• Morningstar versus sharpe 

      Τσακίρη, Στυλιανή (2004-12-01)
      Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι να εφαρμόσει στην ελληνική αγορά των Α/Κ τις μεθόδους αξιολόγησης της Morningstar και του Sharpe, να συγκρίνει τα αποτελέσματα των μεθόδων και την προβλεπτική τους ικανότητα και τέλος να ...
    • Multimedia contact centers σε ένα τραπεζικό όμιλο 

      Κουρβαράς, Γιώργος (2006-12-13)
      Στην παρούσα εργασία, αναλύεται η δοµή και η λειτουργία των Multimedia Contact Centers, σε συνάρτηση µε την θέση τους και τον ρόλο που καλούνται να παίξουν στην εφοδιαστική αλυσίδα µιας επιχείρησης. Η µελέτη, αφορά την ...
    • Multimodal υπηρεσίες για την ubiquitous παροχή εφαρμογών πολυμέσων 

      Σωτηρόπουλος, Γιάννης (2007-05-25)
      Η διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα της ενοποίησης των διαφορετικών δικτύων κάτω από ένα ενιαίο δίκτυο το οποίο θα είναι προσβάσιμο από κάθε ηλεκτρονική συσκευή ανεξαρτήτως γεωγραφικής θέσης και χρόνου. Η δυνατότητα ...
    • Multiple layer hybrid classification for Android malware detection 

      Ανυφαντάκης, Κωνσταντίνος; Anyfantakis, Konstantinos (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06)
    • MySmartMobileApp - Μια android εφαρμογή για εν-κινήσει ηλεκτρονικές συναλλαγές 

      Νικοπούλου, Ελένη - Μαρία Α. (2013-01-18)
      Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας, που δεν μπορεί παρά να επηρεάσει και τον τομέα της κινητής τηλεφωνίας, σε συνδυασμό με τις αυξημένες απαιτήσεις των χρηστών οδήγησαν τη Google στη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης πλατφόρμας ...
    • Mερικά παρατηρήσιμεs Μαρκοβιανές διαδικασίες αποφάσεων και εφαρμογές σε προβλήματα αντικατάστασης συστημάτων και επιλογής διδακτικών μεθόδων 

      Γκουλιώνης, Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007)
      Oι μερικά παρατηρήσιμες Μαρκοβιανές διαδικασίεs αποφάσεων (POMDP) αποτελούν γενίκευση των Μαρκοβιανών διαδικασιών αποφάσεων (MDP),στιs οποίες οι καταστάσεις του συστήματος δεν είναι παρατηρήσιμες. Ο decision maker λαμβάνει ...
    • Nash equilibrium locations for a mixed duopoly model under spatial price discrimination with delegation 

      Καραμητσιάνη, Σοφία; Karamitsiani, Sofia (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12-22)
      Σε ένα δυοπωλιακό μοντέλο μεταξύ μίας μερικώς ιδιωτικής και μιας αμιγώς ιδιωτικής εταιρίας εξετάζουμε τα κατά Nash σημεία ισορροπίας του χωρικού ανταγωνισμού με ταυτόχρονη ανάθεση εξουσίας σε διευθυντές. Περαιτέρω, υπολογίζουμε ...
    • Nation branding - The brand of Greece 

      Κελεπούρη, Θεοδοσία Η. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο να μελετήσει την επικοινωνιακή στρατηγική διαχείρισης της εθνικής ταυτότητας ενός κράτους, η οποία είναι ευρέως γνωστή ως nation branding καθώς και τις δυνατότητες που ...
    • Natural gas and LNG and its transportation : environmental applications and European regulatory framework 

      Christofilos, Panagiotis; Χριστόφιλος, Παναγιώτης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
    • Natural resources as a source of conflict in international relations: a comparative analysis of the cases of hydrocarbons and rare earths 

      Παναγοπούλου, Γεωργία - Ακριβή (Τζίνα); Panagopoulou, Georgia - Akrivi (Gina) (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-03)
      Στόχος της παρούσας μελέτης είναι να απαντήσει στο ερώτημα «Πότε ένας φυσικός πόρος γίνεται αίτιο σύγκρουσης;». Προκειμένου να απαντηθεί αυτό το ερώτημα, έγινε σύγκριση του φυσικού αερίου με τις σπάνιες γαίες και επιπλέον ...
    • Nautilus shipping Inc. : quality in transportation services 

