Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 154
Οι απόψεις των νέων για τις κάρτες συναλλαγών και την εξυπηρέτηση των τραπεζών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010-11)
Οι λόγοι που οδήγησαν στην επιλογή του συγκεκριμένου θέματος είναι η περιορισμένη έρευνα, ειδικά στη χώρα μας, όσον αφορά τις πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες, καθώς έχουν διατυπωθεί απόψεις μόνο ως μέρος της καταναλωτικής ...
Αξιολόγηση τεχνολογικών επενδύσεων με τη μέθοδο των Real Options
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-01)
Με την παρούσα εργασία θέλουμε καταδείξουμε την σημασία χρήσης της μεθόδου αποτίμησης πραγματικών δικαιωμάτων (Real Options Valuation) στην αξιολόγηση τεχνολογικών επενδύσεων. Εξετάσαμε κατά πόσο η μέθοδος αυτή είναι ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση & αξιολόγηση ίδρυσης ναυτιλιακής διαχειρίστριας εταιρείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)
Αθλητικό μάρκετινγκ και ποιότητα αθλητικών υπηρεσιών : η περίπτωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Ο αθλητισμός αποτελεί αναμφίβολα μια δραστηριότητα αναψυχής που κατέχει κυρίαρχη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως εξαιτίας των ξεχωριστών εμπειριών που προσφέρει και των έντονων ...
Εργαλεία και τεχνικές λιτής διαχείρισης. Μελέτη περίπτωσης με εφαρμογή ανάλυσης σεναρίων αστοχίας σε παραγωγική μονάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση του μοντέλου της Λιτής Διαχείρισης (Lean) καταρχήν σε θεωρητικό επίπεδο παρουσιάζοντας τα βασικά στοιχεία αυτής. Γίνεται σύντομη ανασκόπηση της σύγχρονης διεθνούς βιβλιογραφίας ...
Αποτίμηση επιχειρήσεων με στοχαστικές μεθόδους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Κοινωνικό μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αποσαφηνίσει την έννοια του Κοινωνικού Μάρκετινγκ, να καταδείξει την εξέχουσα θέση που το πεδίο αυτό καταλαμβάνει στην αντιμετώπιση των κοινωνικών προβλημάτων και να παράσχει ένα γενικό ...
Μελέτη ίδρυσης φορέα διαχείρισης του έργου "Ύδρευση Ρόδου από το φράγμα Γαδούρα"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η σύνταξη μίας μελέτης η οποία θα αφορά στην δημιουργία ενός ΝΠΔΔ μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που θα είναι ιδιοκτήτης και φορέας διαχείρισης του συνόλου των εγκαταστάσεων του ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ στο χώρο των ενοποιημένων επικοινωνιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012)
Οι ενοποιημένες επικοινωνίες (U.C - Unified Communications) είναι ένας
επαναστατικός τομέας στο χώρο των τηλεπικοινωνιών ο οποίος εξελίσσεται διαρκώς
και απευθύνεται κυρίως σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Προσφέρει στον ...
Μελέτη περίπτωσης βιομηχανικών αγοραστών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εύρεση στον κλάδο της χαρτοποιίας των ανθρώπων οι οποίοι έχουν τον καθοριστικό ρόλο όσον αφορά την αξιολόγηση αλλά και επιλογή προμηθευτών. Δηλαδή ο εντοπισμός των ατόμων εντός της ...