Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠελαγίδης, Θεόδωρος
dc.contributor.authorKarti, Efstathia N.
dc.contributor.authorΚάρτη, Ευσταθία Ν.
dc.date.accessioned2018-01-15T13:18:15Z
dc.date.available2018-01-15T13:18:15Z
dc.date.issued2017-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10548
dc.description.abstractΟ βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάδειξη της σημαντικότητας του Vetting και του TMSA και των αποτελεσμάτων αυτών στην συνολική εικόνα, οικονομική ανάπτυξη και βιωσιμότητα των εμπορικών συναλλαγών με τις μεγάλες πετρελαϊκές εταιρείες. Συγκεκριμένα στο δεύτερο κεφάλαιο πραγματοποιείται αναφορά στο Vetting και τις σχετικές διαδικασίες και στην συνέχεια στο VIQ, όπου το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο ουσιαστικά αποτελεί το εργαλείο για την διεξαγωγή μιας επιθεώρησης στο πλοίο. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στο TMSA, το οποίο αποτελεί την αντίστοιχη επιθεώρηση του γραφείου, στο οποίο δίνεται βαρύτητα κυρίως στις περιπτώσεις επικείμενης χρονοναύλωσης και αντίστοιχα την επιθεώρηση Vetting για ναύλωση ταξιδιού. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο πραγματοποιείται παρουσίαση περιστατικού προσάραξης δεξαμενόπλοιου καθώς και οι επιπτώσεις αυτού στις επικείμενες ναυλώσεις των βαποριών της διαχειρίστριας εταιρίας με τις πετρελαϊκές εταιρείες.el
dc.format.extent86el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleVetting and TMSA: role and requirements in the shipping industryel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThe main purpose of this thesis is to highlight the importance of Vetting, TMSA and the effect of their results to a company’s overall appearance, economic growth, long term sustainability and commercial transactions with first class oil majors. Specifically, the second chapter refers to Vetting and its procedures, followed by a presentation of its main tool namely VIQ, the questionnaire through which an inspector accesses the nominated vessel. Furthermore, reference is made to the TMSA, which is the respective vetting for the office and is of the utmost importance for time charter contracts with oil major. However when it comes to a potential voyage charter the attention it is drawn to the fields of Vetting and respectively on the VIQ. Finally in the last chapter a case study is presented which aims to highlight the importance of vetting and TMSA for tanker operators aiming to fix potential businesses with oil majors.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordFreight and freightageel
dc.subject.keywordTankersel
dc.subject.keywordVettingel
dc.subject.keywordTMSAel
dc.subject.keywordOil industryel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»