Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΠαπαϊωάννου, Αργυρώ
dc.date.accessioned2017-11-23T08:15:59Z
dc.date.available2017-11-23T08:15:59Z
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10210
dc.description.abstractΔιανύοντας τον 21ο αιώνα παρατηρείται ένα κύμα εξελίξεων σε όλους τους τομείς της ζωής μας, συμπεριλαμβανομένου και της εκπαίδευσης. Αν και είναι ραγδαία η ανάπτυξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης-παράδοσης μαθημάτων (e-Tutoring), η οργάνωση η-μαθημάτων (e-courses) που να βασίζονται σε παιδαγωγικά μοντέλα είναι ισχνή. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η αξιολόγηση ενός τεχνολογικά υποστηριζόμενου περιβάλλοντος (“αpT² e-SEL Tutoring environment”), αξιοποιώντας το μοντέλο της Αυτό-Κατευθυνόμενης Μάθησης (Self-Directed Learning/ SDL) για την ανάπτυξη Κοινωνικών και Συναισθηματικών δεξιοτήτων (Social and Emotional Learning/ SEL Skills) στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας οι συμμετέχοντες εξοικειώθηκαν σε μικρό βαθμό με τους δείκτες Κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης. Ωστόσο, δεν παρατηρήθηκε κάποια στατιστικά σημαντική διαφορά όσον αφορά στους δείκτες SEL, γεγονός που εξηγείται από τους περιορισμούς του δείγματος, όπως αναφέρονται αναλυτικά στο κεφάλαιο 3.6.2. Σχετικά με τις δεξιότητες αυτό-κατευθυνόμενης μάθησης, οι εκπαιδευόμενοι φάνηκε να τις ενίσχυσαν μέχρι το τέλος της εκπαιδευτικής παρέμβασης. Επιπλέον, μέσα από τις θετικές απαντήσεις των συμμετεχόντων, προκύπτει πως το e-course ακολουθεί τα κριτήρια μιας αποτελεσματικής ροής εκπαιδευτικού σχεδιασμού. Παράλληλα, παρατηρείται πως οι εκπαιδευόμενοι διατήρησαν τα κίνητρά τους και παρέμειναν ικανοποιημένοι από το e-course και το περιβάλλον του αpT² e-SEL Tutoring. Αυτό, διαπιστώθηκε μέσα από τις υψηλές βαθμολογίες που παρουσίασαν οι δείκτες: Προσοχή, Σχετικότητα, Εμπιστοσύνη, Ικανοποίηση, αλλά και από την Πρόθεση συμπεριφοράς και την Αλληλεπίδραση.el
dc.format.extent288el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titlee-SEL tutoring αξιοποιώντας το μοντέλο της Αυτό-Κατευθυνόμενης Μάθησης (Self-Directed Learning/ SDL) : ανάπτυξη τεχνολογικά υποστηριζόμενου περιβάλλοντος αpT² e-SEL tutoring, αξιοποιώντας το μοντέλο της Αυτό-Κατευθυνόμενης Μάθησης (SDL), και τους στόχους της Κοινωνικής και Συναισθηματικής Μάθησης (SEL) στην τριτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΑυτοκατευθυνόμενη μάθησηel
dc.subject.keywordΗλεκτρονική μάθησηel
dc.subject.keywordSEL Skillsel
dc.subject.keyworde-Courseel
dc.subject.keywordΤριτοβάθμια εκπαίδευσηel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»