Εμφάνιση απλής εγγραφής

Κοινωνικό σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης Βιολογίας με δοκιμές σε επίπεδο γνωστικών ικανοτήτων των μαθητών βάσει της αντίστροφης ταξινομίας Bloom

dc.contributor.advisorΒίρβου, Μαρία
dc.contributor.authorΑλεξάκη, Γεωργία
dc.date.accessioned2017-11-27T11:10:27Z
dc.date.available2017-11-27T11:10:27Z
dc.date.issued2017-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10242
dc.description.abstractΗ ραγδαία ανάπτυξη και χρήση των υπολογιστών τα τελευταία χρόνια ήταν αναμενόμενο να επηρεάσει και τον τομέα της Εκπαίδευσης. Ενώ στην αρχή η χρήση των υπολογιστών και του διαδικτύου ξεκίνησε κάπως επιφυλακτικά λόγω των κινδύνων που είχαν παρατηρηθεί, πλέον όμως έχουν μπει για τα καλά στη ζωή των μαθητών και θα λέγαμε πως τα αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά. Φυσικά και ένας υπολογιστής δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον ρόλο του εκπαιδευτικού ούτε και του σχολείου, μπορεί όμως να διευκολύνει τον εκπαιδευτή και τον εκπαιδευόμενο ώστε η διαδικασία την εκπαίδευσης να έχει καλύτερα αποτελέσματα και ίσως με πιο ευχάριστο τρόπο. Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί έναν από τους πολλούς τρόπους που μπορούν οι εκπαιδευτικοί να χρησιμοποιήσουν τις νέες τεχνολογίες ώστε η εκπαιδευτική διαδικασία να γίνει εφαλτήριο στην εξέλιξη του μαθητή. Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αφορά ένα κοινωνικό εκπαιδευτικό δίκτυο με χρήση C# στο μάθημα της Βιολογίας Γ’ Γυμνασίου με βάση την ταξινόμηση Bloom.el
dc.format.extent41el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Διδασκαλία με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστήel
dc.subjectΦυσικές επιστήμες -- Σπουδή και διδασκαλίαel
dc.titleΚοινωνικό σύστημα ηλεκτρονικής μάθησης Βιολογίας με δοκιμές σε επίπεδο γνωστικών ικανοτήτων των μαθητών βάσει της αντίστροφης ταξινομίας Bloomel
dc.title.alternativeA social tutoring system for learning Biology using adaptive testing to students’ cognitive skill levels based on the Revised Bloom Taxonomyel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThe rapid development and use of computers in recent years was expected to affect the field of Education. Although in the beginning the use of computers and the Internet started as somewhat cautious because of the dangers that have been observed, they have now been put to good use in pupils' lives and we would say that the results are encouraging. Of course a computer cannot replace the role of the teacher nor the school, but it can facilitate the instructor and the trainee that the process of learning to can be more effective and perhaps in a more pleasant way. In this paper, we are representing one of the many ways that enable teachers to use the new technologies in order the educational process to become a springboard to the development of the student. This thesis concerns a social educational network using C # in the subject of Biology course of Junior High School based on Bloom classification.el
dc.contributor.masterΠληροφορικήel
dc.subject.keywordΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subject.keywordΓλώσσα C++el
dc.subject.keywordΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»