Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 403
Ανάπτυξη επιχειρηματικής ιδέας: business model για startup στην οικονομία διαμοιρασμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-07)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναλύσει την ανάπτυξη
μιας επιχειρηματικής ιδέας με τη χρήση του καμβά επιχειρηματικού μοντέλου
(business model canvas). Πιο συγκεκριμένα, μελετάται η ανάπτυξη μιας ...
Πραγματικό κόστος έναντι κόστους βάσει ΚΕΝ ως μέθοδος αποζημίωσης των νοσοκομείων : εμπειρική ανάλυση των νοσηλευθέντων περιστατικών ενός ιδιωτικού νοσοκομείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)
Η εισαγωγή των ΚΕΝ ως προοπτικός μηχανισμός αποζημίωσης των
νοσοκομειακών μονάδων αποσκοπεί στην ενίσχυση της νοσοκομειακής αποδοτικότητας, στη
βελτίωση της ποιότητας υγειονομικής περίθαλψης και στη σταθεροποίηση των ...
Η συμπεριφορά του καταναλωτή & οι παράγοντες που την επηρεάζουν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Με την παρούσα εργασία καταβάλλεται προσπάθεια να διερευνηθεί ένα μεγάλο μέρος παραγόντων που ίσως δεν το έχουμε όλοι αντιληφθεί σε πόσο μεγάλο βαθμό και διάσταση επηρεάζουν τη συμπεριφορά των ατόμων στη λειτουργία τους ...
Stress test και πιστοληπτική ικανότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-07)
Σε αυτή την εργασία εξετάζουμε τα stress test που διεξάγονται από εποπτικές αρχές με σκοπό τον
έλεγχο της ικανότητας περιφερειακών τραπεζών να υπομείνουν των αντίξοων οικονομικών συνθηκών
που μπορεί να παρουσιαστούν, ...
Access pricing model
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει και να αναλύσει έννοιες που αφορούν στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον. Ειδικότερα, η μελέτη αυτή επικεντρώνεται στη δεσπόζουσα θέση που κατέχει μια εταιρεία στην ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ & CRM
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Τα τελευταία χρόνια λόγω της οικονομικής κρίσης, κυριαρχεί μια μόνιμη αβεβαιότητα στον επιχειρηματικό κόσμο. Η αβεβαιότητα αυτή έχει επηρεάσει αρχικά σε μεγάλο βαθμό τις σχέσεις των επιχειρήσεων με τους πελάτες, και ...
Εφαρμογή συστημάτων αξιολόγησης τραπεζικών πελατών σε στρατηγικές μάρκετινγκ και διαχείρισης πελατών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Πρόβλεψη αποτελέσματος σε ποδοσφαιρικούς αγώνες με τη χρήση στατιστικών μοντέλων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει και να ερευνήσει κατά πόσο τα θεωρητικά μοντέλα πρόβλεψης αποτελεσμάτων στους ποδοσφαιρικούς αγώνες μπορούν να προβλέψουν το τελικό αποτέλεσμα ενός αγώνα ...
Επενδύσεις στον κλάδο του τουρισμού: έρευνα και πειραματική αξιολόγηση στον τομέα του τουρισμού στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-04)
Η παγκοσμιοποίηση αποτελεί συνδετικό κρίκο μεταξύ των αγορών, προσφέροντας πολλαπλά οφέλη στους καταναλωτές και αυξάνοντας την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων. Εκτός, όμως, από τις επιχειρήσεις, αποτέλεσμα της ...
Η μετοχική συμπεριφορά πριν και μετά την ένταξη στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)
Η χρηματιστηριακή κρίση είναι η απότομη πτώση των τιμών των περιουσιακών στοιχείων κυρίως των μετοχών, η οποία συνοδεύεται από απότομη χειροτέρευση όλων, των περισσότερων ή μεγάλου αριθμού οικονομικών δεικτών και από ...