Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠρέντζα, Ανδριάνα
dc.contributor.authorΠανουτσόπουλος, Αριστομένης
dc.date.accessioned2018-01-15T07:59:37Z
dc.date.available2018-01-15T07:59:37Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10519
dc.description.abstractΗ εξέλιξη της τεχνολογίας είναι ραγδαία και αναπόφευκτα έχει επηρεάσει μεταξύ άλλων και τον τομέα της εκπαίδευσης. Δεδομένου ότι η μάθηση δεν είναι πάντοτε εφικτό να πραγματοποιείται μέσω δια ζώσης συναντήσεων, έχει δημιουργηθεί η ανάγκη για εναλλακτικούς τρόπους διδασκαλίας, όπου θα αξιοποιείται η μεικτή ή η εξ αποστάσεως μάθηση. Οι εκπαιδευτικές πλατφόρμες σχεδιάστηκαν και σχεδιάζονται για να δώσουν τη λύση σε αυτό το πρόβλημα. Στον τομέα της Πληροφορικής και ειδικότερα του προγραμματισμού μάλιστα, αρκετές είναι οι έρευνες που στηρίζονται στη διδασκαλία μέσω εκπαιδευτικών πλατφόρμων, ενορχηστρώνοντας τις εκάστοτε δραστηριότητες με συγκεκριμένα διδακτικά μοντέλα, όπως είναι αυτό της Γνωστικής μαθητείας (Cognitive apprenticeship). Τα αποτελέσματα από αυτές τις έρευνες είναι ενθαρρυντικά, χρειάζεται ωστόσο περαιτέρω έρευνα τόσο για την αποτελεσματικότητα του μοντέλου της Γνωστικής μαθητείας στα πλαίσια διδασκαλίας μέσω μιας εκπαιδευτικής πλατφόρμας, όσο και για συγκεκριμένα χαρακτηριστικά των εκπαιδευομένων που μέχρι στιγμής δεν έχουν ερευνηθεί. Με βάση τα παραπάνω, στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί ο σχεδιασμός και η εφαρμογή μιας τέτοιας πλατφόρμας (XML eLab), ενορχηστρωμένης σύμφωνα με τις αρχές και στρατηγικές του μοντέλου της Γνωστικής μαθητείας, σε περιβάλλον μεικτής μάθησης, για τη διδασκαλία της γλώσσας XML. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα έχει κυρίως υποστηρικτικό ρόλο για τους προπτυχιακούς φοιτητές του τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων που παρακολουθούν το μάθημα «XML-Σημασιολογικός Ιστός», σε συνδυασμό με τις δια ζώσης συναντήσεις του εργαστηριακού μέρους του μαθήματος. Προς αυτή την κατεύθυνση ακολουθήθηκε ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της παρούσας διπλωματικής εργασίας.el
dc.format.extent143el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣχεδίαση και εφαρμογή εκπαιδευτικής πλατφόρμας (XML eLab) για τη διδασκαλία XML με το μοντέλο της Γνωστικής μαθητείαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτική πλατφόρμαel
dc.subject.keywordΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΓνωστική μαθητείαel
dc.subject.keywordXML (Document markup language)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»