Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η χρήση των συμπληρωμάτων διατροφής ως μέσο προαγωγής της υγείας – ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ για την εισαγωγή νέου συμπληρώματος διατροφής στην Ελλάδα

dc.contributor.advisorΡάικου, Μαρία
dc.contributor.authorΣπίγγος, Γεώργιος
dc.date.accessioned2017-11-27T11:23:27Z
dc.date.available2017-11-27T11:23:27Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10243
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση της αγοράς των συμπληρωμάτων διατροφής στην Ελλάδα και τα κοινωνικοοικονομικά οφέλη που προκύπτουν από την ανάπτυξη αυτής. Επίσης θα προταθεί και θα αναλυθεί ένα σχέδιο Μάρκετινγκ για την εισαγωγή ενός εξειδικευμένου συμπληρώματος διατροφής από ελληνική φαρμακευτική εταιρεία, στην Ελληνική αγορά. Το συγκεκριμένο συμπλήρωμα διατροφής συμβάλει στον έλεγχο των λιπιδίων του αίματος, με αποτέλεσμα την φυσιολογική λειτουργία του καρδιαγγειακού – κυκλοφορικού συστήματος του ασθενούς. Για την εκπόνηση του στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ ακολουθήθηκαν όλα τα βήματα που αναφέρονται στην ακαδημαϊκή βιβλιογραφία όπως: ανάλυση αγοράς, καθορισμός στόχων, ανάλυση ανταγωνιστών, στόχευση και τοποθέτηση προϊόντος, χρηματοοικονομική εκτίμηση του σχεδίου κτλ. Για το αποτελεσματικό λανσάρισμα του προϊόντος στην αγορά προτείνεται μια σειρά από προωθητικές ενέργειες που περιλαμβάνουν: την διαφήμιση (τηλεόραση, ραδιόφωνο, διαδίκτυο), εκστρατείες ενημέρωσης επιστημόνων υγείας και διαμορφωτών κοινής γνώμης, οργάνωση συνεδρίων και ημερίδων. Επίσης, θα αναλυθεί η έννοια της αυτοφροντίδας και θα παρουσιαστούν τα κοινωνικά και οικονομικά οφέλη που προκύπτουν από την εφαρμογή της στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Οφέλη που αφορούν συνολικά την αποδοτικότητα του συστήματος υγείας, τους πολίτες, τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο συγκεκριμένο χώρο αλλά και τους φαρμακοποιούς. Τα Συμπληρώματα Διατροφής (ΣΔ) στοχεύουν στην κάλυψη των διατροφικών κενών του σύγχρονού ανθρώπου, κάλυψη που οδηγεί στην πρόληψη και στην διατήρηση – βελτίωση της υγείας του. Έτσι, εντάσσονται και αυτά στο ευρύτερο πλαίσιο της αυτοφροντίδας, αποτελώντας χρήσιμο εργαλείο για τον καταναλωτή στην αποφυγή ασθενειών. Το κόστος αγοράς των ΣΔ όμως επιβαρύνει τον πολίτη σε ποσοστό 100%, ενώ μελέτες δείχνουν ότι τα συστήματα υγείας και κοινωνικής ασφάλισης μπορεί να έχουν σημαντικά οικονομικά οφέλη από την εφαρμογή στρατηγικών αυτοφροντίδας στο γενικό πληθυσμό. Συνεπώς, κρίνεται σημαντικό να αξιολογηθεί στο μέλλον η περίπτωση μερικής αποζημίωσης των ΣΔ από το κράτος, που αποδεδειγμένα βοηθούν στην μείωση των πιθανοτήτων εμφάνισης συγκεκριμένων παθήσεων.el
dc.format.extent100el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ χρήση των συμπληρωμάτων διατροφής ως μέσο προαγωγής της υγείας – ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ για την εισαγωγή νέου συμπληρώματος διατροφής στην Ελλάδαel
dc.title.alternativeThe use of dietary supplements as a means for promoting health – marketing plan development for the import of a new dietary supplement in Greeceel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe aim of this research is to investigate the current state of the market for Dietary Supplements in Greece and to explore the potential socioecomic benefits arising from its growth. These benefits relate to the overall efficiency of the Health care system, the health state of the population and the financial gain of the companies and the pharmacists operating in this market. The analysis also presents a proposed Marketing plan for the introduction of a specialized dietary supplement by a Greek pharmaceutical company in the Greek market. This specific dietary supplement helps control blood lipid levels and thus contributes to the normal function of the circulatory system. For the implementation of the strategic Marketing plan all recommended analytical stages were followed, namely: market analysis, goals setting, competition analysis, targeting, product positioning, and financial evaluation of the project. For the effective launch of the product in the market a series of promotional campaigns are suggested that include advertising (TV, radio, web), campaigns to educate medical scientists and opinion leaders, conferences and workshops. Dietary Supplements through attempting to meet the increasing dietary needs of the populations both in developed and developing countries are shown to enhance disease prevention and health promotion in general. At the same time, the cost of purchasing Dietary Supplements burdens the consumer 100%, while studies show that their use on a large scale by the general population could result in significant savings on resources for the Health care system and the Public insurance system. Consideration of the introduction of partial compensation for the use of Dietary Supplements by the State seems therefore important given the potential health and economic benefits that would be derived as a direct consequence of the prevention of certain diseases.el
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel
dc.subject.keywordΣυμπληρώματα διατροφήςel
dc.subject.keywordΩ-3 λιπαρά οξέαel
dc.subject.keywordΑυτοφροντίδαel
dc.subject.keywordΠρόληψηel
dc.subject.keywordΣχέδιο μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΕπενδύσειςel
dc.subject.keywordΟικονομικά οφέληel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»