dc.contributor.advisor | Σαμιώτης, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Κυριαλλίδης, Μιχαήλ | |
dc.date.accessioned | 2017-11-21T09:59:10Z | |
dc.date.available | 2017-11-21T09:59:10Z | |
dc.date.issued | 2017-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10190 | |
dc.description.abstract | Η έλλειψη ναυτικών και ιδιαίτερα ικανών αξιωματικών έχει ήδη αναγνωριστεί ως ένα
παγκόσμιο θέμα που πρόκειται να επιδεινωθεί στο άμεσο μέλλον. Κατά συνέπεια, πρέπει να
δοθεί ιδιαίτερη προσοχή σε θέματα που επηρεάζουν την διαδικασία πρόσληψης των
ναυτικών, ώστε στρατηγικά να σταθεροποιηθεί και να διευκολυνθεί η ροή ειδικευμένου
εργατικού δυναμικού στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία. Η παρούσα εργασία στοχεύει
στο να αναλυθεί το θεσμικό πλαίσιο, οι συμβάσεις και συμφωνίες που αφορούν σε θέματα
ναυτικής εργασίας και τον καθορισμό της στελέχωσης των πλοίων. Αρχικά παρουσιάζουμε
τους βασικούς παράγοντες και τις σύγχρονες τάσεις στην παγκόσμια οικονομία που
επηρεάζουν τη ναυτιλία, στη σημερινή παγκοσμιοποιημένη διάστασή της, ως προς την
επιλογή των πληρωμάτων. Επίσης, παρουσιάζονται οι εθνικές και διεθνείς απαιτήσεις ως
βασικοί συντελεστές διαμόρφωσης και σύνθεσης πληρωμάτων. Τέλος γίνεται αναφορά στα
μέτρα που έχουν παρθεί σε Ευρωπαϊκό και Ελληνικό επίπεδο. | el |
dc.format.extent | 65 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Κριτική προσέγγιση του νομικού πλαισίου και των θεσμικών οργάνων στην επιλογή πληρωμάτων εμπορικής ναυτιλίας | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The shortage of qualified and competent seafarers has already been recognized as a
worldwide issue. The current maritime manpower situation and future outlook indicate that
the industry should not expect there to be an abundant supply of qualified and competent
seafarers in the future without concerted efforts and measures to address key manpower
issues. It is crucial to monitor the global supply and demand for seafarers on a regular basis
and find a strategic direction for the industry to anticipate developments. This thesis presents
the legal framework, conventions and agreements worldwide, regarding the maritime labor.
Moreover, the study analyzes the impacts of the global financial and economic crisis on the
shipping industry as a whole as also the effects of the national and international requirements
that determine the crew selection on the global manpower situation. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Εργατικό δυναμικό | el |
dc.subject.keyword | STCW | el |
dc.subject.keyword | MLC 2006 | el |
dc.subject.keyword | IMO | el |
dc.subject.keyword | Manpower | el |