Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΛιώρη, Παναγιώτα Μ.
dc.date.accessioned2017-10-13T09:08:38Z
dc.date.available2017-10-13T09:08:38Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10053
dc.description.abstractΟ σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η διερεύνηση της τάσης των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα, ανάλογα με τον τρόπο που αυτά εκτίθενται στα ράφια των super markets. Πιο συγκεκριμένα, διερευνήθηκε το πώς αντιλαμβάνονται και ερμηνεύουν οι καταναλωτές την οργάνωση των ραφιών ώστε να προβούν στην αγορά ή μη αγορά των εκτιθέμενων προϊόντων. Συγκεκριμένα, έγινε μελέτη στην κατηγορία των μπισκότων και εξετάστηκαν 3 διαφορετικές κατηγορίες ραφιών: γεμάτο ράφι, μισοάδειο «τακτοποιημένο» ράφι, μισοάδειο «ακατάστατο» ράφι. Για τη συλλογή των στοιχείων της παρούσας έρευνας έγινε συστηματική και δομημένη παρατήρηση. Έτσι, λοιπόν, ο παρατηρητής κατά τη διάρκεια της κάθε επίσκεψης στην εκάστοτε αίθουσα του κάθε super market, συμπλήρωνε αρχικά στο έντυπο καταγραφής των παρατηρήσεων τα πρώτα στοιχεία (ημερομηνία, ώρα έναρξης/λήξης και αλυσίδα super market), στη συνέχεια την κατάσταση του ραφιού και κατά τη διάρκεια της επίσκεψης των καταναλωτών στο συγκεκριμένο διάδρομο της κατηγορίας του μπισκότου παρατηρούσε τη στάση τους και τελικώς την αντίδρασή τους (αγορά ή μη αγορά προϊόντος). Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η οργάνωση του ραφιού φαίνεται να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην τελική πρόθεση των καταναλωτών για αγορά με το «γεμάτο ράφι» να αποτελεί τον καθοριστικό παράγοντα στις πωλήσεις.el
dc.format.extent66el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΚαταναλωτική συμπεριφορά στην οικονομική κρίση : μια πειραματική διερεύνησηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el
dc.subject.keywordΑγοραστική συμπεριφοράel
dc.subject.keywordΠροώθηση πωλήσεωνel
dc.subject.keywordΚαταναλωτική συμπεριφοράel
dc.subject.keywordΚαταναλωτικά προϊόνταel
dc.subject.keywordΛιανικό εμπόριοel
dc.subject.keywordΟργάνωση εμπορευμάτωνel
dc.subject.keywordMerchandisingel
dc.subject.keywordMarketingel
dc.subject.keywordΤοποθέτηση προϊόντωνel
dc.subject.keywordΟικονομική κρίσηel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»