Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 38
Customer-led lean operations and tools
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Θεωρία παιγνίων και δημόσια διαφθορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)
Η θεωρία παιγνίων είναι διαδεδομένη στην οικονομία. Έχοντας, εδώ και πολύ
καιρό εισβάλει στις βιομηχανικές οργανώσεις, το μοντέλο της θεωρίας
παιγνίων είναι πλέον ένας κοινός τόπος σε διεθνή, μακροοικονομικά και
δημόσια ...
Το ζήτημα των Γενικών Όρων Συναλλαγών (ΓΟΣ) στις σύγχρονες συναλλαγές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα η συναλλακτική – ανταλλακτική και εν γένει εμπορική
δραστηριότητα των λαών ακολουθούσε κανόνες, στην αρχή εθιμικούς και στη συνέχεια και
δικαιοπρακτικούς.
Τις σημαντικότερες ίσως αλλαγές ...
Διαχείριση ανθρωπίνου δυναμικού και η διάσταση της πολυπολιτισμικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Ο αυξανόμενος αριθμός των διεθνών εταιρειών, οι ισχυρές δυνάμεις του παγκόσμιου οικονομικού ανταγωνισμού, η παγκοσμιοποίηση των επιχειρήσεων και η ολοένα και αυξανόμενη κυκλοφορία των εργαζομένων πέρα από τα σύνορα, έχουν ...
Ανθρώπινοι πόροι : διαχείριση παραπόνων και ικανοποίηση πελατών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, η έννοια του πελάτη και μιας επιχείρησης είναι άρρηκτα συνδεδεμένες μεταξύ τους, όπως και αλληλοεξαρτούμενες. Κάθε επιχείρηση ή οργανισμός, ανεξαρτήτου κλάδου, καταβάλλει προσπάθειες ...
Σύνδεση έντυπης και τηλεοπτικής διαφήμισης διερευνώντας τη σχέση χρωμάτων και ήχων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας ήταν μέσα από την βιβλιογραφία αλλά και από δημοσιευμένες έρευνες να διερευνηθεί η επίδραση του χρώματος και τη μουσικής στο μάρκετινγκ. Η βιβλιογραφική αυτή έρευνα οδηγήθηκε στο ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ και πολίτικες των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων : μελέτη ελληνικής Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Τα τελευταία χρόνια η άνοδος των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων λόγω της κρίσης τόσο της οικονομικής όσο και της προσφυγικής είναι ένα έντονο φαινόμενο στη χώρα μας. Οι Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις αποτελούν μέρος τόσο της αγοράς ...
Η «σκοτεινή» προσωπικότητα σε συνάρτηση με την οργανωσιακή φωνή και σιωπή στις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η ολοένα και μεγαλύτερη σημασία που κερδίζει ο ανθρώπινος παράγοντας στην επιχειρηματική
δραστηριότητα, έχει στρέψει την επιστημονική κοινότητα στον τομέα της εφαρμοσμένης
ψυχολογίας στο εργασιακό περιβάλον (οργανωσιακή ...
Εκτίμηση & αξιολόγηση περιβαλλοντικού κινδύνου : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)
Το περιβάλλον έχει εισέλθει τις τελευταίες δεκαετίες στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων, αποτελώντας έναν παράγοντα αμφίδρομης επιρροής της λειτουργίας τους. Μια ή οι περισσότερες δραστηριότητες τους είναι πιθανόν να το ...
Οι διαστάσεις των aesthetics και atmospherics σε ηλεκτρονικό λιανεμπορικό κατάστημα - η οπτική του χρήστη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην ανάδειξη της αισθητικής της online παρουσίας ενός καταστήματος λιανικής, σε καθοριστικό παράγοντα επηρεασμού και διαμόρφωσης της συμπεριφοράς του καταναλωτή.
Ήδη, έχουν ...