Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΑπιτιαγοπούλου, Αγγελική
dc.date.accessioned2017-12-21T10:06:36Z
dc.date.available2017-12-21T10:06:36Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10353
dc.description.abstractΗ τεχνολογική επανάσταση στα πεδία της πληροφορικής και των επικοινωνιών άλλαξε τον τρόπο οργάνωσης της εργασίας και του επιχειρείν, της επικοινωνίας και της καθημερινής ζωής. Νέα προϊόντα και υπηρεσίες εισέβαλαν με εφαρμογές της κινητής τηλεφωνίας, του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τις εφαρμογές του διαδικτύου (Internet) σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας και της οικονομίας. Με αυξανόμενο ρυθμό, ολοένα και περισσότεροι χρήστες – καταναλωτές χρησιμοποιούν τα social media και εξελικτικά διαμορφώνεται νέο τοπίο και προκύπτουν νέοι συσχετισμοί στον τρόπο επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης χρηστών – καταναλωτών και παρόχων, εταιριών, επιχειρήσεων, οργανισμών, φυσικών προσώπων κ.α. Οι επιχειρήσεις έχουν ενσωματώσει στην παραγωγική διαδικασία τα πληροφοριακά και τηλεπικοινωνιακά συστήματα με στόχο την καινοτόμο παροχή προϊόντων και υπηρεσιών . Επιδιώκουν καλύτερα αποτελέσματα σε κόστος, χρόνο, ποιότητα και ευελιξία Ο χρήστης – καταναλωτής επηρεάζει και πολλές φορές καθορίζει πλέον τη συμπεριφορά μιας επιχείρησης, ενώ η επιχείρηση συμμορφωμένη σε αυτές τις επιταγές, προσαρμόζει τους στόχους της και την πολιτική της στα ζητούμενα προκειμένου να έχει θετικά αποτελέσματα σε πωλήσεις, έσοδα, διατήρηση αλλά και προσέλκυση νέας πελατείας. Αυτή τη σχέση έχει σκοπό να αναδείξει αυτή η εργασία. Να εκτιμήσει τη σπουδαιότητα – αναγκαιότητα της χρήσης των social media στις ελληνικές επιχειρήσεις ώστε να προκύψουν, αμφίδρομα, οφέλη, τόσο των επιχειρήσεων όσο και των καταναλωτών. Αύξηση ανταγωνιστικότητας και ποιοτικής παραγωγής αγαθών και υπηρεσιών για τις πρώτες, ποιοτική ικανοποίηση και εξυπηρέτηση για τους δεύτερους. Γι’ αυτήν την ανάδειξη χρησιμοποιήθηκαν, πέραν της βιβλιογραφίας, πρωτογενείς πηγές· ερωτηματολόγιο σε ημιδομημένη προσωπική συνέντευξη, στο οποίο συμπεριλαμβάνονταν και ανοιχτές ερωτήσεις, δειγματοληπτικά από τέσσερις επιχειρηματικές οντότητες. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα social media είναι σημαντικό κεφάλαιο για οποιαδήποτε επιχείρηση. Για να προχωρήσει και να σταθεί, είναι αναγκαίο να κάνει αισθητή την παρουσία της στα social media. Επιβάλλεται τόσο για την ίδια όσο και για τους πελάτες σε επίπεδο επικοινωνίας, ικανοποίησης και εξυπηρέτησής τους. Στην ελληνική επιχειρησιακή πραγματικότητα αυτό έχει πλήρως κατανοηθεί με συμμετοχή των επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχει χώρος για βελτιώσεις.el
dc.format.extent48el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleSocial media και ελληνικές επιχειρήσεις. Μια ποιοτική προσέγγισηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΕπιχειρήσειςel
dc.subject.keywordΥιοθέτησηel
dc.subject.keywordΕπικοινωνίαel
dc.subject.keywordSocial mediael


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»