Πλοήγηση Διατριβές ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 412-431 από 14929
-
Customer relationship management (CRM): δυνατότητες, προοπτικές, προϋποθέσεις για σωστή εφαρμογή.
(2002-12-01)Η παρούσα μελέτη στοχεύει να παρουσιαστούν τα οφέλη του CRM και συνεπώς να διαφανούν τα κίνητρα για τις επιχειρήσεις προκειμένου να το υϊοθετήσουν. Παράλληλα ο στόχος είναι να αποσαφηνιστούν, όσο αυτό είναι εφικτό, τα ... -
Customer relationship management : στρατηγική και πρακτικές στην κινητή τηλεφωνία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)Η ραγδαία μεταβολή του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος στον Τηλεπικοινωνιακό κλάδο και συγκεκριμένα στην κινητή τηλεφωνία, που συντελέστηκε την τελευταία δεκαετία λόγω της απελευθέρωσης της αγοράς, της όξυνσης του ανταγωνισμού, ... -
Customer relationship management : στρατηγική και πρακτικές στον τηλεπικοινωνιακό κλάδο
(2010-01-21)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει την έννοια και τα οφέλη του CRM στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, δίνοντας έμφαση στη στρατηγική του διάσταση. Παρατίθενται προτάσεις και εργαλεία που κρίνονται ... -
Customer relationship management και συστήματα διαχείρισης ποιότητας – σύγκριση διαθέσιμων λογισμικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Τη σημερινή εποχή οι εταιρείες ανταγωνίζονται για να εξυπηρετήσουν με το καλύτερο τρόπο τους πελάτες τους. Σημαντικό για τις επιχειρήσεις είναι να έχουν ένα σύστημα εξυπηρέτησης που να τους προσδίδει κύρος. Μια ... -
Customer relationship management: πως η διαχείριση πελατειακών σχέσεων μπορεί να ενισχύσει την εταιρική γνώση και την στρατηγική των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στην παρούσα εργασία, θα προσπαθήσω να διερευνήσω την χρησιμότητα του συστήματος CRM, CustomerRelationshipManagement, δηλαδή της Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων εντός μιας επιχείρησης. Η εργασία χωρίζεται σε δύο ... -
Customer service στην εκπαίδευση : ο φοιτητής ως πελάτης
(2009-03-09)Τα τελευταία χρόνια, τόσο στο εξωτερικό, όσο και στην Ελλάδα, γίνεται λόγος για την αναγκαιότητα αξιολόγησης της Ανώτατης Εκπαίδευσης και τη συνακόλουθη εφαρμογή συστημάτων ποιότητας στα πανεπιστημιακά ιδρύματα, με στόχο ... -
Customer-led lean operations and tools
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016) -
Cyber - attacks: the new type of piracy in the maritime world
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09) -
Cyber risk management for data-driven enterprises
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09) -
Cyber threat to ships: how to manage in order to improve safety and security in the maritime sector
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)Η παγκόσμια κοινωνία αντιμετωπίζει διάφορες τεχνολογικές εξελίξεις που επηρεάζουν κάθε πτυχή της ζωής, όπως η εφεύρεση του Διαδικτύου που μετέτρεψε την πρόσβαση σε πληροφορίες, το παγκόσμιο εμπόριο, την ψυχαγωγία και τις ... -
Cyber warfare emulation environment
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12) -
Cyber wargame environment
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12) -
Cyber-attacks on autonomous vehicles
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06-13)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται τον τρόπο λειτουργίας και επικοινωνίας των αυτόνομων οχημάτων και πιο συγκεκριμένα τα ζητήματα ασφάλειας που προκύπτουν ως αποτέλεσμα αυτής της τεχνολογίας. Η επιστημονική ... -
Cyberattack as a covered danger in marine insurance
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12) -
Cyberbullying detection through NLP and machine learning
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03-17) -
Cyberinsurance as a risk management tool
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09-24) -
Cybersecurity and energy : the case study of Stuxnet
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-04) -
Cybersecurity education status and curriculum analysis
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-02) -
Cybersecurity governance : deploying a national framework
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Ο Ψηφιακός μετασχηματισμός, που έχει πλέον κάνει αισθητή την αναγκαιότητα εφαρμογής του στον τρόπο παροχής υπηρεσιών, απαιτεί την εγκαθίδρυση ενός κλίματος εμπιστοσύνης στον ψηφιακό κόσμο. Η πρόοδος του τομέα της ... -
Cybersecurity in the energy sector: a holistic approach
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)