Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΚαραμαρία, Μαρία - Λυδία Στυλ.
dc.date.accessioned2018-01-16T10:51:41Z
dc.date.available2018-01-16T10:51:41Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10585
dc.description.abstractΗ έννοια του ψηφιακού Μάρκετινγκ αποτελεί έναν όρο ομπρέλα για την εμπορία προϊόντων ή υπηρεσιών που χρησιμοποιούν ψηφιακές τεχνολογίες, κυρίως στο Διαδίκτυο, καθώς και κινητά τηλέφωνα, διαφήμιση προβολής και οποιοδήποτε άλλο ψηφιακό μέσο. Η ανάπτυξη του ψηφιακού Μάρκετινγκ από τη δεκαετία του 1990 έως και σήμερα έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι μάρκες και οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την τεχνολογία για το Μάρκετινγκ. Ο κλάδος του τουρισμού έχει επηρεαστεί έντονα από την έλευση του ψηφιακού Μάρκετινγκ, το οποίο τον ανάγκασε να αλλάξει σημαντικά, προκειμένου να προσαρμοστεί στις νέες ανάγκες της αγοράς. Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά στον ξενοδοχειακό κλάδο, το ψηφιακό μάρκετινγκ γίνεται ολοένα και πιο σύνθετο με το πέρασμα του χρόνου και την έλευση όλο και περισσότερων καναλιών στο Διαδίκτυο, γεγονός που καθιστά την ανάγκη παρουσίας των ξενοδοχείων σε αυτό το μέσο επιτακτική. Ο τουρισμός ήταν από τις πρώτες και παραμένει μία από τις βασικές υπηρεσίες που αναπτύχθηκαν στο Διαδίκτυο. Οι υπηρεσίες που προσφέρονται μέσω Διαδικτύου είναι σχεδόν όλες όσες προσφέρονται από τα παραδοσιακά ταξιδιωτικά γραφεία, από την κράτηση και την αγορά εισιτηρίων μέχρι την εξασφάλιση διαμονής και ψυχαγωγίας, ενώ έχουν προστεθεί και επιπλέον υπηρεσίες, οι οποίες δεν υφίστανται στα παραδοσιακά μέσα. Τέτοιου είδους υπηρεσίες είναι οι ταξιδιωτικές συμβουλές από άτομα που έχουν βιώσει συγκεκριμένες εμπειρίες, τα ηλεκτρονικά ταξιδιωτικά περιοδικά, οι συγκρίσεις τιμών εισιτηρίων, οι ταξιδιωτικοί οδηγοί, οι υπολογισμοί για ισοτιμία συναλλάγματος, τα διεθνή και ταξιδιωτικά νέα, οι διευθύνσεις για αγορές ταξιδιωτικών βιβλίων και τα chat-rooms. Η αύξηση της χρήσης του Διαδικτύου συνετέλεσε τόσο στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού τουρισμού και των Διαδικτυακών ξενοδοχειακών κρατήσεων όσο και στην αύξηση των καταναλωτών που κανονίζουν το ταξίδι τους μέσω του ηλεκτρονικού τους υπολογιστή.el
dc.format.extent147el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΨηφιακό μάρκετινγκ και κρατήσεις ξενοδοχείων: παράγοντες που επηρεάζουν τους πελάτες στην επιλογή μεθόδου ξενοδοχειακής κράτησης μέσω του διαδικτύουel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΞενοδοχείαel
dc.subject.keywordΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΤουρισμόςel
dc.subject.keywordΔιαδίκτυοel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»