Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 403
Βέλτιστος τρόπος εφοδιασμού εμπορευμάτων λιανικής διάθεσης: η περίπτωση των στρατιωτικών πρατηρίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)
Το Ειδικό Κέντρο Εφοδιασμού Μονάδων Στρατού (ΕΚΕΜΣ) αποτελεί το κεντρικό στρατιωτικό πρατήριο του Στρατού που δραστηριοποιείται στην περιοχή του Καρέα στον Δήμο Βύρωνα. Παρέχει υπηρεσίες ολικής ποιότητας στις Μονάδες και ...
Πολιτική ανταγωνισμού και ρυθμιστική πολιτική : ο ρόλος των δύο αυτών συνιστωσών της μικροοικονομικής πολιτικής στη θωράκιση του ανταγωνισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)
Στην παρούσα μελέτη ο στόχος είναι να διενεργηθεί ανάλυση σχετικά με το αν η πολιτική ανταγωνισμού και ρυθμιστική πολιτική μπορούν να αποτελέσουν το υπόβαθρο για τη θωράκιση του ανταγωνισμού στην οικονομία. Η παρούσα μελέτη, ...
Ο κλάδος των οδικών εμπορευματικών μεταφορών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12)
Οι εμπορευματικές μεταφορές αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της οικονομικής ζωής καθώς και της παραγωγικής διαδικασίας κάθε χώρας, ενώ η ανάπτυξη τους είναι απαραίτητη για την επιτυχημένη διακίνηση των εμπορευμάτων. Ωστόσο, ...
Διεθνείς επενδύσεις – Ο όμιλος Alpha Bank στα Βαλκάνια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Νέο κανάλι διανομής ασφαλιστικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)
Η χρηματοπιστωτική κρίση η οποία χτύπησε την παγκόσμια οικονομία από το καλοκαίρι του 2007, δεν έχει προηγούμενο στη μεταπολεμική οικονομική ιστορία. Της κρίσης, προηγήθηκε μία μακρά περίοδος ταχείας πιστωτικής επέκτασης, ...
Μέτρηση του επιπέδου ανταγωνισμού στους κλάδους της ελληνικής οικονομίας: εμπειρική και θεωρητική διερεύνηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-07)
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση του βαθμού του ανταγωνισμού στους
επιμέρους κλάδους των δύο βασικών τομέων της ελληνικής οικονομίας, αυτών της
μεταποίησης και των υπηρεσιών. Η εκτίμηση της έντασης του ...
H επίδραση του neuromarketing στην συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)
Η παρούσα εργασία σκοπό έχει να μελετήσει την επιστήμη του νευρομάρκετινγκ, να
τη συνδέσει με την επιστήμη του μάρκετινγκ και κυρίως με την επιστήμη της
συμπεριφοράς του καταναλωτή και ειδικά των παιδιών, και να παρουσιάσει, ...
Χρηματοδότηση και επενδύσεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα της χρηματοδότησης και των επενδυτικών σχεδίων που αναλαμβάνει μια επιχείρηση με σκοπό να επιτευχθεί η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας σε μια οικονομία.
Το πρώτο ...
Προσεγγίσεις στο θέμα των συγχωνεύσεων και των εξαγορών.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-16)
Τα τελευταία χρόνια, στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης, της αυξανόμενης ενοποίησης των αγορών, έχουν αλλάξει οι κανόνες του παιχνιδιού στις διεθνείς επιχειρήσεις. Για να πετύχει στην παγκόσμια αγορά μια επιχείρηση θα πρέπει ...
Στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών: εφαρμογή στον κλάδο των έξυπνων κινητών τηλεφώνων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)
Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή μελετάται η Στρατηγική των Γαλάζιων Ωκεανών η οποία παρακινεί τις επιχειρήσεις να ξεφύγουν από τον έντονο και αιματοβαμμένο ανταγωνισμό των Κόκκινων Ωκεανών και να δημιουργήσουν νέο χώρο ...