Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΓενναίος, Δήμος
dc.date.accessioned2017-12-04T11:14:12Z
dc.date.available2017-12-04T11:14:12Z
dc.date.issued2017-03
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10258
dc.description.abstractΣτην εποχή μας, που οι νέες τεχνολογίες εξελίσσονται με ραγδαίους ρυθμούς , οι νέοι πρέπει να αναπτύσσουν δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν στα μελλοντικά τους σχέδια. Το ελληνικό σχολείο προσπαθεί να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις των νέων καιρών και να εντάξει διαδραστικά εκπαιδευτικά εργαλεία στην μαθησιακή διαδικασία. Οι νέες τεχνολογίες λοιπόν μπορούν να υποστηρίξουν και να ενδυναμώσουν την εκπαιδευτική πράξη, καλλιεργώντας επιπλέον πολλές δεξιότητες των εκπαιδευομένων. Οι ψηφιακές ιστορίες, τα κόμικς και ο προγραμματισμός μπορούν μέσω προγραμμάτων να υποστηρίξουν την ενεργή διδασκαλία. Το πρόγραμμα δημιουργίας ψηφιακών ιστοριών Ren’Py, το οποίο χρησιμοποιήσαμε στην παρούσα διπλωματική, δίνει πολλές δυνατότητες στον εκπαιδευτικό να ενδυναμώσει τον εκπαιδευτικό του σχεδιασμό καθώς και καλλιεργεί πολλές δεξιότητες στους μαθητές, οι οποίες θα τους φανούν χρήσιμες για την εκπαιδευτική και επαγγελματική τους σταδιοδρομία. Το πρόγραμμα αυτό είναι εύχρηστο και η γλώσσα προγραμματισμού που απαιτείται πολύ φιλική προς τους εκπαιδευόμενους. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί και στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Πολλοί εκπαιδευτικοί πιστεύουν ότι είναι δύσχρηστα τα διαδραστικά αυτά εργαλεία καθώς και δεν ξέρουν πώς να τα εντάξουν στην εκπαιδευτική πράξη. Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει έναν εκπαιδευτικό σχεδιασμό που εντάσσει ένα πρόγραμμα δημιουργίας ψηφιακών ιστοριών (Ren’Py) στην διδασκαλία και παραθέτει τις δεξιότητες που καλλιεργούν οι μαθητές. Έτσι θα πείσει και θα παρακινήσει τους εκπαιδευτικούς να ενσωματώσουν αυτό αλλά και άλλα διαδραστικά εργαλεία στην εκπαιδευτική τους δράση. Πιο συγκεκριμένα στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει έναν προτεινόμενο εκπαιδευτικό σχεδιασμό, φύλλα εργασίας και αξιολόγησης ενός εκπαιδευτικού σεναρίου με τη χρήση του προγράμματος δημιουργίας ψηφιακής αφήγησης Ren’Py. Επιπλέον στόχος της έρευνας είναι να εξετάσει κατά πόσο με την χρησιμοποίηση του προγράμματος δημιουργίας ψηφιακών αφηγήσεων Ren’Py εισάγονται οι μαθητές στην έννοια της γλώσσας προγραμματισμού και κατά πόσο καλλιεργούνται δεξιότητες στους μαθητές οι οποίες είναι χρήσιμες για την εκπαιδευτική και επαγγελματική τους σταδιοδρομία. Παρουσιάζονται λοιπόν βιβλιογραφικά στοιχεία για την ψηφιακή αφήγηση καθώς και τα διάφορα είδη των διαδραστικών εργαλείων της, ανάλογα με τις δυνατότητές τους. Έπειτα παρουσιάζονται και δίνονται παραδείγματα χρήσης από το πρόγραμμα Ren’Py. Στη συνέχεια προβάλλεται το εκπαιδευτικό υλικό, ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός καθώς και η εκπαιδευτική μας δράση. Τέλος γίνεται μια αξιολόγηση της δράσης αυτής και βγαίνουν κάποια συμπεράσματα.el
dc.format.extent115el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΓλώσσες προγραμματισμού (Ηλεκτρονικοί υπολογιστές)el
dc.titleΕισαγωγή σε γλώσσα προγραμματισμού μέσω ψηφιακών διαδραστικών ιστοριώνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENNowadays, when new technologies are evolving rapidly, young people need to develop skills that will help them in their future plans. The Greek school tries to adapt to the new requirements of the times and to integrate interactive educational tools in the learning process. New technologies can thus support and strengthen educational practice by cultivating additional number of learners skills. Digital stories, comics and programming can support active teaching through programs. The program of digital stories creation, Ren’ py, which we used in this thesis, gives many opportunities to educator to strengthen the educational planning and also to cultivate many skills to students, that may prove useful for their education and their careers. The program is easy to be used and the programming language that is required , is very friendly to learners. It can also be used in primary education. Many educators believe that these interactive tools are cumbersome as they do not know how to integrate them in the educational practice. This aim thesis presents an educational design that incorporates a program of digital stories creation (Ren'Py) in teaching and also presents the skills that this program cultivates to students. This will convince and motivate educators to incorporate this and other interactive tools in their educational action. More specifically the aim of this thesis is to present a proposed instructional design and worksheets that evalute an educational scenario with the use of the digital storytelling creation program Ren'Py. Furthermore, the thesis aims to examine whether the use of the digital storytelling creation program Ren'Py can introduce students to the concept of programming language and whether the skills that are grown to students are useful for their educational and professional careers. Then bibliographical elements of digital storytelling are presented and also the different kinds of interactive tools that can be used for digital storytelling, depending on their capabilities. Then examples of the use of Ren'Py program are presented. Then, the educational material, the educational design and also the educational activity are presented. Finally there is an evaluation of this action and some conclusions.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικά σενάριαel
dc.subject.keywordΨηφιακές ιστορίεςel
dc.subject.keywordΨηφιακή αφήγησηel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»