dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Φραγκάκης, Χρήστος - Κυριάκος | |
dc.date.accessioned | 2017-12-05T11:22:15Z | |
dc.date.available | 2017-12-05T11:22:15Z | |
dc.date.issued | 2017-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10263 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα διπλωματική εργασία υλοποιήθηκε μια εκπαιδευτική εφαρμογή εκμάθησης εισαγωγικών
στοιχείων της γλώσσας προγραμματισμού Scratch. H επιλογή του περιεχομένου βασίστηκε στην ύλη που
ακολουθείται στις δύο πρώτες τάξεις του γυμνασίου. Απευθύνεται σε μαθητές γυμνασίου που
ασχολούνται πρώτη φορά με τον προγραμματισμό και θέλουν έναν εύκολο τρόπο προκειμένου να λάβουν
βασικές γνώσεις για το Scratch.
Στο πρώτο και στο δεύτερο μέρος της διπλωματικής εργασίας υλοποιείται το πρόγραμμα και
περιγράφεται η εφαρμογή. Επίσης, παρουσιάζεται η θεωρία μάθησης που χρησιμοποιήθηκε και η
αρχιτεκτονική του συστήματος.
Στο τρίτο μέρος περιγράφονται οι λειτουργίες του συστήματος .Επίσης, αναφέρονται διάφορα σενάρια
χρήσης της εφαρμογής.
Στο τελευταίο μέρος της εργασίας προκύπτουν συμπεράσματα σχετικά με την εφαρμογή καθώς επίσης
γίνεται αναφορά για μελλοντικές επεκτάσεις του εκπαιδευτικού λογισμικού. | el |
dc.format.extent | 60 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Γλώσσες προγραμματισμού (Ηλεκτρονικοί υπολογιστές) | el |
dc.subject | Πληροφορική -- Μελέτη και διδασκαλία | el |
dc.title | Εκπαιδευτικό λογισμικό για την εκμάθηση γλώσσας προγραμματισμού | el |
dc.title.alternative | Educational software for learning programming language | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | In this diploma thesis, an educational application for the learning of introductory elements of the Scratch
programming language was implemented. The content selection was based on the material used in the
first two grades of the high school. It is aimed at high school students who are engaged in programming
for the first time and they want an easy way in order to get basic knowledge about Scratch.
In the first part and the second part of the diploma thesis the program is implemented and the application
is described. Moreover, the learning theory that is used and the architecture of the system is presented.
In the third part the functions of the system are described. Furthermore, various application use scenarios
are mentioned.
In the last part of the paper conclusions about the application are drawn as well as write about future
extensions of the educational software. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικό λογισμικό | el |