Show simple item record

Στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών

dc.contributor.authorΜπόρας, Ζαχαρίας
dc.date.accessioned2017-11-01T08:32:28Z
dc.date.available2017-11-01T08:32:28Z
dc.date.issued2017-01
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10123
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αποσκοπεί να ορίσει και να αποσαφηνίσει γενικότερα την έννοια της στρατηγικής που χρησιμοποιείται από τις επιχειρήσεις σε κάθε κλάδο καθώς και το όφελος που έχουν από αυτήν για να γίνουν πιο κερδοφόρες. Στο πρώτο κεφάλαιο πραγματοποιείται μια εισαγωγή στο θεωρητικό υπόβαθρο της στρατηγικής. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται η ερμηνεία και η σημασία της στρατηγικής καινοτομίας που θα έπρεπε να υπάρχει σε όλες τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς, προκειμένου να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές τους και να τους καταστήσουν πρωτοπόρους. Εξηγούμε και απαντάμε σε ερωτήματα που οι ίδιες πρέπει να θέσουν ως στόχο για την επικείμενη εξέλιξη τους στον εκάστοτε κλάδο. Έπειτα, αναλύεται η στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών καθώς και η μέθοδος κατά την οποία μπορούν να δημιουργηθούν. Οι τρόποι με τους οποίους καταστρώνεται και τελικά η εφαρμογή της. Στο 4ο κεφάλαιο παρουσιάζεται ένα case study μιας εταιρίας που κατάφερε να εξαλείψει τον ανταγωνισμό στον κλάδο της, να ξεφύγει από τους «κόκκινους ωκεανούς» με την εφαρμογή της στρατηγικής γαλάζιων ωκεανών, και να ηγηθεί σε νέα ανεξερεύνητα ύδατα. Τέλος, στο 5ο κεφάλαιο παρουσιάζονται εν συντομία τα συμπεράσματα και γίνεται πλέον σαφές η ανάγκη της χρησιμότητας της προαναφερθείσας στρατηγικής.el
dc.format.extent61el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣτρατηγική των γαλάζιων ωκεανώνel
dc.title.alternativeBlue ocean strategyel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENIn this thesis we will illustrate the meaning of strategy and the key which lies beyond for the companies to become more competitive by the correct use of the strategy. In Chapter 1 we analyze the meaning of strategy and how it can boost the performance of the companies. In Chapter 2, we discuss about the strategic innovation and why it’s crucial nowadays. Moreover, we analyze the meaning of the blue ocean strategy, how companies can escape from red oceans with an appropriate way, a correct approach of this strategy and finally a case study that shows us that blue ocean strategy can be the missing link for the companies to become leaders in their domain.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΟργάνωση και διοίκησηel
dc.subject.keywordΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subject.keywordΑνταγωνιστικό πλεονέκτημαel
dc.subject.keywordΒιωσιμότηταel
dc.subject.keywordΕπιχειρήσειςel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»