the first one (chapters 1, 2), it analyzes the Science of Informatics by emphasizing in modern educational approaches, like “blended” learning and the alternative “student-based” learning. In the second part (chapter 3), based on ACM, we analyze the suggested curricula of 5 defined sub-disciplines of computing (Computer Engineering, Computer Science, Information Systems, Information Technology, Software Engineering) although we focus on Web Programming which is actually part of Software Engineering studies. In here, we also examine the modification of the courses during the years.
Continuing in chapter 4, the thesis proposes a full curricula for web programming studies according with ACM and modern teaching methods. This program would be a Seminar-like program for adult students who want to learn how to be a web developer or simply want to refresh/expand their knowledges. Finally, chapters 5 presents the conclusions of modern curricula and modern educational approaches which will concern the educational community in the nearly future. | el |
dc.contributor.master | Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής | el |
dc.subject.keyword | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Προγραμματισμός | el |
dc.subject.keyword | Computer engineering | el |
dc.subject.keyword | Software engineering | el |