Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 21
Crowdfunding: έννοια, ορισμός και καινοτόμες μέθοδοι χρηματοδότησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11-20)
Το crowdfunding «προέκυψε» από την έννοια του crowdsourcing που εισήγαγαν οι Jeff Howe και Mark Robinson το 2006. Επίσης, «δανείστηκε» στοιχεία από τη μικροχρηματοδότηση. Το crowdsourcing ορίζεται ως ένας τρόπος απόκτησης ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ίδρυσης οινοποιητικής μονάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)
Η εξέλιξη της τεχνολογίας τόσο στο εγχώριο όσο και στο παγκόσμιο οικονομικό γίγνεσθαι, επιβάλλει την ενσωμάτωσή της στην επιχειρηματική δραστηριότητα. Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία ασχολείται με την Οικονομοτεχνική Ανάλυση ...
Η κοινωνική επιχείρηση στα πλαίσια της κοινωνικής επιχειρηματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-07)
Τα τελευταία έτη παρατηρείται μια μεγάλη τάση για αλλαγή του απόλυτος κερδοσκοπικού τρόπου λειτουργίας των επιχειρήσεων υστέρα από την παραδοχή που έχει γίνει από πολλούς επιστήμονες επιχειρήσεων και ολικής ποιότητας ότι ...
Εναλλακτικές μορφές ενέργειας και εφαρμογή τους σε εγκαταστάσεις της Πολεμικής Αεροπορίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό τη διερεύνηση της δυνατότητας
κάλυψης των αναγκών σε ενέργεια ενός εργοστασίου της Πολεμικής Αεροπορίας με
ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (ΑΠΕ).
Στο 1ο κεφάλαιο γίνεται μία ...
Η ανταγωνιστικότητα, η σημασία της για την ελληνική οικονομία και η σχέση της με την οικονομική μεγέθυνση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Σκοπός της παρούσας διπλωματική εργασίας είναι η διερεύνηση της σημασίας της ανταγωνιστικότητας για την παγκόσμια οικονομία και ειδικότερα για τη ελληνική οικονομία σε περίοδο οικονομικής κρίσης, ενώ επιχειρείται και ο ...
H επίδραση του ψηφιακού μετασχηματισμού στα επιχειρηματικά μοντέλα των επιχειρήσεων υπηρεσιών και τεχνολογίας - Η περίπτωση της KiNNO Consultants Ltd
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στη μελέτη της επίδρασης του Ψηφιακού Μετασχηματισμού στα Επιχειρηματικά Μοντέλα των επιχειρήσεων Υπηρεσιών και Τεχνολογίας, ενός κλάδου ο οποίος, σύμφωνα με μελέτες, βρίσκεται ανάμεσα ...
Η εμπειρία του καταναλωτή: ψηφιακή ή πραγματική;
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Αναμφισβήτητα, ο πολλαπλασιασμός των καναλιών δημιούργησε νέες προκλήσεις για την έρευνα. Η λιανική πώληση έχει γίνει πλέον μια omnichannel εμπειρία, όπου οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν και τα Offline και τα Online ...
Επιχειρηματικό σχέδιο - Εταιρία παροχής χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών (Κρυπτονομίσματα)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-04)
Παρά το γεγονός ότι το Bitcoin εισήχθη στην αγορά το 2009, παραμένει ακόμα ευρέως αμφισβητούμενο. Αυτό συμβαίνει κυρίως διότι τα κρυπτονομίσματα υπόκεινται σε πολύ μεγάλη μεταβλητότητα και απαιτούν τεχνικές γνώσεις που ...
Επιχειρηματική αριστεία : ο τρόπος της λιτής παραγωγής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Η Επιχειρηματική Αριστεία συνδέεται με την ανάπτυξη και την ενίσχυση των
συστημάτων διαχείρισης και των διαδικασιών ενός οργανισμού για τη βελτίωση της
απόδοσης και τη δημιουργία αξίας για τους μετόχους.
Από την άλλη ...
Διοίκηση ολικής ποιότητας και CRM ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μια επιχείρηση. Μελέτη περίπτωσης Coca Cola 3E
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Στην σύγχρονη οικονομία τα επίπεδα του ανταγωνισμού είναι πολύ υψηλά. Έτσι, περισσότερο από ποτέ οι επιχειρήσεις θέλουν και χρειάζεται να δημιουργήσουν ένα διαρκές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα προκειμένου να εξασφαλίσουν την ...