dc.contributor.author | Μπόρας, Ζαχαρίας | |
dc.date.accessioned | 2017-11-01T08:32:28Z | |
dc.date.available | 2017-11-01T08:32:28Z | |
dc.date.issued | 2017-01 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10123 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία αποσκοπεί να ορίσει και να αποσαφηνίσει γενικότερα την έννοια
της στρατηγικής που χρησιμοποιείται από τις επιχειρήσεις σε κάθε κλάδο καθώς και το
όφελος που έχουν από αυτήν για να γίνουν πιο κερδοφόρες. Στο πρώτο κεφάλαιο
πραγματοποιείται μια εισαγωγή στο θεωρητικό υπόβαθρο της στρατηγικής. Στο
δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται η ερμηνεία και η σημασία της στρατηγικής
καινοτομίας που θα έπρεπε να υπάρχει σε όλες τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς,
προκειμένου να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές τους και να τους
καταστήσουν πρωτοπόρους. Εξηγούμε και απαντάμε σε ερωτήματα που οι ίδιες πρέπει
να θέσουν ως στόχο για την επικείμενη εξέλιξη τους στον εκάστοτε κλάδο. Έπειτα,
αναλύεται η στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών καθώς και η μέθοδος κατά την οποία
μπορούν να δημιουργηθούν. Οι τρόποι με τους οποίους καταστρώνεται και τελικά η
εφαρμογή της. Στο 4ο κεφάλαιο παρουσιάζεται ένα case study μιας εταιρίας που
κατάφερε να εξαλείψει τον ανταγωνισμό στον κλάδο της, να ξεφύγει από τους
«κόκκινους ωκεανούς» με την εφαρμογή της στρατηγικής γαλάζιων ωκεανών, και να
ηγηθεί σε νέα ανεξερεύνητα ύδατα. Τέλος, στο 5ο κεφάλαιο παρουσιάζονται εν
συντομία τα συμπεράσματα και γίνεται πλέον σαφές η ανάγκη της χρησιμότητας της
προαναφερθείσας στρατηγικής. | el |
dc.format.extent | 61 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών | el |
dc.title.alternative | Blue ocean strategy | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | In this thesis we will illustrate the meaning of strategy and the key which lies beyond
for the companies to become more competitive by the correct use of the strategy. In
Chapter 1 we analyze the meaning of strategy and how it can boost the performance of
the companies. In Chapter 2, we discuss about the strategic innovation and why it’s
crucial nowadays. Moreover, we analyze the meaning of the blue ocean strategy, how
companies can escape from red oceans with an appropriate way, a correct approach of
this strategy and finally a case study that shows us that blue ocean strategy can be the
missing link for the companies to become leaders in their domain. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική | el |
dc.subject.keyword | Οργάνωση και διοίκηση | el |
dc.subject.keyword | Στρατηγικός σχεδιασμός | el |
dc.subject.keyword | Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα | el |
dc.subject.keyword | Βιωσιμότητα | el |
dc.subject.keyword | Επιχειρήσεις | el |