Πλοήγηση Διατριβές ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 8973-8992 από 14922
-
Μάρκετινγκ αισθήσεων & η δύναμη των χρωμάτων: πως χρησιμοποιούνται τα χρώματα στο μάρκετινγκ για να επηρεάσουν τις αποφάσεις των πελατών
(2012-04-10)Έρευνες στα χρώματα έχουν αποδείξει μια δυνατή σχέση ανάμεσα στα χρώματα, τα συναισθήματα και τις συμπεριφορές. Το χρώμα μπορεί να επηρεάσει την συμπεριφορά του καταναλωτή ως προς την αγορά ενός προϊόντος, την αντίληψή του ... -
Μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων : αγορά ΒΠ στην Ελλάδα: προοπτικές - τμηματοποίηση - διείσδυση & ανάπτυξη, αγορές στόχοι, προϊόντα στόχοι & τοποθέτηση υπαρχόντων και καινοτόμων ΒΠ
(2008-07-01)Κύριος σκοπός διεξαγωγής της παρούσας εργασίας αποτέλεσε η καταγραφή των προοπτικών του κλάδου βιολογικών προϊόντων, η κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή, καθώς και οι παράγοντες που επηρεάζουν την δυνατότητα ... -
Μάρκετινγκ εγγύτητας με τη χρήση της τεχνολογίας Beacon : έρευνα δυνατοτήτων και προοπτικών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Η διπλωματική αυτή εργασία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών της Τεχνοοικονομικής Διοίκησης Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Καθότι ένα πρόγραμμα σπουδών με κύριες κατευθύνσεις ... -
Μάρκετινγκ και ασφαλιστικές επιχειρήσεις: το μίγμα μαρκετινγκ και η μελέτη περίπτωσης Εθνική Ασφαλιστική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η παρούσα διπλωματική εργασία, εκπονήθηκε στα πλαίσια της ολοκλήρωσης του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Οικονομική & Επιχειρησιακή Στρατηγική» του Οικονομικού Τμήματος, του Πανεπιστημίου Πειραιά. Θέμα της διπλωματικής, ... -
Μάρκετινγκ και διαστάσεις καταναλωτικής ευτυχίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Το μάρκετινγκ αποτελεί αναμφίβολα ένα σύγχρονο αναπτυσσόμενο κλάδο που σχετίζεται άμεσα ή έμμεσα με πλήθος άλλων κλάδων και γενικότερα δραστηριοτήτων. Σύγχρονες πλέον έρευνες έχουν αποδείξει τη σημαντικότητα του στην ... -
Μάρκετινγκ και ποιότητα υπηρεσιών σε υπηρεσία ταχείας εστίασης
(2014-05-05)Η ποιότητα αναγνωρίζεται σήμερα από τις επιχειρήσεις ως ο θεμέλιος λίθος για την ικανοποίηση του καταναλωτικού κοινού. Τα θέματα που σχετίζονται με την επίτευξη και τη βελτίωση της ποιότητας, καθώς και με την ικανοποίηση ... -
Μάρκετινγκ και ψηφιακές εφαρμογές κινητών τηλεφώνων σε ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019) -
Μάρκετινγκ μακροχρόνιων πελατειακών σχέσεων: μελέτη περίπτωσης από τον χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία μελετάται το μάρκετινγκ μακροχρόνιων πελατειακών σχέσεων. Γνωστό στην διεθνή βιβλιογραφία και ως Relationship Marketing (Μάρκετινγκ Σχέσεων). Η συγκεκριμένη εταιρική φιλοσοφία, αφορά ... -
Μάρκετινγκ μέσω εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης
(2011-01-18)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι το «Μάρκετινγκ μέσω Εργαλείων Κοινωνικής Δικτύωσης» ή αλλιώς «Social Media Marketing». Πρόκειται για ένα νέο κανάλι επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης που απευθύνεται στο ... -
Μάρκετινγκ πολυτελών προϊόντων εν καιρώ οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Αντικειμενικός σκοπός: Η οικονομική κρίση που είχε αφετηρία την αγορά ακινήτων στις Η.Π.Α. το 2008 και επεκτάθηκε ταχύτατα μέσω του χρηματοπιστωτικού συστήματος σε όλο τον κόσμο, όπως είναι φυσικό επηρέασε σε σημαντικό ... -
