Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 56
Περιβαλλοντική και οικονομική αποτίμηση μιας μονάδας αναερόβιας χώνευσης μικρής κλίμακας: εμπειρική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-01)
Η συνολική ποσότητα αστικών, γεωργικών και κτηνοτροφικών αποβλήτων αυξάνεται συνεχώς. Παράγονται ετήσια τεράστιες ποσότητες που πρέπει να διατίθενται νόμιμα και με ασφάλεια, χωρίς να υπάρχουν αρνητικές επιπτώσεις στο ...
Μελέτη ρυθμών ανάπτυξης στις χώρες της Ευρώπης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)
Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να διερευνήσει τους ρυθμούς ανάπτυξης των οικονομιών των χωρών της Ευρώπης. Οι χώρες χωρίστηκαν σε δυο κατηγορίες, αυτές του βορρά και αυτές του νότου. Χρησιμοποιούνται τα δεδομένα πάνελ για ...
Η εφαρμογή της δημιουργικής οικονομίας στην Ελλάδα η περίπτωση των πολιτιστικών και δημιουργικών βιομηχανιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-12)
Η Δημιουργική Οικονομία είναι μία νέα μορφή οικονομίας, που εμφανίστηκε στη φιλολογία της σύγχρονης βιβλιογραφίας την τελευταία δεκαετία, παρουσιάζοντας ένα νέο αναπτυξιακό μοντέλο. Ο συγκερασμός της προηγμένης τεχνογνωσίας ...
Έρευνα ικανοποίησης επισκεπτών για αξιολόγηση τουριστικής στρατηγικής και προτάσεις βελτίωσης: η μελέτη περίπτωσης του νησιού των Σπετσών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-08-01)
Στη παρούσα διπλωματική εργασία διερευνάται η ικανοποίηση των επισκεπτών του νησιού των Σπετσών, μέσω στατιστικής έρευνας, με σκοπό την αξιολόγηση της τουριστικής στρατηγικής του νησιού. Γίνεται χρήση του στατιστικού πακέτου ...
Η διαχρονική εξέλιξη των εισηγμένων ναυτιλιακών εταιρειών με τη χρήση χρηματοοικονομικών δεικτών ρευστότητας, φερεγγυότητας και κερδοφορίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10)
Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στη μελέτη της περίπτωσης επιλεγμένων ναυτιλιακών εταιρειών που είναι εισηγμένες σε διεθνή χρηματιστήρια. Για το συγκεκριμένο λόγο, διεξάγεται χρηματοοικονομική ανάλυση σε δείγμα ...
Η μεθοδολογία του νευρομάρκετινγκ και πως επηρεάζει τον καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-06-01)
Από πολύ παλιά, οι παραγωγοί αγαθών έχουν χρησιμοποιήσει τα εμπορικά σήματα ή τις μάρκες τους για να διακρίνουν τα προϊόντα τους. Η υπερηφάνεια στα προϊόντα τους έχει αναμφισβήτητα διαδραματίσει πολύ σημαντικό ρόλο σε αυτό. ...
Η παιχνιδοποίηση στις ελληνικές επιχειρήσεις και η επίδρασή της στην εκπαίδευση προσωπικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-05-25)
Η παιχνιδοποίηση αποτελεί ένα επίκαιρο θέμα σε διάφορους τομείς εφαρμογής. Ορίζεται ως η εφαρμογή των στοιχείων βάσει των οποίων σχεδιάζονται τα παιχνίδια, όπως οι προκλήσεις για συμμετοχή σε διαγωνισμό, τα σήματα/κονκάρδες ...
Άμεσες ξένες επενδύσεις - Ο όμιλος ΕΛΒΑΛΧΑΛΚΟΡ και η περίπτωση μελέτης της SOFIA MED S.A στην Βουλγαρία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10)
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η μελέτη των άμεσων ξένων επενδύσεων και συγκεκριμένα η ανάλυση της περίπτωσης του ομίλου ΕΛΒΑΛΧΑΛΚΟΡ στην αγορά της Βουλγαρίας (SOFIA MED S.A).
Στο πλαίσιο της ...
Ανάλυση των αιτιών που προκαλούν χρηματοοικονομικές κρίσεις. Η δυναμική του δημοσίου χρέους και εκτίμηση της πιθανότητας χρεοκοπίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)
Κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης. Η στρατηγική της Google
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-03)
Στόχος της εργασίας είναι να εξετάσει το φαινόμενο της κατάχρησης δεσπόζουσας θέσης. Επίσης αναλύει κάτω από ποιες προϋποθέσεις οι πολιτικές που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις θεωρούνται καταχρηστικές και άρα απαγορεύονται. Η ...