      Σπυρίδωνος, Γιώργος (2011-04-04)
      This capstone is a business plan about 3 tankers. The scope of the business plan is the legal and financial operation of the 3 vessels with the best way in order to provide maximum net profit to the company. The company ...
    • Navigating the waters of maritime cybersecurity with BIMCO’s guidelines : identifying vulnerabilities and mitigating threats to IT and OT systems 

      Καλογεράς, Γεώργιος; Kalogeras, Georgios (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)
      Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή εξετάζει τις ευπάθειες και τα σχετικά μέτρα προστασίας για τα συστήματα OT και IT σε πλοία που χρησιμοποιούνται στον τομέα της ναυτιλίας, ενσωματώνοντας κατευθυντήριες γραμμές και μεθοδολογίες ...
    • NB-IoT and link adaptation 

      Μπελεζώνη, Παναγιώτα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
      Στο παρούσα εργασία μελετήθηκε η τεχνολογία NB-IOT, η οποία εισήχθη από το 3GPP στην έκδοση 13 ως μια νέα τεχνολογία radio access. Τo NB-IOT απαιτεί τουλάχιστον 180 kHz bandwidth τόσο για μετάδοση προς τα κάτω όσο και για ...
    • Negotiations in supply chain 

      Αναγνώστου, Μαρία (2004-12-04)
      Η παρούσα μελέτη ξεκινά με μια εισαγωγική προσέγγιση των διαπραγματεύσεων, καθώς και μια στοιχειώδη ιστορική αναδρομή, η οποία έχει σαν σκοπό να καταδείξει ότι η διαπραγμάτευση είναι ίδιον της ανθρώπινης φύσης και συμπορεύεται ...
    • Network footprinting (reconnaisance) για τους servers www.unipi.gr και dtps.unipi.gr 

      Σέρβος, Αθανάσιος Σ. (2012-09-27)
      Σκοπός του παραδοτέου είναι η αξιολόγηση της ασφάλειας του τμήματος της πληροφοριακής υποδομής του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Η αξιολόγηση αυτή λαμβάνει χώρα σε κανονικές συνθήκες. Χωρίς να ληφθεί καμία πληροφορία για τη δομή, ...
    • Neuromarketing και η εφαρμογή του στο χώρο της υγείας 

      Κεραμιδάρη, Μαργαρίτα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
      Η παρούσα διατριβή στοχεύει να προσεγγίσει ένα κλάδο του marketing, το νευρομάρκετινγκ. Ο συγκεκριμένος κλάδος εστιάζει στην αντίληψη, τα συναισθήματα και τους ψυχολογικούς παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του ...
    • Neuromarketing στον χώρο της υγείας 

      Διαμάντη, Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)
      Σκοπός της παρούσας διπλωματικής διατριβής ήταν να καταγράψει τεχνικές που χρησιμοποιούνται ευρέως στο νευρομάρκετινγκ και στη συνέχεια να εξετάσει κατά πόσο έχουν επίδραση στο καταναλωτικό κοινό της Ελλάδας. Στη συνέχεια ...
    • Neuromarketing: ο ρόλος των συναισθημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή 

      Καρπαθάκη, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-01)
      Το Neuromarketing είναι ένα αναδυόμενο διεπιστημονικό πεδίο στρατηγικής που δύναται να μελετά τις γνωσιακές και συναισθηματικές αντιδράσεις των καταναλωτών σε ερεθίσματα Μάρκετινγκ, χρησιμοποιώντας σύγχρονες τεχνικές όπως ...
    • Neurο-symbolic answer set programming for human activity recognition in videos 

      Οικονομάκης, Ανδρέας; Oikonomakis, Andreas (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09)
      Η μηχανική μάθηση (Machine / Deep learning) και ο συλλογισμός μέσω ανα- παράστασης γνώσης (Machine reasoning) θεωρούνται δυο διαφορετικά πεδία της Τεχνητής Νοημοσύνης. Μέσω της μηχανικής μάθησης επιτυγχάνουμε τη δημιουρ- γία ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»