Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 97
Η οδηγία 85/374/ΕΟΚ για την ευθύνη του παραγωγού για ελαττωματικά προϊόντα ως παράγοντας βελτίωσης της ποιότητας και της ασφάλειας των κυκλοφορούντων στην ευρωπαϊκή αγορά προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Ο αντικειμενικός σκοπός της εργασίας είναι η αξιολόγηση της συμβολής της Οδηγίας 85/374/ΕΟΚ στην προστασία των καταναλωτών και στη βελτίωση του επιπέδου ποιότητας και ασφάλειας των κυκλοφορούντων στην ευρωπαϊκή αγορά ...
An evaluation and prioritisation system for improvement suggestions : a QFD application
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-06)
Η λειτουργία του εσωτερικού ελέγχου των επιχειρήσεων: η σύγχρονη τάση ανάθεσης μέρους του έργου της σε εξωτερικούς παροχείς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2004-05)
Οι βασικοί αντικειμενικοί στόχοι της ερευνητικής αυτής προσπάθειας είναι πρώτον, να παρουσιάσει την εννοιολογική οριοθέτηση, τη δομή, το περιεχόμενο, τα πρότυπα οργάνωσης και λειτουργίας καθώς και τις σύγχρονες εξελίξεις ...
Οινοτουρισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2008)
Η παρούσα εργασία αποβλέπει στην ανάλυση του οινοτουρισμού της εναλλακτικής αυτής μορφής τουρισμού, που αποτελεί εξαιρετική εφαρμογή του αγροτουρισμού και γίνεται απόπειρα να αναδειχτούν οι προοπτικές ανάπτυξης του στον ...
Εφαρμογή επιχειρηματικού σχεδίου, με έμφαση στο σχέδιο μάρκετινγκ σε ξενοδοχειακές μονάδες: η περίπτωση ξενοδοχείου στη Μόσχα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Ο ανταγωνισμός μεταξύ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων είναι ιδιαίτερα έντονος και αναμένεται να αυξηθεί στο άμεσο μέλλον. Για να μπορέσουν λοιπόν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να λειτουργήσουν αποτελεσματικά χρειάζονται ...
Αναζήτηση επιχειρηματικής αριστείας εφαρμογή μοντέλου EFQM στον ΟΤΕ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Η παρούσα εργασία αναφέρεται σε ένα αυξανόμενης σημασίας θέμα Διοίκησης των επιχειρήσεων, το Μοντέλο Επιχειρηματικής Αριστείας του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διοίκησης της Ποιότητας (EFQM) και εφαρμογή του Μοντέλου στον Οργανισμό ...
Μέτρηση της ικανοποίησης πελατών σε εταιρεία παροχής υπηρεσιών internet (ISP)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Σήμερα όλοι πια αναγνωρίζουν τον πελάτη ως το κεντρικό στοιχείο σε ένα σύστημα παροχής υπηρεσιών, μια και αυτός είναι τελικά ο αποδέκτης των αποτελεσμάτων του συστήματος. Οι σύγχρονοι οργανισμοί έχουν διαπιστώσει ότι η ...
Αξιολόγηση των ελληνικών εταιριών επενδύσεων χαρτοφυλακίου: εμπειρική μελέτη 1997-1999
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση των Εταιριών Επενδύσεων Χαρτοφυλακίου, της εξέλιξης και των προοπτικών τους στην Ελλάδα, του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας τους και των αδυναμιών του. Επίσης, η παρουσίαση ...
Ανάλυση ανταγωνισμού του κλάδου της Ελληνικής Ακτοπλοϊας: εντοπισμός παραγόντων και δυνάμεων ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων στην Ελληνική Ακτοπλοϊα, ανάλυση της σημασίας και του ρόλου τους στη λήψη των αποφάσεων για τη στρατηγική που θα ακολουθήσουν στα πλαίσια της επιχειρηματικής τους δράσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Η εργασία αναπτύσσει και εφαρμόζει με πραγματικά δεδομένα το υπόδειγμα του Porter στον ευαίσθητο χώρο της Ελληνικής Ακτοπλοΐας. Εξετάζει και αναλύει τους παράγοντες ανταγωνισμού σε συνδυασμό με τις επιρροές που δέχεται ο ...
Τεχνικές - στιλ ηγεσίας για τη βελτίωση της οργανωσιακής συμπεριφοράς: μια στρατηγική θεώρηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)
Στην παρούσα Διπλωματική Εργασία παρουσιάζονται και αναλύονται τα στιλ ηγεσίας όπως τα όρισε ο καθηγητής Daniel Goleman και συνδυάζονται με τη θεωρία της Συναλλακτικής Ανάλυσης. Ο Goleman θεωρεί ότι οι ηγέτες που επιδεικνύουν ...