Εμφάνιση απλής εγγραφής

Προώθηση ασφαλιστικών προγραμμάτων ζωής και υγείας στη γενιά Υ

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΔημητροπούλου, Γεωργία
dc.date.accessioned2017-12-14T11:14:58Z
dc.date.available2017-12-14T11:14:58Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10298
dc.description.abstractΟ θεσμός της ασφάλισης διαθέτει μακραίωνη ιστορία που εντοπίζεται ακόμα και στη λειτουργία των αρχαίων κοινωνιών. Η ιδιωτική ασφάλιση που παρέχεται από ιδιωτικούς φορείς σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο, μάλιστα, συνιστά θεσμό με εκτενέστερη εξέλιξη σε σχέση με την κοινωνική ασφάλιση. Μέσω της ασφαλίσεως είναι δυνατή η κάλυψη κινδύνων που μπορεί να αφορούν σε άτομα ή ομάδες ατόμων, αλλά και σε περιουσιακά και πάγια στοιχεία. Με τη καταβολή συμφωνημένου ποσού ο ασφαλισμένος δύναται να αποζημιωθεί σε περίπτωση που επιβεβαιωθεί παράγοντας κινδύνου κι επέλθει ατύχημα ή απώλεια, σωματική ή υλική. Τα προϊόντα της ασφαλιστικής αγοράς καλύπτουν κάθε ηλικία και μπορούν να προσαρμόζονται στις ανάγκες της εκάστοτε ηλικιακής ομάδας, ώστε να παρέχουν κάλυψη για κάθε παράγοντα κινδύνου. Η γενιά Υ, η οποία αποτελείται από άτομα που έχουν γεννηθεί τις δεκαετίες του 1980 και του 1990, αφορά σε ένα μεγάλο ποσοστό του παγκόσμιου πληθυσμού και αποτελεί πρόκληση για την ασφαλιστική αγορά. Κι αυτό διότι τα εν λόγω άτομα, ως επί το πλείστον, καταδεικνύουν μειωμένο ενδιαφέρον αναφορικά με τα ασφαλιστικά προϊόντα, γεγονός που καθιστά την προώθησή τους περισσότερο επιτακτική. Τα άτομα αυτά έχουν ιδιαίτερα στενή σχέση με τον χώρο του διαδικτύου, ενώ η αγοραστική τους στάση, γενικότερα, βασίζεται περισσότερο σε ψυχολογικούς, παρά σε ορθολογικούς παράγοντες. Όπως διαπιστώνεται, όμως, από έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 100 ατόμων που ανήκει στη γενιά Υ, στην Ελλάδα, και που διαθέτει ή πρόκειται να ασφαλιστεί στους επόμενους 12 μήνες έναντι κινδύνου, η επιλογή της ασφάλισης βασίζεται σε παραδοσιακές μεθόδους πληροφόρησης, αλλά και στο μέγεθος και τη φήμη της εκάστοτε ασφαλιστικής εταιρείας, πέραν του όγκου καταβολής των απαιτούμενων ασφαλίστρων.el
dc.format.extent103el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΠροώθηση ασφαλιστικών προγραμμάτων ζωής και υγείας στη γενιά Υel
dc.title.alternativePromoting life and health insurance programmes in generation Yel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe institution of insurance has a long history that can be traced even to the functioning of ancient societies. Private insurance provided by private bodies to any interested party is indeed an institution with a wider evolution in relation to social security. Insurance can cover dangers concerning individuals or groups of individuals but also assets. Through payment of an agreed amount, the insured person may be compensated if a risk factor is confirmed and an accident or loss, physical or physical, occurs. Insurance market products cover any age and can be tailored to the needs of each age group to provide coverage for each risk factor. Generation Y, which is made up of people born during the decades of 1980 and 1990 consists a large proportion of the world's population and a challenge for the insurance market. This is because these people, for the most part, show a low interest in insurance products, which makes their promotion more urgent. These people have a very close relationship with the Internet and their purchasing attitude is generally more based on psychological rather than rational factors. However, it is clear from a survey carried out on a sample of 100 people belonging to the Y generation in Greece and who is or will be insured in the next 12 months against risk, the choice of insurance is based on traditional methods of information but also on the size and the reputation of the insurance company in question, in addition to the amount of the required premiums.el
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordΑσφάλιση ζωήςel
dc.subject.keywordΑσφάλιση περιουσίαςel
dc.subject.keywordΠροώθησηel
dc.subject.keywordΓενιά Υel
dc.subject.keywordLife insuranceel
dc.subject.keywordProperty insuranceel
dc.subject.keywordPromotionel
dc.subject.keywordGeneration Yel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»