Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 43
Digital transformation στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06-10)
Στόχος αυτής της έρευνας είναι να εξετάσει τις επιπτώσεις της τεχνολογίας στον τουριστικό τομέα. Πιο συγκεκριμένα, οι τεχνολογίες που εξετάζονται είναι τα ηλεκτρονικά συστήματα κρατήσεων μαζί με τα παγκόσμια συστήματα ...
Εισαγωγή στα προσωπικά δεδομένα στον τομέα της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-04-06)
Σκοπός της παρούσης μελέτης είναι να διερευνήσει την ηλεκτρονική επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων στο χώρο της υγείας. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων μέσα από βιβλία και άρθρα ...
Ανάλυση σχέσης μεταξύ ΑΕΠ και δαπανών για την υγεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Με το ζήτημα των αυξημένων δαπανών υγείας, γίνεται λόγος για τον επιζήμιο αντίκτυπο που αυτό έχει στα οικονομικά συστήματα αλλά και στα υγειονομικά συστήματα. Οι δημόσιες δαπάνες υγείας χρηματοδοτούνται από το Ακαθάριστο ...
Στρατηγικός σχεδιασμός για τον μητρικό θηλασμό στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06-10)
Στις μέρες μας, τα ποσοστά του μητρικού θηλασμού σε εθνικό επίπεδο είναι ιδιαίτερα χαμηλά σε σχέση με τις διεθνείς συστάσεις. Η πορεία του μητρικού θηλασμού στο χρόνο, αλλά και τα αναρίθμητα, επιστημονικά τεκμηριωμένα οφέλη ...
Συναισθηματική νοημοσύνη και αποδοτικότητα στο νοσηλευτικό προσωπικό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Το αντικείμενο της εργασίας ήταν το να εξετάσει την περίπτωση της σύνδεσης της συναισθηματικής νοημοσύνης με την απόδοση των νοσηλευτών. Η έρευνα ήταν ποσοτική και έγινε σε δείγμα 98 νοσηλευτών σε μαιευτήριο στην Αθήνα. ...
Ο ιδιωτικός κλάδος υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης «Όμιλος ΥΓΕΙΑ»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Το θέμα της παρούσας διπλωματικής εργασίας έχει ως πεδίο ανάλυσης την ανάπτυξη του ιδιωτικού τομέα υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα αποτυπώνοντας την υφιστάμενη κατάσταση στην ελληνική αγορά.
Ο κλάδος της Υγείας αποτελεί ...
Neuromarketing και η εφαρμογή του στο χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Η παρούσα διατριβή στοχεύει να προσεγγίσει ένα κλάδο του marketing, το νευρομάρκετινγκ. Ο συγκεκριμένος κλάδος εστιάζει στην αντίληψη, τα συναισθήματα και τους ψυχολογικούς παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του ...
Ψηφιακός μετασχηματισμός στον χώρο της υγείας: η περίπτωση Med Tech
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Οι νεοφυείς εταιρείες βιομηχανίας ιατρικών συσκευών (οι λεγόμενες Med Tech) παρουσιάζονται για να ανταγωνιστούν μέσω του ψηφιακού μετασχηματισμού και των νέων τεχνολογιών που διαθέτουν, τον καταλληλότερο εφοδιασμό από ...
Πολιτικές αύξησης της διείσδυσης των γενόσημων φαρμάκων στην Ελλάδα: εστίαση στα ψυχικά νοσήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας, επιχειρείται η αποτύπωση της φαρμακευτικής πολιτικής που εφαρμόζεται τα τελευταία έτη στην Ελλάδα με απώτερο στόχο την αύξηση του μερίδιου των γενοσήμων φαρμάκων και τη συγκράτηση της ...
Εκτίμηση κόστους στις κατ΄οικον ιατρικές υπηρεσίες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Η κατ΄οίκον νοσηλεία εξελίσσεται εδώ και αρκετό καιρό, αναπτύσσεται γρήγορα ενώ ενσωματώνει πολλές νέες υπηρεσίες. Αν και είναι καλά εδραιωμένη στις ανεπτυγμένες χώρες, τέτοια φροντίδα σπάνια υπάρχει στον αναπτυσσόμενο ...