Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 208
Μελέτη αγροτικής παραγωγής σε σχέση με διάφορες μακροοικονομικές μεταβλητές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Ο τομέας της Αγροτικής Οικονομίας αποβλέπει στην άριστη δυνατή οργάνωση και
διάθεση της φυτικής και ζωικής παραγωγής, έχοντας υπόψη τους εκάστοτε
διαθέσιμους συντελεστές (εδάφους, εργασίας, κεφαλαίου), με στόχο την ...
Καινοτόμος επιχειρηματικότητα και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα Ανάλυση του τρόπου επίδρασης μελέτη περίπτωσης : COCO-MAT
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Στο σημερινό ανταγωνιστικό, ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον, η δημιουργία και εν συνεχεία, διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, αποτελεί επιτακτική ανάγκη για τις σύγχρονες επιχειρήσεις. Έρευνες μαρτυρούν ότι με ...
Η στρατηγική της Tasty Foods ΑΒΓΕ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Διερεύνηση της σχέσης ανεργίας και πληθωρισμού για επιλεγμένες χώρες της ΕΕ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-06)
Η σχέση ανάμεσα στην ανεργία και τον πληθωρισμό, είναι ένα θέμα που έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον των οικονομολόγων τα τελευταία χρόνια, περισσότερο από κάθε άλλη χρονική περίοδο στο παρελθόν, καθώς αποτελεί ένα από τα ...
Οικονομοτεχνική μελέτη για ίδρυση τηλεφωνικού κέντρου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Σε όλη τη διάρκεια της ανθρωπότητας υπήρχε ανάγκη για οργάνωση είτε αυτή αφορούσε κάποια μορφής επιχείρηση, είτε οποιοδήποτε τομέα ενός κράτους. Η ανάγκη αυτή υπάρχει ακόμα και σήμερα, και λόγω της πολυπολοκότητας των ...
Διαχείριση κινδύνων στα πλαίσια προστασίας των προσωπικών δεδομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Η παρούσα εργασία αποτελεί προϊόν μεταπτυχιακής διατριβής που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του «Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στην Διοίκηση Επιχειρήσεων» του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Σκοπός της είναι ο εντοπισμός των ...
Μελέτη στρατηγικής διεθνούς επέκτασης επιχειρήσεων στο λιανεμπόριο - H περίπτωση της Wall-Mart
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον όπου παρατηρείται μεταξύ άλλων: α) έντονος ανταγωνισμός, β) κορεσμός γ) αλληλεξάρτηση των αγορών και τέλος δ) διαρκείς μεταβολές στο εξωτερικό περιβάλλον των επιχειρήσεων η δραστηριοποίηση ...
Social media on marketing and their influence on consumers behavior
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Η επίδραση της ανοιχτής καινοτομίας στην οικονομία (μελέτη περίπτωσης)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αποτυπωθεί η επιρροή της Ανοιχτής Καινοτομίας στην Οικονομία. Για την καλύτερη κατανόηση αυτής κρίθηκε σκόπιμο αρχικά να αποσαφηνιστεί η έννοια της Καινοτομίας καθώς και ...
Επιτυχημένη διεθνοποίηση μιας μικρομεσαίας ελληνικής επιχείρησης και ο ρόλος της γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Σκοπός της Διπλωματικής Εργασίας είναι η καταγραφή μιας επιτυχημένης διεθνοποίησης μιας Μικρομεσαίας επιχείρησης εστιάζοντας στην κουλτούρα και συγκεκριμένα στο γλωσσικό περιορισμό που μπορεί να υπάρχει στη διαδικασία ...