Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 165
Η προστιθέμενη αξία ενός mega cultural event σε έναν ώριμο τουριστικό προορισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11-24)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να μελετήσει το μάρκετινγκ των εκδηλώσεων, με έμφαση στις πολιτισμικές εκδηλώσεις και τη συνεισφορά τους στην ανάπτυξη του τουρισμού ενός προορισμού και την προστιθέμενη αξία που ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση για ενεργειακή αναβάθμιση ξενοδοχείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία γίνεται αρχικά μια θεωρητική προσέγγιση του θέματος. Εξετάζονται ορισμένες βασικές έννοιες και ορισμοί, καθώς και παράγοντες που επιδρούν στην εφαρμογή προγραμμάτων για την προστασία ...
Διερεύνηση της δυνατότητας λειτουργίας υδατοδρομίου στο Λαύριο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Το νομοθετικό πλαίσιο και οι ιδιαιτερότητες των μονάδων εναλλακτικού τουρισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-19)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος << Μάνατζμεντ Τουρισμού>> του Πανεπιστημίου Πειραιώς και αναφέρεται στο νομοθετικό πλαίσιο και τις ιδιαιτερότητες που διέπουν τις μονάδες ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ μιας ελληνικής κατασκήνωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-01)
Η παρούσα διπλωματική εργασία, που αναπτύσσεται στο πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ΜΒΑ-Tourism Management, εξετάζει το στρατηγικό μάνατζμεντ μιας ελληνικής ...
Στρατηγικές ομάδες στον ξενοδοχειακό κλάδο της Ρόδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)
Ορισμός του προορισμού στην κρουαζιέρα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-29)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό την επισκόπηση της
σύγχρονης κρουαζιέρας σε παγκόσμιο και εθνικό επίπεδο, καθώς και την ανάδειξη
όλων εκείνων των στοιχείων που συνθέτουν το προφίλ του σύγχρονου ...
Εκτίμηση αξίας ξενοδοχειακής μονάδος Hilton με τη χρήση υποδειγμάτων ταμειακών ροών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Ο τίτλος της εργασίας είναι « Εκτίμηση αξίας της επιχείρησης του Hilton με τη χρήση ταμειακών ροών . Η αποτίμηση της επιχείρησης θα γίνει με τη χρήση προεξόφλησης ταμειακών ροών αφού πρώτα υλοποιηθεί χρηματοοικονομική ...
Το οικοσύστημα της αυτοματοποιημένης διαφήμισης & η επίδρασή του στην προσφορά & στη ζήτηση του διαφημιστικού χώρου στο διαδίκτυο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-12-17)
Ο κόσμος στον οποίο ζούμε βασιζόταν, βασίζεται και θα βασίζεται στην εξέλιξη. Άλλωστε χωρίς αυτήν θα ήμασταν ακόμα μικροοργανισμοί. Έτσι και οι στρατηγικές επικοινωνίας των επιχειρήσεων δεν θα μπορούσαν να αποτελούν εξαίρεση, ...
Προμελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης ξενοδοχειακής μονάδας 3* στην Κρήτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)