Εμφάνιση απλής εγγραφής

Επιχειρησιακή επικοινωνία και διαπραγματεύσεις

dc.contributor.authorΜεσσαλάς, Δημήτριος
dc.date.accessioned2018-01-09T10:30:47Z
dc.date.available2018-01-09T10:30:47Z
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10414
dc.description.abstractΗ εκπόνηση της συγκεκριμένης Διπλωματικής εργασίας με θέμα την Επιχειρησιακή Επικοινωνία και τις Διαπραγματεύσεις έχει ως στόχο την καταγραφή και ανάλυση των εννοιών του τίτλου και την κατανόηση αυτών μέσα από την παράθεση Μελετών Περίπτωσης και την περεταίρω ανάλυση και σύνδεσή τους με τη θεωρία, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί και αναπτύσεται γύρω από τα συγκεκριμένα θέματα. Η έννοια της Επικοινωνίας, όσον αφορά το ενδοεπιχειρησιακό και εξωεπιχειρησιακό επίπεδο είναι άμεσα συνυφασμένη με τις Διαπραγματευτικές πρακτικές που ακολουθεί ο κάθε οργανισμός και την επιτυχία που εμφανίζει αναλογικά με τις επιλογές του γύρω από την Επικοινωνία τις πληροφορίες και τη Διαπραγμάτευση. Ως απότοκος της ανωτέρω διαδικασίας προκύπτει και η επίτευξη της αναγκαίας επαφής μεταξύ των οργανισμών, μέσω των σύγχρονων συστημάτων μεταφοράς δεδομένων, πληροφοριών, ιδεών, διαθέσεων και συναισθημάτων σε ένα πλαίσιο εταιρικής επικοινωνίας με γνώμονα τη διαπραγμάτευση ως μορφή επικοινωνιακής τακτικής, το οποίο αποτελεί και το πρώτο πεδίο ανάλυσης της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας. Τα τελευταία έτη, αν και η τεχνολογική πρόοδος είχε παράλληλη πορεία εξέλιξης με την επικοινωνία και τις διάφορες επικοινωνιακές πρακτικές μεταξύ των ανωτέρω κατηγοριών, απ’ ό,τι φαίνεται δημιούργησε στις Διοικήσεις εταιρειών αρκετά προβλήματα που χρήζουν αντιμετώπισης. Αυτό συμβαίνει διότι ο κύκλος των πληροφοριών που επηρεάζουν τους οργανισμούς και τις διοικήσεις, έχει διευρηνθεί σε τέτοιο βαθμό, ώστε καθίσταται σχεδόν αδύνατη η άσκηση διοίκησης με τις παραδοσιακά καθιερωμένες μεθόδους των υφισταμένων μέσων επικοινωνίας. Στην σύγχρονη εποχή, το στέλεχος για να ασκεί το έργο της διοίκησης με επιτυχία πρέπει να συμβαδίζει με τις σύγχρονες διαδικασίες διακίνησης πληροφοριών, ενδό- και εξω-εταιρικά, καθώς και να επικοινωνεί το όραμα, την αποστολή και το έργο της εταιρείας και στην υπόλοιπη οργάνωση (ενδοεταιρικό περιβάλλον), αλλά και στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο που αφορά πελάτες, προμηθευτές και λοιπούς stakeholders της εταιρείας (εξωεταιρικό περιβάλλον). Η επιτυχία στην διοίκηση της επιχείρησης έρχεται με την διακίνηση ελεύθερης ροής πληροφοριών (ενδοεταιρικά) και την επιτυχή καθοδήγηση των στελεχών και εργαζομένων προς επίτευξη των στόχων με τη διακίνηση συγκεκριμένων πληροφοριών προς το εξωεταιρικό περιβάλλον. Το στέλεχος, για να ελέγχει με επιτυχία την εξωεταιρική επικοινωνία και να παρέχει εκ νεου πληροφόρηση, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά, προς όφελος της επιχείρησης ακολουθεί τη διαδικασία του κύκλου επαναπληροφόρησης (feedback) πριν ανατροφοδοτήσει με νέες πληροφορίες. Στις εταιρείες η επικοινωνία αποτελεί το σημαντικότερο παράγοντα στις εκτελέσεις διαδικασιών και αποτελεί το λόγο που μία εταιρεία θα προοδεύσει και θα αποδώσει κέρδη επιτυγχάνοντας τους στόχους της. Η αναφερόμενη ως “Επιχειρησιακή Επικοινωνία”, σύμφωνα με τον Kiyoshi Yamauchi, είναι εκείνη που θα μεταδώσει τη φιλοσοφία της εταιρείας, ενώ σύμφωνα με τον Thomas Jerfferson τον τρίτο πρόεδρο των ΗΠΑ, ο οποίος χρησιμοποίησε πρώτος τον όρο (1802), αφορούσε το άνοιγμα της επιχείρησης προς το κοινωνικό σύνολο, κάτι που υλοποιήθηκε 100 χρόνια αργότερα (1902) από τον Ivy Lee, ο οποίος εισήγαγε το όραμα της επιχείρησης ως πρόσθετη αξία για το κοινωνικό σύνολο. Στην εποχή που διανύουμε, η διαδικασία της επικοινωνίας στα πλαίσια επιχειρησιακών πρακτικών ενδο- αλλά και εξω- εταιρικά αφορά καθημερινά ένα αντικείμενο διαπραγμάτευσης, μιας και όσον τα ποιοτικά αλλά και ποσοτικά χαρακτηριστικά αυτής αυξάνονται, τόσο αλλάζει και η διαπραγματευτική θέση του υποκειμένου, ενώ παράλληλα εφόσον είναι ποσοτικά διαχειρίσιμη, τα ποιοτικά χαρακτηριστικά αυτής καθορίζουν σημαντικό μέρος της διαδικασίας της διαπραγμάτευσης. Τα άτομα, έχοντας πλέον στη διάθεσή τους όλα τα απαραίτητα εργαλεία για την άσκηση της διαπραγμάτευσης, καλούνται να τα χρησιμοποιήσουν προς το προσωπικό τους όφελος, το οποίο ταυτίζεται άμεσα με την εταιρεία στα πλαίσια της εργασίας τους (ενδο-εταιρικά), τόσο και (εξω-εταιρικά) μέσα από συνεχείς κύκλους διαπραγματεύσεων και έχοντας πάντοτε ως επικοινωνιακή στόχευση την ανταλλαγή πληροφοριών με στόχο τη βελτιστοποίηση της διαπραγματευτικής τους θέσης, όπως περιγράφεται και αναλύεται από τις διαφορετικές οπτικές γωνίες που παραθέτει η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία.el
