• Marketing metrics in the maritime industry 

      Γέρου, Αναστασία; Gerou, Anastasia (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-07)
      Ένα θεμελιώδες πρόβλημα για τη μέτρηση της αποδοτικότητας της αγοράς και κατ' επέκταση των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε αυτήν, είναι ο προσδιορισμός και ο εντοπισμός τόσο των κατάλληλων μεταβλητών και συναρτήσεων ...
    • Marketing plan για ξενοδοχείο στην Κρήτη 

      Κορρέ, Ζωή Ι. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
      Η παρούσα διατριβή αποτελεί μια προσπάθεια αξιολόγησης της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας με σκοπό να ερευνηθεί το περιβάλλον στο οποίο καλείται να ανταγωνιστεί μια ξενοδοχειακή επιχείρηση σήμερα. Στις επόμενες σελίδες ...
    • Marketing plan εταιρειών ενοικίασης αυτοκινήτων με την χρήση ηλεκτρονικών μέσων διαχείρισης του μίγματος μάρκετινγκ 

      Καρπατσή, Σοφία (2006-10-10)
      H συγκεκριμένη διπλωματική αναλύει την διαμόρφωση του μίγματος μάρκετινγκ στις εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκίνητων μέσα από το διαδίκτυο. Αποτελείται από 3 κεφάλαια στα οποία και γίνεται θεωρητική παρουσίαση του όρου ηλεκτρονικό ...
    • Marketing plan και επιτυχημένο λανσάρισμα του φαρμακευτικού προϊόντος Daxas στην ελληνική φαρμακευτική αγορά 

      Παπαγεωργίου, Δημήτρης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
      Στόχος της παρούσας διατριβής ήταν η εκπόνηση ενός σχεδίου Μάρκετινγκ για το επιτυχημένο λανσάρισμα του Φαρμακευτικού προϊόντος DAXAS - το οποίο παράγει και διανέμει η Nycomed - στην Ελληνική αγορά. Tο Daxas είναι ένα ...
    • Marketing plan νεοϊδρυθήσας ξενοδοχειακής μονάδας 

      Καλλιαντάς, Ιωάννης Η. (2006-05-17)
      Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία ενός marketing plan για μια νεοϊδρυθείσα ξενοδοχειακή μονάδα τεσσάρων αστέρων, 181 κλινών στην Ελευσίνα. Το marketing plan αυτό εξυπηρετεί κυρίως δύο στόχους. Ο πρώτος στόχος ...
    • Marketing plan των τουριστικών γραφείων στην Ελλάδα 

      Βουρδούμπα, ΄Αννα Χ. (2006-11-22)
      Σκοπός της μελέτης είναι η καταγραφή, ανάλυση και παρουσίαση όλων των απαιτούμενων στοιχείων για το σχεδιασμό του μάρκετινγκ στον συγκεκριμένο κλάδο. Επίσης, αναλύεται η κερδοφορία και η αποδοτικότητα του κλάδου για την ...
    • Marketing και προώθηση Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων: η περίπτωση των «Γιατρών Χωρίς Σύνορα/MSF» 

      Ridlovschi, Lilia; Ριντλόβσκι, Λίλια (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει την εφαρμογή και τη στρατηγική marketing του μη κερδοσκοπικού τομέα ως σημαντικού παράγοντα για τη βιωσιμότητα των ΜΚΟ, αναλύοντας την ανθρωπιστική οργάνωση «Médecins Sans Frontières ...
    • Marketing και τεχνικές προώθησης στο σύγχρονο φαρμακείο 

      Κανατσίδη, Σπυριδούλα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
      Στην παρούσα εργασία εξετάζεται αν η αξιοποίηση των διάφορων μορφών marketing μπορούν να επιδράσουν θετικά τόσο στην εικόνα και τη λειτουργία των κοινοτικών φαρμακείων όσο και στην εικόνα του φαρμακοποιού στην κοινωνία. ...
    • Marketing υπηρεσιών υγείας: ακολουθώντας τα social media. 

