Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΒουρδούμπα, ΄Αννα Χ.
dc.date.accessioned2006-11-22T11:19:36Z
dc.date.available2006-11-22T11:19:36Z
dc.date.issued2006-11-22T11:19:36Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1013
dc.description.abstractΣκοπός της μελέτης είναι η καταγραφή, ανάλυση και παρουσίαση όλων των απαιτούμενων στοιχείων για το σχεδιασμό του μάρκετινγκ στον συγκεκριμένο κλάδο. Επίσης, αναλύεται η κερδοφορία και η αποδοτικότητα του κλάδου για την τριετία 2002-2004 σύμφωνα με τους ισολογισμούς 100 ελληνικών ταξιδιωτικών γραφείων. Στο πρώτο μέρος της εργασίας γίνεται αναφορά στις βασικές εισαγωγικές έννοιες της τουριστικής βιομηχανίας στην Ελλάδα αλλά και παγκόσμια, καθώς και στον ουσιώδη διαχωρισμό των τουριστικών γραφείων. Στο δεύτερο μέρος παρατίθενται στατιστικά στοιχεία για τον κλάδο στην Ελλάδα (αριθμός, γεωγραφική κατανομή, μέγεθος αγοράς κτλ.). Επίσης, αναλύεται το παγκόσμιο δίκτυο διανομής καθώς και παρουσιάζονται στοιχεία για τον εισερχόμενο και εξερχόμενο τουρισμό. Στο τρίτο μέρος αναλύεται το εξωτερικό - μακροοικονομικό περιβάλλον του κλάδου των τουριστικών γραφείων ως εξής: πολιτικό-νομικό, οικονομικό, τεχνολογικό και κοινωνικό περιβάλλον. Στο τέταρτο μέρος σκιαγραφείται ο κλάδος με βάση την ανάλυση του M.Porter. Το πέμπτο μέρος αναφέρει τη σημασία του μάρκετινγκ στον συγκεκριμένο κλάδο. Περιγράφονται οι έννοιες: μάρκετινγκ, τουριστικό μάρκετινγκ, τουριστικά κίνητρα, σχέδιο μάρκετινγκ. Στο έκτο και τελευταίο μέρος αναλύεται η κερδοφορία και η αποδοτικότητα του κλάδου μέσω των δεικτών μέσου καθαρού και μικτού περιθωρίου κέρδους και των δεικτών αποδοτικότητας ιδίων και απασχολούμενων κεφαλαίων αντίστοιχα. Στο τέλος του κεφαλαίου διεξάγονται και τα αντίστοιχα συμπεράσματα τα από την ανάλυση αυτή. Για την εκπόνηση της εργασίας χρησιμοποιήθηκε ένα πλήθος στοιχείων δευτερογενούς έρευνας.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoother
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΤουρισμός -- Μάρκετινγκ
dc.subjectΤουριστικά γραφεία -- Διοίκηση και οργάνωση
dc.titleMarketing plan των τουριστικών γραφείων στην Ελλάδα
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/1013
europeana.typeIMAGE
dc.format.bytes563880 bytes
dc.identifier.call338.4'791 ΒΟΥ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»