Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαπαδημητρίου, Ευστράτιος
dc.contributor.authorΖωγραφάκη, Μαρία
dc.date.accessioned2018-01-11T10:30:00Z
dc.date.available2018-01-11T10:30:00Z
dc.date.issued2017-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10469
dc.description.abstractΗ συμβολή της Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων (ΝΜΑ) έχει αδιαμφισβήτητα σημαίνουσα βαρύτητα για την ναυτιλία παγκοσμίως, δεδομένου ότι έχει ως απώτερο στόχο τη διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου συστήματος διατροπικών μεταφορών, το οποίο να μπορεί να αναπτύξει τόσο τον ελεύθερο ανταγωνισμό αλλά και να εξασφαλίσει την οικονομική και κοινωνική ενότητα της. Η ΝΜΑ έχει τη δυνατότητα παροχής αποτελεσματικών μεταφορών σε χαμηλό συγκριτικά κόστος και με αρκετά λιγότερες δαπάνες σε σύγκριση με τις οδικές ή και άλλους γνωστούς τρόπους μεταφορών, γεγονός που την καθιστά το σημαντικότερο μέσο μεταφοράς αγαθών, και συνεπώς έναν από τους πυλώνες του εμπορίου και επομένως και της οικονομίας παγκοσμίως. Η ολοκληρωμένη αξιοποίηση των ωφελειών που προκύπτουν από τη ΝΜΑ χρειάζεται μία ολοκληρωμένη Ευρωπαϊκή πολιτική η οποία θα την προωθεί. Για να ανταποκριθεί η ΝΜΑ στα σύγχρονα μεταφορικά δεδομένα καλείται να ενσωματωθεί στο ενιαίο πολυτροπικό/διατροπικό ενιαίο σύστημα μεταφοράς το οποίο προωθείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και στο οποίο η ΝΜΑ μπορεί να έχει έναν από τους σημαντικότερους ρόλους. Η ΝΜΑ θα πρέπει να βελτιωθεί σε οργανωτικό και διοικητικό επίπεδο προκειμένου να βελτιώσει τη συνολική εικόνα της ούτως ώστε να μην είναι πλέον παρωχημένη, ενώ σημαίνοντα ρόλο θα παίξουν ως λογικό αποτέλεσμα οι λιμένες, των οποίων οι υποδομές και ο τρόπος λειτουργίας δεν είναι πάντα ο πλέον αποτελεσματικός ακόμη και σήμερα. Ωστόσο, οι κοινοτικές πρωτοβουλίες με πιο πρόσφατες εκείνες των Θαλάσσιων Διαδρόμων (Motorways of the Sea) κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση για εκσυγχρονισμό και ανάπτυξη των θαλασσίων κυρίως μεταφορών, καθώς και των συμπληρωματικών υπηρεσιών τους.el
dc.format.extent96el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ σημασία της ναυτιλίας μικρών αποστάσεων στο σύστημα συνδυασμένων μεταφορών στη μεσόγειοel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENOn a global scale, the contribution of Short Sea Shipping (SSS) is undoubtedly of utmost importance not only for Commerce, but also for a variety of purposes internationally. Whilst overviewing the case of SSS contribution to Transport, specifically within Europe and its greater area, we can observe that the ultimate goal for an ideal transport model is for SSS to evolve to an integrated intermodal transport system which is capable to maintain and develop the competition as well as to ensure economic and social unity. The SSS has the ability to provide efficient transport into comparatively low cost with lesser external costs compared to either trucking or different transportation systems. In order to exploit the benefits arising from SSS, it can easily be assumed that an integrated European policy is crucial in order to promote it accordingly. SSS can meet its needs and requirements in modern transport data, only by the case of its incorporation to a single multimodal / intermodal transport system promoted methodically and wholly by the European Union. The SSS sector so far, shows obvious signs that in the very near future, there will be a vital need of improvement in both organizational and administrative level in order to improve its effectiveness and achieve its full integration in a complete transport network. Additionally, ports will play an equally important and influential role in the infrastructure as their current way of operation is not always as effective as needed and required, and also consequently they will need to adapt in the new order for SSS. Several initiatives triggered by the European Commission have been taking place for a long period of time for the development of SSS and to nowadays, with the most recent example the case of MoS (Motorways of the Sea), heading towards the correct direction in order to develop essentially the maritime transport sector and all other practices attached to it.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΝαυτιλία μικρών αποστάσεωνel
dc.subject.keywordΘαλάσσιες μεταφορέςel
dc.subject.keywordΜεσόγειος Θάλασσαel
dc.subject.keywordMotorways of the seael
dc.subject.keywordShort Sea Shippingel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»