dc.format.extent97el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΕπιχειρησιακή επικοινωνία και διαπραγματεύσειςel
dc.title.alternativeBusiness communication and negotiationsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe preparation of this Master Thesis on the subject of Business Communication and Negotiations aims to record and analyze the terms the title refers to and their understanding through the citation of Case Studies, as well as further analyzing them and connecting them to the theory, as it has been formulated and developed. The meaning of Communication, in terms of intra-corporate and extra-corporate context is directly connected with the negotiation tactics each organization follows and the success it achieves in connection with the choices made about Communication, information and the Negotiation. The above process also results in the achievement of the necessary contact between organizations, through the modern systems of transferring data, information, ideas, attitudes and feelings in a context of business communication given that negotiation is a type of communicational tactic, which constitutes the first analysis scope of this master thesis. In the last years, despite the fact that technological progress was developed alongside the progress of communication as well as the communication practices between the above-mentioned categories, it seems that this has created a number of problems to companies’ Management, which need to be resolved. The reason for this is that the cycle of information that affects the organizations and managements, has been broadened so much that managing by using the traditional means of communication has become almost impossible. Nowadays, in order for the executive employee to successfully manage a company they must conform with the current information circulation process, intra- and extracorporate. In addition, they must communicate the vision, the mission and the work of the company to the rest of the organization (intra-corporate environment), as well as the wider social group, which includes clients, suppliers and other stakeholders of the company (extra-corporate environment). Success in management of a company comes with the free circulation of information (intra-corporate) and the successful guidance of the administration and employees towards the achievement of goals relevant to the circulation of information to the extra-corporate context. In order for the executive member to successfully control extra-corporate communications and to provide new information, so much intra-corporate as extra-corporate, for the benefit of the company, they have to follow the process of feedback, prior to supplying the new information. Within companies communication is the most important factor in following procedures and is the reason for which a company will make progress and make profit by achieving its goals. The term “Business Communication”, according to Kiyoshi Yamauchi, is the type of communication that will transmit the philosophy of a company, while according to Thomas Jefferson, the third president of the USA, who was first to use this term (1802), it refers to the opening of a company towards the public, and was realized 100 years later (1902) by Ivy Lee, who introduced the company vision as an added value to the public. Today, the process of communication in terms of business practices, intra- and extra-corporate, is a topic of negotiation on a daily basis, because as its qualitive and quantitative characteristics increase, the negoatiting position of the subject keeps altering. At the same time, while it is manageable in terms of quantity, it is the quality characteristics that define an important part of the process of negotiation. With all the necessary negotiating tools available, negotiators are asked to use them to their own advantage, which identifies directly with the company, in terms of their job (intra-corporate), as well as (extra-corporate) through sustained negotiation cycles. The communicational target always is the exchange of information aiming at improving their negotiating position, as it is described and thoroughly analyzed in this Master Thesis.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΕπιχειρησιακή επικοινωνίαel
dc.subject.keywordΔιαπραγματεύσειςel
dc.subject.keywordΕταιρείεςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»