Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 69
Στροφή στην πράσινη ναυτιλία, αναγκαιότητα της σύγχρονης εποχής, η προσπάθεια μείωσης των εξόδων λειτουργίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να προσεγγίσει την αναγκαιότητα της σύγχρονης ποντοπόρου ναυτιλίας προς τακτικές οι οποίες είναι φιλικότερες προς το περιβάλλον. Κατά την έναρξη του παρόντος πονήματος ...
Short versus period time charters in Supramax market
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Ο μικρός αριθμός συναλλαγών που πραγματοποιούν τα πλοία της χύδην φορτηγού ναυτιλίας ανά έτος, σε συνδυασμό με τη στάση της επιχείρησης απέναντι στις μεταβολές της ναυλαγοράς, καθιστούν την επιλογή της μορφής ναύλωσης ως ...
Εφαρμογή του ευρωπαϊκού συστήματος monitoring, reporting και verification (MRV) των εκπομπών CO2 από τις θαλάσσιες μεταφορές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται η εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Συστήματος Επίβλεψης, Αναφοράς και Πιστοποίησης των εκπομπών CO2 από τις θαλάσσιες μεταφορές. Αρχικά περιγράφεται το υπάρχον κανονιστικό πλαίσιο και οι ...
Η πρόσφατη χρηματοπιστωτική κρίση, τρόποι αντιμετώπισης και πως επηρέασε τη ναυτιλία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Σκοπός της παρούσης μελέτης είναι να αναλύει την πρόσφατη χρηματοπιστωτική κρίση και τον τρόπο που επηρεάζει την αγορά της ναυτιλίας. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη διεξαγωγή έρευνας. Η έρευνα διεξήχθη μέσα από ...
Οι διεθνείς κυβερνητικοί και μη κυβερνητικοί οργανισμοί και ο θεσμικός τους ρόλος στη σύγχρονη ναυτιλία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά την παρουσίαση των κυριότερων διεθνών κυβερνητικών και μη οργανισμών και τη μελέτη του θεσμικού ρόλου που κατέχουν στη σύγχρονη ναυτιλία. Σκοπός της εργασίας είναι να καταγραφούν οι ...
Πολιτικές ενίσχυσης του ευρωπαϊκού ναυτιλιακού πλέγματος : οι περιπτώσεις της Νορβηγίας και της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)
Η ναυτιλιακή βιομηχανία ανέκαθεν χαρακτηριζόταν από υψηλά επίπεδα ανταγωνισμού, γεγονός που της επιτρέπει να εξελίσσεται δυναμικά. Σε αυτή τη βάση, η δημιουργία πλεγμάτων (maritime clusters) θεωρήθηκε εξ’ αρχής ένας τρόπος ...
Η ανάπτυξη αποτελεσματικού συστήματος διαχείρισης της συντήρησης των πλοίων σύμφωνα με τον Κώδικα ISM
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Η εργασία αυτή πραγματεύεται το άρθρο 10 του ISM Code για την συντήρηση του πλοίου και του εξοπλισμού του. Περιγράφει την πρακτική εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου σε μία ναυτιλιακή εταιρεία μέσα από το Σύστημα Προγραμματισμένης ...
Χρηματοοικονομική αξιολόγηση επένδυσης σε λιμένα υγροποίησης φυσικού αερίου στην Κύπρο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η αξιολόγηση με κριτήρια χρηματοοικονομικά του σχεδίου επένδυσης σε τερματικό υγροποίησης φυσικού αερίου στη Κύπρο. Η αξιολόγηση γίνεται μέσω της ανάλυσης των ταμειακών ροών που αναμένεται ...
Ευρωπαϊκή πολιτική για την ασφάλεια στη θάλασσα και προοπτικές ενός ενιαίου θαλάσσιου χώρου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Η Ευρωπαϊκή Ένωση στηρίζεται σε θάλασσες και ωκεανούς που είναι ανοιχτοί, προστατευμένοι και ασφαλείς για την οικονομική ανάπτυξη, την κοινωνική σταθερότητα, τις ελεύθερες συναλλαγές, τις μεταφορές, την ενεργειακή ασφάλεια, ...
Οι διεθνείς κυβερνητικοί και μη οργανισμοί και ο θεσμικός τους ρόλος στη σύγχρονη ναυτιλία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Σκοπός της παρούσας Εργασίας είναι να παρουσιάσει αλλά και να αναλύσει τη
συμβολή των Διεθνών Κυβερνητικών και μη Οργανισμών στην ανάπτυξη του
θεσμικού πλαισίου της Ναυτιλίας. Μέσα από την παρουσίαση της εξέλιξης ...