Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 233
Πληροφοριακά συστήματα για την υποστήριξη λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09-18)
Η εξέλιξη της Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνιών και η αναβάθμιση του ρόλου των πελατών από απλούς δέκτες σε ενεργούς δημιουργούς ροών γνώσης απαιτεί από τον Τουριστικό Κλάδο, ως βιομηχανία εντάσεως πληροφορίας, την ...
Διαχείριση κινδύνων - εκπαιδευτικές εφαρμογές - μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)
Η εργασία αυτή έχει σαν στόχο τη δημιουργία καλύτερου εκπαιδευτικού λογισμικού για χρήση στο διαδίκτυο και τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.
Ο τρόπος προσέγγισης και τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε στην προσπάθεια
αυτή σχετίζονται ...
Προηγμένες μεθοδολογίες δοκιμής για αρχιτεκτονικές μικροεπεξεργαστών με αριθμητική υψηλών επιδόσεων
(2010-05-17)
Η συνεισφορά της διατριβής αυτής εντάσσεται στο χώρο της δοκιμής των μικροεπεξεργαστών που ενσωματώνουν μονάδες κινητής υποδιαστολής για την επίτευξη αριθμητικής υψηλών επιδόσεων. Στο πρώτο μέρος της διατριβής παρουσιάζεται ...
Three essays on causality
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-12)
Εκτίμηση της έκθεσης πεζών σε αέρια σωματιδιακή ρύπανση (PM10, PM2.5, PM1) σε οδούς πυκνής κυκλοφορίας σε περιοχή κατοικιών της Αθήνας
(2013-08-26)
Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Εκτίμηση της έκθεσης πεζών σε αέρια σωματιδιακή ρύπανση (PM10, PM2,5, PM1) σε οδούς πυκνής κυκλοφορίας σε περιοχή κατοικιών της Αθήνας», εκπονήθηκε στα πλαίσια του διατμηματικού ...
Χαρακτηρισμός και μοντελοποίηση ραδιοδιαύλου για ασύρματα δίκτυα ultra wideband (UWB)
(2011-06-29)
Η παρούσα διδακτορική διατριβή πραγματεύεται τον πειραματικό χαρακτηρισμό ραδιοδιαύλου για ασύρματα τηλεπικοινωνιακά συστήματα υπέρ ευρέως φάσματος (UWB). Στα πλαίσια της διατριβής σχεδιάστηκε και πραγματοποιήθηκε καμπάνια ...
Ολοκλήρωση επιχειρηματικών διαδικασιών στον χώρο του διεπιχειρησιακού ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω αρχιτεκτονικής υπηρεσιών
(2012-02-29)
Το αντικείμενο αυτής της διατριβής συνδυάζει στοιχεία τόσο από τον κόσμο της επιχειρηματικότητας όσο και από αυτόν της τεχνολογίας. Έχει κύριο χαρακτηριστικό την αρχιτεκτονική υπηρεσιών και πώς αυτή μπορεί να αξιοποιηθεί ...
Ο ρόλος της καταναλωτικής πίστης και του εθνοκεντρισμού στην πρόθεση (επαν)αγοράς της μάρκας: ποιές στρατηγικές μάρκετινγκ αποδίδουν;
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-05)
Η ανάκαμψη των οικονομιών που βρίσκονται σε φάση ύφεσης, απαιτεί την ανάπτυξη της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων και την προσαρμογή στις συνθήκες που επικρατούν σε κάθε τοπική αγορά. Μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και μέχρι ...
Διερεύνηση προβλημάτων πολυκριτηριακής αξιολόγησης επιχειρηματικών σχεδίων ίδρυσης μονάδων προηγμένης τεχνολογίας, αντιπροσωπευτικών των ελληνικών βιομηχανικών κλάδων
(2010-11-05)
Τα βασικά κριτήρια αξιολόγησης επιχειρηματικών σχεδίων ίδρυσης βιομηχανικών μονάδων είναι το κεφαλαιακό κόστος (f1), το λειτουργικό κόστος (f2), το περιβαλλοντικό κόστος (f3), η βιωσιμότητα (f4), η κερδοφορία (f5), η συμβολή ...