Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 49
Διαδικτυακή εφαρμογή εκμάθησης οδήγησης με χρήση ρομπότ συνομιλίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Η εξέλιξη της πληροφορικής σε συνδυασμό με την εκτεταμένη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών και έξυπνων συσκευών, έθεσε τις βάσεις για αλλαγές όχι μόνο στην καθημερινότητα μας, αλλά και στον τομέα της εκπαίδευσης. Τα προβλήματα ...
Ψηφιακή εγκληματολογία - Ανάκτηση δεδομένων στο σύστημα αρχείων NTFS
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-06)
Η ιστορική επαλήθευση του Νόμου του Moore, πενήντα τρία χρόνια μετά την αρχική του διατύπωση το 1965, έχει πλέον αδιαμφισβήτητα επιτευχθεί με τη σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία. Συσκευές με εξαιρετικά τεχνικά χαρακτηριστικά ...
Συγκριτική μελέτη εναλλακτικής υλοποίησης βαθιάς μάθησης σε παράλληλα περιβάλλοντα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-22)
Η παρούσα εργασία διερευνά συγκριτικά τις διαφορές εναλλακτικής υλοποίησης Βαθιάς Μάθησης αλγορίθμων σε παράλληλα περιβάλλοντα. Βρισκόμαστε στο τρίτο κύμα εξέλιξης Βαθείας Μάθησης με παρόντα τα Συνελικτικά Νευρωνικά Δίκτυα ...
Θεματική μοντελοποίηση σε σώμα ειδησεογραφικών κειμένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11-01)
Τα ειδησεογραφικά νέα αποτελούν μια τεράστια δομή ιστορικών εγγράφων. Αποτελούν έναν πολύτιμο πόρο για να μελετηθεί το παρελθόν. Η επεξεργασία φυσικής γλώσσας (Native Language Processing) αποτελεί έναν κλάδο της τεχνητής ...
Θεωρίες μάθησης και εφαρμογή σε εκπαιδευτικό λογισμικό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-01)
Στην παρούσα μεταπτυχιακή εργασία εξετάζουμε συγκεκριμένες θεωρίες μάθησης και την εφαρμογή τους σε εκπαιδευτικό λογισμικό. Οι θεωρίες που αναλύονται είναι οι α) συμπεριφορισμός, β) εποικοδομητισμός, γ) κοινωνικοπολιτισμική ...
Σχεδιασμός και υλοποίηση μηχανισμών διαδραστικού παιχνιδιού Η/Υ με τη χρήση της μηχανής γραφικών Unity 3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Το παιχνίδι μας υλοποιήθηκε στην πλατφόρμα Unity 2018.1.1f1. Στο κεφάλαιο 1,θα γίνει μια αναφορά στη σύντομη «Μεγάλη» ιστορία των βιντεοπαιχνιδιων. Στο κεφάλαιο 2, θα περιγράψουμε τη Λογική του παιχνιδιού καθώς και τους ...
Η υλοποίηση του διαδραστικού σχολιαστικού εργαλείου Annotator ως πρόταση ενίσχυσης της εξατομίκευμένης, ανοιχτής συνεργατικής μάθησης σε διαδικτυακές εκπαιδευτικές κοινότητες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Στο σημερινό παγκόσμιο ανταγωνιστικό περιβάλλον, τα εκπαιδευτικά ιδρύματα εξετάζουν τρόπους να δώσουν στους μαθητές τα απαραίτητα εργαλεία και δεξιότητες προς τη κατεύθυνση της «δια βίου» μάθησης. Οι εκπαιδευόμενοι χρήστες ...
Ανάπτυξη custom eLearning εφαρμογής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Σχεδίαση και ανάπτυξη της εφαρμογής MyNauticalMap και χρήση των GPS δεδομένων σε αυτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-05)
Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η ανάπτυξη μιας desktop χαρτογραφικής εφαρμογής με την ονομασία MyNauticalMap, στην οποία υποτυπώνονται χρήσιμες πληροφορίες πάνω σε ένα ναυτιλιακό χάρτη, συνδέεται ...
Δημιουργία εφαρμογής για smartphones με σκοπό την υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)
Στόχος της παρούσας εφαρμογής “ExamPtu” είναι η αλληλεπίδραση σε επίπεδο εκπαίδευσης μεταξύ του καθηγητή με τον κάθε μαθητή ξεχωριστά μέσω χρόνο-προγραμματισμένων ερωτήσεων-ειδοποιήσεων. Ο ρόλος του καθηγητή στην εφαρμογή ...