Μάρκετινγκ προορισμού : η περίπτωση των Ζαγοροχωρίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Στην παρακάτω διπλωματική εργασία έγινε η μελέτη του τουριστικού προορισμού Ζαγοροχώρια. Στην μικρή αυτή περιοχή βορειοδυτικά της Ελλάδας βρίσκονται 46 πανέμορφα χωριουδάκια με μια ιδιαίτερη παραδοσιακή αρχιτεκτονική από ... -
Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών: διαφορές εκτιμήσεων και αντιλήψεων της τουριστικής εμπειρίας μεταξύ επαγγελματιών και τουριστών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011)Η παρούσα διατριβή φιλοδοξεί να εξετάσει τη χρήση ενός ιδιαίτερου τύπου διαδικασίας απόκτησης γνώσης (Έρευνα Μάρκετινγκ) μέσα σε ένα συγκεκριμένο κοινωνικό περιβάλλον (Τουριστικοί Προορισμοί), αναγνωρίζοντας τη γνώση ως ... -
Μάρκετινγκ των μουσείων
(2009-11-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία φιλοδοξεί να καλύψει τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στο χώρο του μουσειακού μάρκετινγκ και να δείξει τη συμβολή του μάρκετινγκ στα επιτυχημένα μουσεία. Επιπλέον, μέσω της διενέργειας σχετικής ... -
Μάρκετινγκ υγείας : μελέτη περίπτωσης της κλινικής μιας ημέρας (ΚΜΗ) της Α' παθολογικής - ογκολογικής κλινικής του Ε.Α.Ν.Π. Μεταξά
(2010-02-02)Μελετώντας τη σχετική βιβλιογραφία για τις υπηρεσίες υγείας έγινε εμφανής η ιδιαίτερη αξία της μέτρησης της ικανοποίησης του ασθενούς. Αν και παραδοσιακά όλοι εστιάζονται στο τεχνικό κομμάτι των ιατρικών υπηρεσιών, όλες ... -
Μάρκετινγκ υπηρεσιών : η προσύλωση των επιβατών στις ακτοπλοϊκές εταιρείες μέσα στα πλαίσια της άρσης του καμποτάζ
(2006-08-10)Μέσα στα πλαίσια της άρσης του καμποτάζ, όπου η Ευρωπαϊκή Ένωση επεμβαίνει ορίζοντας τις ελάχιστες προδιαγραφές που οφείλει να προσαρμόσει η εκάστοτε ακτοπλοϊκή εταιρία στην ως τώρα λειτουργία της, εξετάζεται ο βαθμός ... -
Μάρκετινγκ υπηρεσιών υγείας - Μελέτη περίπτωσης μαιευτικής κλινικής ΡΕΑ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η δυναμική εξέλιξη της ζωής έχει επηρεάσει αναπόφευκτα τα συστήματα υγειονομικής περίθαλψης που παράγουν σημαντικές αλλαγές και επιβάλλουν το μάρκετινγκ υγειονομικής περίθαλψης ως απαραίτητο στοιχείο των εμπορικών σημάτων ... -
Μάρκετινγκ υπηρεσιών υγείας: η περίπτωση του προγράμματος "Βοήθεια στο Σπίτι"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Τις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες, οι υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης έχουν αναλάβει τη θέση του ταχύτερα αναπτυσσόμενου τμήματος της βιομηχανίας υπηρεσιών παγκοσμίως (Eckrich, Schlesinger, 2011, Yeoh, et. al., 2013). ... -
Μάρκετινγκ φαρμακείου - παραφαρμακευτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Οι φαρμακευτικές και παραφαρμακευτικές βιομηχανίες έχουν υποστεί σημαντικές μεταμορφώσεις τα τελευταία χρόνια, λόγω των εξελισσόμενων προτιμήσεων των καταναλωτών, των εξελίξεων στην τεχνολογία και των μεταβαλλόμενων ... -
Μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα και παιχνιδοποίηση: ιστορία, σύγκλιση, ερευνητικές προτεραιότητες και πολιτικές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Τα Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα/Μ.Α.Δ.Μ., μια μορφή εξ’ αποστάσεως ηλεκτρονικής μάθησης, που χαρακτηρίστηκε ως αποδιοργανωτική καινοτομία στο χώρο της εκπαίδευσης, γνώρισαν κατά την τρέχουσα δεκαετία πρωτόγνωρη ... -
Μαζική παραμετροποίηση παιδικών γυαλιών οράσεως
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός παιδικών γυαλιών οράσεως των οποίων τα ανθρωπομετρικά χαρακτηριστικά να είναι πλήρως εξατομικευμένα σε κάθε παιδί. Το κάθε επιλεγμένο σχέδιο έχει σκοπό την ...