Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣαμιώτης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΚυριαλλίδης, Μιχαήλ
dc.date.accessioned2017-11-21T09:59:10Z
dc.date.available2017-11-21T09:59:10Z
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10190
dc.description.abstractΗ έλλειψη ναυτικών και ιδιαίτερα ικανών αξιωματικών έχει ήδη αναγνωριστεί ως ένα παγκόσμιο θέμα που πρόκειται να επιδεινωθεί στο άμεσο μέλλον. Κατά συνέπεια, πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή σε θέματα που επηρεάζουν την διαδικασία πρόσληψης των ναυτικών, ώστε στρατηγικά να σταθεροποιηθεί και να διευκολυνθεί η ροή ειδικευμένου εργατικού δυναμικού στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία. Η παρούσα εργασία στοχεύει στο να αναλυθεί το θεσμικό πλαίσιο, οι συμβάσεις και συμφωνίες που αφορούν σε θέματα ναυτικής εργασίας και τον καθορισμό της στελέχωσης των πλοίων. Αρχικά παρουσιάζουμε τους βασικούς παράγοντες και τις σύγχρονες τάσεις στην παγκόσμια οικονομία που επηρεάζουν τη ναυτιλία, στη σημερινή παγκοσμιοποιημένη διάστασή της, ως προς την επιλογή των πληρωμάτων. Επίσης, παρουσιάζονται οι εθνικές και διεθνείς απαιτήσεις ως βασικοί συντελεστές διαμόρφωσης και σύνθεσης πληρωμάτων. Τέλος γίνεται αναφορά στα μέτρα που έχουν παρθεί σε Ευρωπαϊκό και Ελληνικό επίπεδο.el
dc.format.extent65el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΚριτική προσέγγιση του νομικού πλαισίου και των θεσμικών οργάνων στην επιλογή πληρωμάτων εμπορικής ναυτιλίαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThe shortage of qualified and competent seafarers has already been recognized as a worldwide issue. The current maritime manpower situation and future outlook indicate that the industry should not expect there to be an abundant supply of qualified and competent seafarers in the future without concerted efforts and measures to address key manpower issues. It is crucial to monitor the global supply and demand for seafarers on a regular basis and find a strategic direction for the industry to anticipate developments. This thesis presents the legal framework, conventions and agreements worldwide, regarding the maritime labor. Moreover, the study analyzes the impacts of the global financial and economic crisis on the shipping industry as a whole as also the effects of the national and international requirements that determine the crew selection on the global manpower situation.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΕργατικό δυναμικόel
dc.subject.keywordSTCWel
dc.subject.keywordMLC 2006el
dc.subject.keywordIMOel
dc.subject.keywordManpowerel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»