      Κουτρούμπα, Ξανθή (2015-02-20)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την εφαρμογή μίας νέας μορφής marketing υπηρεσιών υγείας, μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι θεμελιώδεις αρχές της επιστήμης του marketing. ...
    • Marketing, management & quality in cruise industry 

      Σερέμελης, Αλέξανδρος - Ισίδωρος (2007-12-10)
      Στην εργασία αυτή θα επιχειρήσουμε μια πιο ολοκληρωμένη προσέγγιση της βιομηχανίας μελετώντας τις μεθόδους μάρκετινγκ και μάνατζμεντ που εφαρμόζονται στη βιομηχανία, αλλά το ζήτημα της ποιότητας στην διττή αυτή οικονομική ...
    • Martingale - ισοδύναμες κατανομές πιθανότητας με εφαρμογές υπολογισμού ασφαλίστρου 

      Λυμπερόπουλος, Δημήτριος Π. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)
      Μια θετική απάντηση στο πρόβλημα του χαρακτηρισμού των martingale-ισοδύναμων σύνθετων μεμειγμένων διαδικασιών Poisson καθίσταται εδώ δυνατή, γενικεύοντας ένα ανάλογο αποτέλεσμα των Delbaen & Haezendonk (1989) για σύνθετες ...
    • Martingale ισοδύναμα μέτρα πιθανότητας και το πρόβλημα της αποτίμησης ασφαλιστικών παραγώγων CAT 

      Κακοταρίτης, Δημήτριος (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-05)
      Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετάται το πρόβλημα της αποτίμησης των ασφαλιστικών συμβολαίων μελλοντικής εκπλήρωσης για καταστροφικά γεγονότα (ΣΜΕ CAT για συντομία), τα οποία βασίζονται στον Δείκτη Ζημιών (Loss Index) ...
    • Martingales στη θεωρία κινδύνου με εφαρμογές στα χρηματοοικονομικά 

      Λυμπερόπουλος, Δημήτρης Π. (2007-05-21)
      Στην παρούσα εργασία διερευνάται η επίδραση της Θεωρίας των Martingales στη Θεωρία Κινδύνου και δίνονται κάποιες εφαρμογές των παραπάνω στα χρηματοοικονομικά. Συγκεκριμένα, παρατίθεται ένας martingale – χαρακτηρισμός της ...
    • Measurement of the risk of funds 

      Ντρέγκας, Γεώργιος Δ. (2003-12-01)
      Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια συγκέντρωσης και συνοπτικής παρουσίασης των μέτρων κινδύνου που σχετίζονται με την αξιολόγηση των επενδύσεων προκείμενου να εξεταστεί η αποτελεσματικότητα τους και κατά πόσο αυτά ...
    • Measures and models of bank competition - cross - country comparisons 

      Βουβούτσης, Διονύσιος (2011-01-18)
      Σ τη συγκεκριμένη εργασία αναλύεται το θέμα του τραπεζικού ανταγωνισμού, καθώς επίσης η επίδραση του στις χώρες της ΟΝΕ, την Ελβετία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιαπωνία και τις Η.Π.Α. και πώς αυτός διαφοροποιείται. Αναλύεται ...
    • Measures of portfolio performance evaluation 

      Μιχαηλίδου, Σταυρούλα (2010-10-19)
      Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να περιγράψει τα κυριότερα μέτρα αξιολόγησης αποτελεσματικότητας χαρτοφυλακίου όσο το δυνατό καλύτερα ώστε να φανεί η συνεισφορά τους στις επιλογές των επενδυτών μεταξύ διάφορων ευκαιριών ...
    • Measuring brand equity : the "holy grail" of firms' strategy 

      Τζανίδης, Στέφανος Α. (2007-05-22)
      Η συγκεκριμένη εργασία αναφέρεται στην έννοια του brand equity και πιο συγκεκριμένα στη μέτρησή του. Μια διαδικασία, η οποία από πολλούς θεωρείται ο θεμέλιος λίθος στην χάραξη μιας επιτυχημένης στρατηγικής από μέρους των ...
    • Measuring customer experience throughout the customer journey : evidence from the transport sector 

      Gerou, Anastasia; Γέρου, Αναστασία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)
      H «εμπειρία του πελάτη» και το «ταξίδι του πελάτη» αποτελούν νεοεισαγόμενες έννοιες για την επιστήμη του marketing υπηρεσιών και τόσο η θεωρητική όσο και η εμπειρική μελέτη τους στον κλάδο της ναυτιλίας απουσιάζει από την ...
    • Measuring diversification benefits of european equity portfolios: the effects of EMU on country versus sector allocation strategies. 

      Παναγιωτοπούλου, Αρτεμις (2002-12-01)
      Diversification helps investors to reduce the risk of an investment while holding the expected return constant. Portfolio risk can be reduced through diversification since returns on individual assets are iperfectly ...
    • Measuring the performance of hedge funds : evidence from hedge fund indices 

      Δαμαλίτη, Αντωνία Δ. (2011-05-18)
      Στην παρούσα εργασία αρχικά γίνεται προσπάθεια να παρουσιαστεί το σύνολο των χαρακτηριστικών των Hedge Funds. Επιπλέον εξετάζονται οι βασικές κατηγορίες Hedge funds διακρίνοντας τες με βάση τον τόπο έδρασης της εταιρίας ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»