Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΠουμπλάκη, Γεωργία
dc.date.accessioned2017-10-11T08:36:23Z
dc.date.available2017-10-11T08:36:23Z
dc.date.issued2016-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10047
dc.description.abstractΗ μεγαλύτερη και κοινή επιθυμία όλων των ανθρώπων για ευεξία κι ομορφιά είναι τα καλλυντικά προϊόντα τα όποια είναι, για εκατομμύρια καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, το διαβατήριο για μια πιο όμορφη ζωή. Η Βιομηχανία καλλυντικών αντιπροσωπεύει μία μεγάλη οικογένεια προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής υγιεινής. Ένα σημαντικό μέρος των προϊόντων που εμείς ονομάζουμε καλλυντικά είναι βασικά προϊόντα προσωπικής υγιεινής και καλλωπισμού που περιλαμβάνουν αποσμητικά, σαμπουάν, σαπούνια, οδοντόκρεμες και αντηλιακά. Είναι γεγονός ότι κάθε άνθρωπος χρησιμοποιεί τουλάχιστον ένα από τα προϊόντα της «όμορφης βιομηχανίας» κάθε μέρα. Κάθε χρόνο η βιομηχανία καλλυντικών λανσάρει στην αγορά χιλιάδες προϊόντα με νέα βελτιωμένη σύνθεση. Οι συνεχείς καινοτομίες αποτελούν αναγκαία συνθήκη, όχι μόνο για να μπορέσει η βιομηχανία να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητα της, αλλά και για να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα και τις προδιαγραφές ασφάλειας των προϊόντων της για τον άνθρωπο και το περιβάλλον. Ωστόσο οι επιχειρήσεις καλλυντικών έχουν να αντιμετωπίσουν ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κι ανταγωνιστικό περιβάλλον. Στα πλαίσια αυτά οι στρατηγικές που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις επιβάλλεται να προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στην αγορά. Η στρατηγική και τα εργαλεία του μάρκετινγκ αποτελούν έναν μοναδικό τρόπο για άμεση κι αποτελεσματική προσαρμογή των επιχειρήσεων στα νέα δεδομένα. Ακόμα, η υιοθέτηση ηλεκτρονικών πρακτικών και στρατηγικών μάρκετινγκ επιταχύνει και διευκολύνει τις διαδικασίες αυτές. Μέσω του διαδικτύου, των ιστοσελίδων και των ηλεκτρονικών καταστημάτων, οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να έρχονται συχνά κι άμεσα σε επαφή με το καταναλωτικό κοινό. Παρακολουθούν με αυτόν τον τρόπο στενά τις αλλαγές και τις μεταβολές στις ανάγκες και στις επιθυμίες τους των καταναλωτών τους. Ιδιαίτερα, μέσα από τις τεχνολογίες που προσφέρει η σημερινή μορφή του κοινωνικού διαδικτύου, επιχειρήσεις και οργανισμοί αντλούν πολύτιμα στοιχεία για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Η παρούσα μελέτη στοχεύει στη διερεύνηση των τρόπων και των στρατηγικών των εταιρειών καλλυντικών σχετικά με την προβολή και προώθηση προϊόντων μέσω YouTubers και bloggers, πως το πετυχαίνουν και ποιο είναι το αποτέλεσμα. Ακόμα ένας στόχος είναι η καταγραφή των εργαλείων της σύγχρονης μορφής του διαδικτύου αυτής του κοινωνικού διαδικτύου, καθώς και του ρόλου που αυτά διαδραματίζουν κατά τις διαδικασίες μάρκετινγκ των επιχειρήσεων και τις ηλεκτρονικές τους στρατηγικές. Σκοπός της είναι να μάθουμε κατά πόσο τα social media και συγκεκριμένα το YouTube συμβάλει στην πώληση των προϊόντων και κατά ποσό επηρεάζει το κοινό. Είναι ένας νέος τρόπος προσέλκυσης πελατών και κατά πόσο θα αναπτυχθεί στο μέλλον αντικαθιστώντας άλλα μέσα προώθησης; Ως μελέτη περίπτωσης επέλεξα την εταιρεία L’Oreal Paris καθώς είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες με 45 brands κάτω από την ομπρέλα της όπου επενδύει πολύ χρόνο στα social media και ειδικά στο YouTube, εξελίσσεται πολύ γρήγορα και προσπαθεί να είναι πρωτοπόρα στην Ελληνική αγορά.el
dc.format.extent132el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΚαλλυντικά -- Βιομηχανία και εμπόριοel
dc.titleΟι στρατηγικές των εταιρειών καλλυντικών σχετικά με την προβολή και προώθηση των προϊόντων τους μέσω YouTubers & Bloggers. Case study Brand: L' Oreal Parisel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.description.abstractENThe biggest and most common desire of all of us for wellness and beauty are cosmetic products which are, for millions of consumers around the world, the passport for the beautiful life. The cosmetics industry represents a large family of beauty and personal care products. A significant part of the products as we call cosmetics are basically personal care and cosmetic products including deodorant, shampoo, soap, toothpaste and sunscreen. The fact is that each person uses at least one of the "beautiful industry products" daily. Every year the cosmetics industry launched in the market thousands of new and improved composition products. The continuous innovation is a necessary condition, not just to enable the industry to maintain its competitiveness and to increase efficiency and the safety requirements of their products but also for human beings and for the environment. However cosmetics companies face a constantly changing and competitive environment. In this context, the strategies implemented by businesses must be adapted to new conditions created in the market. The strategy and marketing tools are a unique way for direct and effective adaptation of businesses to the new circumstances. The adoption of electronic practices and marketing strategies speed up and facilitate these processes. Through the internet, websites and online stores, companies are able to communicate and directly with the consumers. The Companies are closely monitoring the changes in the needs and desires of their consumers. In particular, through the technologies offered by the Social media, companies and organizations derive valuable components in the purchasing consumer behavior. This study aims to investigate the ways and strategies of cosmetics companies about the visibility and promotion of products via You Tubers and bloggers, how to they succeed and what the result is. Another goal is the recording of Internet modern tools from the social media, and the role which take part in business marketing processes and for the companies at online strategies. The aim is to find out whether the social media and in particular the YouTube help to sell the product and how influences the public. It is a new way to attract customers and how will develop in the future, in order to replace other promotional tools? As a case study I have chosen the company L'Oreal due to the reason is one of the leading companies with 45 brands under her umbrella, L’Oreal invests much time on social media, especially on YouTube, evolve very quickly and trying to be leader in Greek market.el
dc.contributor.masterΒιομηχανική Διοίκηση και Τεχνολογίαel
dc.subject.keywordΠροϊόντα ομορφιάςel
dc.subject.keywordΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subject.keywordCosmetics industryel
dc.subject.keywordBeauty productsel
dc.subject.keywordStrategic planningel
dc.subject.keywordYouTubersel
dc.subject.keywordBloggersel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»