Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΚουρβαράς, Γιώργος
dc.date.accessioned2006-12-13T11:56:56Z
dc.date.available2006-12-13T11:56:56Z
dc.date.issued2006-12-13T11:56:56Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1052
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία, αναλύεται η δοµή και η λειτουργία των Multimedia Contact Centers, σε συνάρτηση µε την θέση τους και τον ρόλο που καλούνται να παίξουν στην εφοδιαστική αλυσίδα µιας επιχείρησης. Η µελέτη, αφορά την τοποθέτηση και λειτουργία ενός Contact Center σε εταιρεία παροχής υπηρεσιών και συγκεκριµένα σε έναν Χρηµατοπιστωτικό Όµιλο. Στα πλαίσια της εργασίας, παρουσιάζονται οι ανάγκες που οδήγησαν στην δηµιουργία, καταρχήν, των Call Centers, και στην εξέλιξη τους, τόσο λειτουργικά όσο και διαχρονικά σε σύγχρονα και δυναµικά Multimedia Contact Centers. Παρουσιάζονται και αναλύονται οι συγκεκριµένες επιχειρησιακές απαιτήσεις που καλούνται να καλύψουν σε ένα Χρηµατοπιστωτικό Όµιλο. Επιπλέον παρουσιάζονται και αξιολογούνται τα Contact Centers µε βάση τις τεχνολογικές και οργανωτικές επιλογές κατά τον σχεδιασµό και υλοποίηση τους, και παρέχονται χρήσιµα στοιχεία τόσο για την οργανωτική τοποθέτηση και αξιοποίηση τους σε έναν όµιλο επιχειρήσεων καθώς και για την εµπλοκή τους στην ενεργό και αποτελεσµατική λειτουργία ενός συστήµατος CRM (Customer Relationtionship Management). Στο κλείσιµο της εργασίας, παρέχεται και ένας γρήγορος οδηγός σηµείων του εσωτερικού αλλά και του εξωτερικού περιβάλλοντος, που πρέπει να αξιολογηθούν κατά την δηµιουργία SWOT ανάλυσης πριν τον λεπτοµερή σχεδιασµό και την ανάπτυξη ενός Multimedia Contact Center. Είναι σηµαντικό να επισηµανθεί στον αναγνώστη, ότι τα στοιχεία που παρουσιάζονται, αντλήθηκαν κατά ένα µέρος από την επισυναπτόµενη βιβλιογραφία. Μεγάλο µέρος όµως της εργασίας, βασίζεται σε προσωπική γνώση και εµπειρία πάνω στη συγκεκριµένη τεχνολογία την αγορά της, (Τραπεζική, Τηλεπικοινωνιών, Συµβουλευτικών εταιρειών κλπ) χωρίς την οποία θα ήταν αδύνατο να ολοκληρωθεί. Το έναυσµα για την εκπόνηση της παρούσας µελέτης, δόθηκε από την εργασία του συγγραφέα στην ∆/ση Εναλλακτικών ∆ικτύων της Emporiki Bank (2002-2005), καθώς και την συνεργασία του µε την ∆/ση Επιχειρησιακών Πελατών του ΟΤΕ στο παρελθόν (2000-2002). Τα στοιχεία που παρουσιάζονται, ειδικά σε ότι αφορά την δοµή και οργάνωση του οµίλου – χρήστη του MCC, είναι γενερικά και δεν αφορούν σε συγκεκριµένο όµιλο. Μπορούν να έχουν εφαρµογή σε πλήθος περιπτώσεων, οµίλων ή εταιρειών που ασχολούνται µε την παροχή υπηρεσιών γενικότερα.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectCall centers -- Management
dc.subjectBank management
dc.subjectΕξυπηρέτηση πελατών -- Μάνατζμεντ
dc.subjectΤηλεπικοινωνίες
dc.subjectΤραπεζικό μάνατζμεντ
dc.titleMultimedia contact centers σε ένα τραπεζικό όμιλο
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1052
europeana.typeIMAGE
dc.format.bytes2591515 bytes
dc.identifier.call658.8'4 KOY
dc.corporate.nameΕθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Τμήμα Χημικών Μηχανικών


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»