Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΓκιόκα, Χριστίνα
dc.date.accessioned2018-01-09T10:39:41Z
dc.date.available2018-01-09T10:39:41Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10416
dc.description.abstractΗ ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει φέρει μεγάλες αλλαγές σε διάφορους τομείς της καθημερινότητας. Η διαφήμιση και το μάρκετινγκ αποτελούν δύο τομείς, οι οποίοι διαφέρουν σημαντικά από την παραδοσιακή τους μορφή του παρελθόντος. Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ αποτελεί ένα σύνολο μεθόδων και εργαλείων, τα οποία χρησιμοποιούνται για την προώθηση προϊόντων/υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου και συνεισφέρει σημαντικά στις επιχειρήσεις, ως προς την αύξηση των πωλήσεων και του πελατολογίου, την επικοινωνία με τους πελάτες και την καλύτερη εξυπηρέτηση τους. Όσον αφορά στον τουριστικό κλάδο, οι ΤΠΕ συνεισέφεραν σημαντικά καθώς η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου σε συνδυασμό με τη δημιουργία των συστημάτων κρατήσεων παγκόσμιας διανομής (General Distribution System-GDS) ήταν καθοριστικά για την εξάπλωση του τουριστικού προϊόντος μέσω του διαδικτύου. Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό να μελετήσει τις στρατηγικές ηλεκτρονικού μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται από τα διαδικτυακά τουριστικά γραφεία (ΟΤΑ) με στόχο τη διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό και τη δημιουργία αξίας στις παρεχόμενες υπηρεσίες, με απώτερο σκοπό τη δημιουργία πιστών στην επιχείρηση πελατών και την αύξηση της κερδοφορίας της.el
dc.format.extent91el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣτρατηγικό πλάνο μάρκετινγκ ονλάιν ταξιδιωτικών πρακτορείων (online travel agencies):μελέτη της επιχείρησης Altair ταξιδιωτικοί πράκτορες Α.Εel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΤουριστικά γραφείαel
dc.subject.keywordΤεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ)el
dc.subject.keywordΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordSocial mediael


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»