Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤζαννάτος, Ερνέστος
dc.contributor.authorΠολίτης, Ξενοφών
dc.date.accessioned2017-12-20T10:08:59Z
dc.date.available2017-12-20T10:08:59Z
dc.date.issued2016-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10337
dc.description.abstractΑπό το 2009 που έχει εφαρμοστεί η διαδικασία της Χαμηλής Ταχύτητας Πλεύσης (Χ.Τ.Π.), πολλές ναυτιλιακές εταιρίες και πλοιοκτήτες έχουν υιοθετήσει αυτή την μέθοδο πλεύσης προκειμένου να μειώσουν την κατανάλωση καυσίμων και να περιορίσουν τις εκπομπές αέριων ρύπων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Από την άλλη μεριά, αρκετοί είναι αυτοί που έχουν ενστάσεις ως προς την συγκεκριμένη μέθοδο πλεύσης εξαιτίας της αύξησης του χρόνου του ταξιδιού αλλά κυρίως εξαιτίας των προβλημάτων που προκαλούνται στις κύριες μηχανές των πλοίων εξαιτίας της λειτουργίας αυτών σε χαμηλότερες στροφές από τις προβλεπόμενες που δίνει ο κατασκευαστής. Στην εργασία αυτή θα αναλυθούν τα τεχνο-οικονομικά και περιβαντολογικά οφέλη της Χ.Τ.Π., θα παρουσιαστούν οι τρόποι με τους οποίους ένα εμπορικό πλοίο μπορεί να πλεύσει με χαμηλή ταχύτητα, θα αναφερθούν τα μηχανικά προβλήματα που προκαλούνται εξαιτίας της μεθόδου Χ.Τ.Π. και θα παρουσιαστούν οι νέες τεχνολογίες στις μηχανές των πλοίων με τις οποίες ξεπερνιούνται τα προβλήματα και μπορεί ένα πλοίο να πλέει σε χαμηλές ταχύτητες χωρίς προβλήματα.Τέλος θα προσπαθήσουμε να υπολογίσουμε το κόστος της Χ.Τ.Π. και την εξοικονόμιση από την χρήση του ώστε να καταλήξουμε στα καθαρά οικονομικά αποτελέσματα μέσα από την μελέτη των σχέσεων της Χ.Τ.Π. με την κατανάλωση καυσίμου και της κατανάλωσης καυσίμου με την ταχύτητα για συγκεκριμμένα δρομολόγια , συγκεκριμμένους τύπους πλοίων σε διάφορες ταχύτητες πλεύσης.el
dc.format.extent71el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΧαμηλή ταχύτητα πλεύσης : τεχνο - οικονομική και περιβαλλοντική αξιολόγησηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENSince 2009 that the slow steaming procedure has been applied, many maritime corporations and ship owners have established this sailing method in order to reduce fuel consumption and air pollution which cause global warming. On the other hand some are opposed to this sailing method due to the augmentation of the duration of traveling but mainly because of the problems caused to the main engines of the ship because of their working in slower rotations than those predicted by the designer. In this paper the techno-economical and environmental benefits of slow steaming will be analyzed and ways of slow steaming of merchant ships will be presented, mechanical problems which are caused by the slow steaming method will be referred to and new technologies -with which problems caused by slow steaming in ship engines are resolved so that a ship can sail in slow speed without problems- will be presented. Finally we will try to estimate the cost of slow steaming and the savings thanks to it in order to end up with the clear economic results through the study of relations of slow streaming and the use of fuel and the relation of fuel consumption and the speed for certain routes, certain kinds of ships and in various sailing speeds.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΤεχνοοικονομική αξιολόγησηel
dc.subject.keywordΕμπορευματοκιβώτιαel
dc.subject.keywordΠεριβαλλοντικά οφέληel
dc.subject.keywordCO2el
dc.subject.keywordSOXel
dc.subject.keywordΧαμηλή ταχύτητα πλεύσηςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»