Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΒλάχος, Γεώργιος
dc.contributor.authorΔημόπουλος, Δημήτριος
dc.date.accessioned2017-12-14T11:28:37Z
dc.date.available2017-12-14T11:28:37Z
dc.date.issued2017-09-27
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10299
dc.description.abstractΤο θέμα που επιχειρείται να αναλυθεί η παρούσα εργασία είναι όλες οι τελευταίες εξελίξεις στην φορτηγό ναυτιλία στην Μεσόγειο. Η Ευρωπαϊκή Ένωση γενικότερα με κινήσεις και επενδυτικά προγράμματα αντιλαμβάνεται πλήρως τα πλεονεκτήματα μεταφοράς αγαθών δια μέσου θαλάσσης σε σύγκριση με άλλα μέσα μεταφοράς, όμως και η ίδια η ΕΕ αλλά και ο Διεθνής Οργανισμός ναυτιλίας θεσπίζει νέους κανονισμούς με κυριότερο σκοπό την αντιμετώπιση διαφόρων μεγαλύτερων, για τον πλανήτη, προβλημάτων όπως είναι οι εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα. Με την Συμφωνία του Παρισίου 194 χώρες στις 12 Δεκεμβρίου 2015 συμφώνησαν να κρατήσουν την αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη αρκετά κάτω από τους 2 βαθμούς κελσίου, εκτός από τις βιομηχανίες, τα αυτοκίνητα και άλλα ένας τομέας που επηρεάζεται είναι η ναυτιλία. Ήδη στην Βόρεια Ευρώπη υπάρχουν ζώνες που δεν επιτρέπεται η καύση καυσίμου που έχει υψηλή περιεκτικότητα σε θείο. Κάτι ανάλογο θα συμβεί και στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου. Πέρα από τις εκπομπές των ρύπων ένα άλλο ζήτημα που έχει επιβληθεί στα πλοία είναι η διαφύλαξη των καθαρών από οργανισμούς θαλάσσιων ερμάτων. Ιδίως στην περιοχή της ανατολικής Μεσογείου και πιο συγκεκριμένα στο Λιβυκό πέλαγος επιστήμονες βρίσκουν ολοένα και περισσότερους θαλάσσιους οργανισμούς οι οποίοι δεν ανήκουν στην Μεσόγειο. Οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι ένα μέρος αυτών προέρχεται από το κανάλι του Σουέζ ενώ οι υπόλοιποι μεταφέρονται μέσω του έρματος των πλοίων. Έτσι έχει τεθεί σε εφαρμογή νομοθεσία όπου πλέον επιβάλει στα πλοία να φέρουν συστήματα που θα καθαρίζουν το νερό από οποιουσδήποτε μικροοργανισμούς που θα μπορούσαν να επηρεάσουν την θαλάσσια χλωρίδα και πανίδα. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για την εκπόνηση της εργασίας είναι κατά κύριο λόγο βιβλιογραφική ενώ υπάρχουν αρκετά στοιχεία από έρευνες που έχουν γίνει από στατιστικές υπηρεσίες, από πλοιοκτήτριες αλλά και ναυλομεσιτικές εταιρείες που εξειδικεύονται στην φορτηγό και ευρωπαϊκή ναυτιλία.el
dc.format.extent84el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΠρόσφατες εξελίξεις στην τοπική αγορά των φορτηγών πλοίων στην Μεσόγειοel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΘαλάσσιες μεταφορέςel
dc.subject.keywordΜεσόγειος Θάλασσαel
dc.subject.keywordΦορτηγός ναυτιλίαel
dc.subject.keywordΠλοίαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»