Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδίαση και ανάπτυξη ηλεκτρονικού μαθήματος στο πλαίσιο της τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης

dc.contributor.advisorΒούρος, Γεώργιος
dc.contributor.authorΜπουλταδάκη, Αικατερίνη
dc.date.accessioned2018-01-15T11:10:50Z
dc.date.available2018-01-15T11:10:50Z
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10528
dc.description.abstractΣκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού σεναρίου με αντικείμενο την «Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος Scratch» και σκοπό την ανάπτυξη της Υπολογιστικής Σκέψης. Απευθύνεται σε μαθητές της τελευταίας τάξης της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Πραγματοποιείται στην πλατφόρμα Moodle και υπολογίζεται να ολοκληρωθεί σε 14 διδακτικές ώρες περίπου (ο χρόνος αλλάζει ανάλογα τον προσωπικό και ομαδικό ρυθμό των εκπαιδευομένων). Το ηλεκτρονικό αυτό μάθημα είναι δομημένο σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά της Γνωστικής Μαθητείας και τα βήματα της Θεωρίας Μάθηση μέσω Σχεδίων Εργασίας. Σχεδιάστηκε σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες μαθητών ιδιωτικού σχολείου. Οι μαθητές χρησιμοποιούν καθημερινά στην εκπαιδευτική διαδικασία τους προσωπικούς μαθητικούς υπολογιστές τους και είναι εξοικειωμένοι με τις ΤΠΕ, τη χρήση του διαδικτύου και την ομαδική εργασία. Επίσης, εκπαιδευτικοί και μαθητές έχουν στην διάθεση τους ένα Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης, το οποίο όμως χρησιμοποιούν έως τώρα σε απλό-βασικό επίπεδο για διαμοιρασμό μαθησιακών πόρων και συζητήσεις ομάδας. Η μαθησιακή διαδικασία, που προτείνεται, συνδυάζει (blended learning) την διδασκαλία στην παραδοσιακή τάξη - με τη βοήθεια των νέων τεχνολογιών και της πλατφόρμας Moodle - και την εξ αποστάσεως διδασκαλία. Το εκπαιδευτικό σενάριο απαρτίζεται από δύο μέρη: στο πρώτο γίνεται διδασκαλία μέσω φύλλων εργασίας και πειραματισμού των προγραμματιστικών εννοιών και πρακτικών, στο δεύτερο οι μαθητές σε ομάδες δημιουργούν τα δικά τους έργα – ψηφιακά παιχνίδια, και τα μοιράζονται στη Διαδικτυακή Κοινότητα.Στο πρώτο μέρος, ο δάσκαλος χρησιμοποιεί το Moodle για να οργανώσει το μάθημα του, να δώσει οδηγίες, να διαμοιράσει το υλικό και να συλλέξει τις εργασίες των μαθητών. Βοηθά, επίσης, τους μαθητές να εξοικειωθούν με το σύστημα και τα υπόλοιπα λογισμικά, καθώς και με τη διαδικασία. Στην συνέχεια, όμως, οι μαθητές καλούνται να παρακολουθήσουν το μάθημα με την εξ αποστάσεως μέθοδο, να συνεργαστούν και να εκπονήσουν τις εργασίες τους.el
dc.format.extent140el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣχεδίαση και ανάπτυξη ηλεκτρονικού μαθήματος στο πλαίσιο της τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησηςel
dc.title.alternativeDesign and development of an eLearning course in the context of technology-enhanced assisted learningel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΥπολογιστή σκέψηel
dc.subject.keywordΠληροφορικήel
dc.subject.keywordΠρογραμματισμόςel
dc.subject.keywordMoodleel
dc.subject.keywordScratchel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»