dc.contributor.advisor | Πελαγίδης, Θεόδωρος | |
dc.contributor.author | Karti, Efstathia N. | |
dc.contributor.author | Κάρτη, Ευσταθία Ν. | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T13:18:15Z | |
dc.date.available | 2018-01-15T13:18:15Z | |
dc.date.issued | 2017-06 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10548 | |
dc.description.abstract | Ο βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάδειξη της σημαντικότητας του Vetting
και του TMSA και των αποτελεσμάτων αυτών στην συνολική εικόνα, οικονομική ανάπτυξη
και βιωσιμότητα των εμπορικών συναλλαγών με τις μεγάλες πετρελαϊκές εταιρείες.
Συγκεκριμένα στο δεύτερο κεφάλαιο πραγματοποιείται αναφορά στο Vetting και τις σχετικές
διαδικασίες και στην συνέχεια στο VIQ, όπου το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο ουσιαστικά
αποτελεί το εργαλείο για την διεξαγωγή μιας επιθεώρησης στο πλοίο. Στο τέταρτο κεφάλαιο
γίνεται αναφορά στο TMSA, το οποίο αποτελεί την αντίστοιχη επιθεώρηση του γραφείου,
στο οποίο δίνεται βαρύτητα κυρίως στις περιπτώσεις επικείμενης χρονοναύλωσης και
αντίστοιχα την επιθεώρηση Vetting για ναύλωση ταξιδιού. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο
πραγματοποιείται παρουσίαση περιστατικού προσάραξης δεξαμενόπλοιου καθώς και οι
επιπτώσεις αυτού στις επικείμενες ναυλώσεις των βαποριών της διαχειρίστριας εταιρίας με
τις πετρελαϊκές εταιρείες. | el |
dc.format.extent | 86 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Vetting and TMSA: role and requirements in the shipping industry | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The main purpose of this thesis is to highlight the importance of Vetting, TMSA and the
effect of their results to a company’s overall appearance, economic growth, long term
sustainability and commercial transactions with first class oil majors. Specifically, the second
chapter refers to Vetting and its procedures, followed by a presentation of its main tool
namely VIQ, the questionnaire through which an inspector accesses the nominated vessel.
Furthermore, reference is made to the TMSA, which is the respective vetting for the office
and is of the utmost importance for time charter contracts with oil major. However when it
comes to a potential voyage charter the attention it is drawn to the fields of Vetting and
respectively on the VIQ. Finally in the last chapter a case study is presented which aims to
highlight the importance of vetting and TMSA for tanker operators aiming to fix potential
businesses with oil majors. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Freight and freightage | el |
dc.subject.keyword | Tankers | el |
dc.subject.keyword | Vetting | el |
dc.subject.keyword | TMSA | el |
dc.subject.keyword | Oil industry | el |