Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εκπαιδευτικό λογισμικό για την εκμάθηση γλώσσας προγραμματισμού

dc.contributor.advisorΒίρβου, Μαρία
dc.contributor.authorΦραγκάκης, Χρήστος - Κυριάκος
dc.date.accessioned2017-12-05T11:22:15Z
dc.date.available2017-12-05T11:22:15Z
dc.date.issued2017-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10263
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία υλοποιήθηκε μια εκπαιδευτική εφαρμογή εκμάθησης εισαγωγικών στοιχείων της γλώσσας προγραμματισμού Scratch. H επιλογή του περιεχομένου βασίστηκε στην ύλη που ακολουθείται στις δύο πρώτες τάξεις του γυμνασίου. Απευθύνεται σε μαθητές γυμνασίου που ασχολούνται πρώτη φορά με τον προγραμματισμό και θέλουν έναν εύκολο τρόπο προκειμένου να λάβουν βασικές γνώσεις για το Scratch. Στο πρώτο και στο δεύτερο μέρος της διπλωματικής εργασίας υλοποιείται το πρόγραμμα και περιγράφεται η εφαρμογή. Επίσης, παρουσιάζεται η θεωρία μάθησης που χρησιμοποιήθηκε και η αρχιτεκτονική του συστήματος. Στο τρίτο μέρος περιγράφονται οι λειτουργίες του συστήματος .Επίσης, αναφέρονται διάφορα σενάρια χρήσης της εφαρμογής. Στο τελευταίο μέρος της εργασίας προκύπτουν συμπεράσματα σχετικά με την εφαρμογή καθώς επίσης γίνεται αναφορά για μελλοντικές επεκτάσεις του εκπαιδευτικού λογισμικού.el
dc.format.extent60el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΓλώσσες προγραμματισμού (Ηλεκτρονικοί υπολογιστές)el
dc.subjectΠληροφορική -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.titleΕκπαιδευτικό λογισμικό για την εκμάθηση γλώσσας προγραμματισμούel
dc.title.alternativeEducational software for learning programming languageel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENIn this diploma thesis, an educational application for the learning of introductory elements of the Scratch programming language was implemented. The content selection was based on the material used in the first two grades of the high school. It is aimed at high school students who are engaged in programming for the first time and they want an easy way in order to get basic knowledge about Scratch. In the first part and the second part of the diploma thesis the program is implemented and the application is described. Moreover, the learning theory that is used and the architecture of the system is presented. In the third part the functions of the system are described. Furthermore, various application use scenarios are mentioned. In the last part of the paper conclusions about the application are drawn as well as write about future extensions of the educational software.el
dc.contributor.masterΠληροφορικήel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικό λογισμικόel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»