dc.contributor.advisor | Ρετάλης, Συμεών | |
dc.contributor.author | Νταντάμη, Βασιλική | |
dc.date.accessioned | 2017-10-20T05:34:57Z | |
dc.date.available | 2017-10-20T05:34:57Z | |
dc.date.issued | 2016-06 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10081 | |
dc.description.abstract | Η αξιοποίηση των τεχνολογιών του διαδικτύου για την εκπαίδευση εργαζομένων αποτελεί ένα καινοτόμο μέσο διδασκαλίας.
Στην παρούσα εργασία θα παρουσιάσουμε μια πρόταση αξιοποίησης του Moodle για την εκπαίδευση υπαλλήλων τράπεζας στη διαχείριση κρίσεων, μέσα από την τεχνική του παιχνιδιού ρόλων.
Το παιχνίδι ρόλων αποτελεί μια τεχνική διδασκαλίας που συνδυάζει την ενεργητική συμμετοχή με τη βιωματική μάθηση στα πλαίσια μιας εκπαιδευτικής δραστηριότητας που απεικονίζει μια πραγματική κατάσταση. Οι συμμετέχοντες ενθαρρύνονται να εμπλακούν στη διδασκαλία της μάθησης, εκφράζοντας τις αντιλήψεις τους μέσα σε ένα ασφαλές επιστημονικό πλαίσιο, και να χτίσουν τη γνώση τους σε αφηρημένες και σύνθετες έννοιες της επιστήμης. (Κανίδης, 2005).
Με την παρούσα διπλωματική εργασία θα συγκρίνουμε την μέθοδο εκπαίδευσης των υπαλλήλων που εφαρμόζεται ήδη στην Τράπεζα, με την νέα εκπαιδευτική προσέγγιση που προτείνουμε, αξιολογώντας την απόδοση των εκπαιδευομένων μέσα από ερωτηματολόγια που συμπλήρωσαν πριν και μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου.
Παράλληλα αξιοποιώντας το εν λόγω σεμινάριο θα αξιολογήσουμε το Moodle ως προς την ευχρηστία του. Για την αξιολόγηση της ευχρηστίας ενσωματώσαμε το ερωτηματολόγιο SUS.
Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι
- η απόδοση των εκπαιδευόμενων βελτιώθηκε μετά την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης και
- το Moodle είναι ένα αποτελεσματικό περιβάλλον μέσα από το οποίο μπορούν να πραγματοποιηθούν οι στόχοι του μαθήματος.
Επιπρόσθετα, το Moodle αποτελεί ένα εύχρηστο σύστημα για την εκπαίδευση των Τραπεζικών υπαλλήλων, αφού είναι ένα λειτουργικό και αποδοτικό σύστημα και αφήνει θετικά συναισθήματα στους χρήστες του. | el |
dc.format.extent | 155 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Αξιοποίηση του Moodle και της τεχνικής παιχνίδι ρόλων στην εκπαίδευση τραπεζικών υπαλλήλων σε θέματα διαχείρισης κρίσεων | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | Τhe utilization of internet technologies for the education of employees, constitutes an innovative way of teaching.
In this essay, we will use Moodle for the education of banking employees in crises management, using role playing technique.
Role playing constitutes a teaching technique that combines the active participation with the experiential learning, during an educational activity that represents a real situation. Participants are encouraged to be involved in the learning process, expressing their opinion in a safe scientific environment, and to construct knowledge through abstract and complex conceptions of science. (Κανίδης, 2005).
In this essay, we will compare the method of education of employees that is already used in the Bank, with the new educational approach that we propose, evaluating the participants’ accomplishment through questionnaires that were supplemented before and after the completion of the educational procedure.
At the same time we will evaluate Moodle as for usability. For the usability evaluation, we included SUS questionnaire.
The results of our research show that
- the participants improved their skills after the completion of the educational procedure and
- Moodle is an effective environment for the achievement of course goals.
Additionally, Moodle constitutes an efficient approach for educating Banking employees, since it is a functional and efficient system which causes positive reactions to the participants. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Moodle | el |
dc.subject.keyword | Παιχνίδια ρόλων | el |
dc.subject.keyword | Διαχείριση κρίσεων | el |
dc.subject.keyword | Ευχρηστία | el |
dc.subject.keyword | Ερωτηματολόγιο | el |
dc.subject.keyword | Role playing | el |
dc.subject.keyword | Usability | el |
dc.subject.keyword | Questionnaire | el |
dc.subject.keyword | SUS | el |