Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 176
Η επίπτωση της ελληνικής οικονομικής κρίσης στο φαρμακευτικό μάρκετινγκ. Μελέτη περίπτωσης: η απελευθέρωση των σημείων διανομής των ΜΗΣΥΦΑ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Οι φαρμακευτικές παγκοσμίως ακολουθούν στρατηγικές μάρκετινγκ για την προώθηση
των σκευασμάτων τους που βασίζονται στην περιορισμένη ελευθερία καθώς το
φάρμακο είναι ένα ιδιαίτερο αγαθό. Στόχος αυτής της εργασίας είναι ...
Ανάλυση παραγόντων επίδρασης αποτελεσματικών πρακτικών διαχείρισης ενέργειας στις ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η Διαχείριση Ενέργειας (Energy Management) αποτελεί μια φιλοσοφία διοίκησης, η οποία εφαρμόζοντας συστηματικές δραστηριότητες και διαδικασίες αποσκοπεί στον περιορισμό του ενεργειακού κόστους μέσω της εξοικονόμησης ενέργειας ...
Ηγεσία και εργασιακό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η ορθή και αποτελεσματική λειτουργία ενός οργανισμού εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το ανθρώπινο δυναμικό του και πως αυτό αλληλοεπιδρά μέσα σε αυτόν. Το εργασιακό περιβάλλον είναι πολύ σημαντικό για έναν άνθρωπο αν ...
Η καινοτομία ως εργαλείο ανάπτυξης του ηλεκτρονικού επιχειρείν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Το ηλεκτρονικό επιχειρείν έχει ήδη αναδυθεί σε ανερχόμενη τεχνολογία, η οποία βασίζεται σε ιδέες, που προσφέρουν νέες πρακτικές σχετικά με τον τρόπο, με τον οποίο άνθρωποι επικοινωνούν, ανταλλάζουν ιδέες και συναλλάσσονται.
Η ...
Επιχειρηματική ηθική και σύγχρονα επιχειρηματικά σκάνδαλα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-07)
Στη σημερινή εποχή, ο έντονος ανταγωνισμός που παρατηρείται ανάμεσα στις επιχειρήσεις, ως απόρροια της παγκοσμιοποίησης, καθιστά ολοένα και δυσκολότερη την επιβίωση και ανάπτυξη της επιχείρησης. Για να μπορέσει λοιπόν μία ...
Απελευθέρωση της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα. Θεσμικές και οικονομικές προεκτάσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η αγορά ενέργειας αποτελεί μια θεμελιώδη πτυχή της παγκόσμιας οικονομίας σε διαχρονικό επίπεδο. Η έννοια της απελευθέρωσης της αγοράς ενέργειας αναφέρεται στη διαδικασία της κατάργησης συγκεκριμένων περιορισμών, ποσοτικών ...
Στρατηγικό πλάνο μάρκετινγκ ονλάιν ταξιδιωτικών πρακτορείων (online travel agencies):μελέτη της επιχείρησης Altair ταξιδιωτικοί πράκτορες Α.Ε
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει φέρει μεγάλες αλλαγές σε διάφορους τομείς της καθημερινότητας. Η διαφήμιση και το μάρκετινγκ αποτελούν δύο τομείς, οι οποίοι διαφέρουν σημαντικά από την παραδοσιακή τους μορφή του ...
Οι διαπραγματεύσεις για τη διατλαντική εταιρική σχέση εμπορίου και επενδύσεων (TTIP) και η σύνδεση με το Brexit
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)
Η μελέτη της διασύνδεσης μεταξύ του σχεδίου της TTIP και της εξόδου του Ην. Βασιλείου (του λεγόμενου Brexit), επιλέχθηκε, επειδή το Ην. Βασίλειο. αποτελεί κύριο εκφραστή της προσπάθειας καθοδήγησης της πορείας των ...
Η σχέση μεταξύ ασυμμετρίας και επενδυτικών στρατηγικών τάσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Ως κύριος στόχος της εργασίας αυτής ορίζεται η διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της ασυμμετρίας του κινδύνου και της απόδοσης των στρατηγικών τάσης. Η ασυμμετρία του κινδύνου θα οριστεί ως η διαφορά μεταξύ των συντελεστών ...
Ο καταδυτικός τουρισμός στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-12)
Οι καταδύσεις αποτελούν αναμφισβήτητα μια από τις ωραιότερες και πλέον
ενδιαφέρουσες ψυχαγωγικές δραστηριότητες, οι οποίες προσφέρουν ταυτόχρονα
άθληση, γνώσεις, υγεία, πνευματική άσκηση και ψυχική ηρεμία. Πολλοί ...