Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 262
Ηλεκτρονικά μέσα επικοινωνίας και επιπτώσεις στους εργαζομένους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-07)
Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά τον τρόπο διαχείρισης και συμπεριφοράς των εργαζομένων απέναντι στο επαγγελματικό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email), καθώς και τις επιπτώσεις που επιφέρει στην προσωπική ζωή και την ...
Νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και η αντιμετώπιση του φαινομένου στον τραπεζικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-07)
Η σημερινή κοινωνία η οποία διακατέχεται από την απελευθέρωση των παγκόσμιών αγορών, την αδιάλειπτη μεταφορά κεφαλαίων και εργαζομένων, καθώς και τη ραγδαία διάχυση των τεχνολογικών επιτευγμάτων, βοήθησαν καταλυτικά στην ...
Η ευρωπαϊκή κρίση χρέους και οι συμβάσεις ανταλλαγής κινδύνου αθέτησης (CDS)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)
Η Ευρωπαϊκή κρίση χρέους ανέδειξε τα δημοσιονομικά ελλείμματα πολλών
Ευρωπαϊκών χωρών, καθώς και τη μειωμένη δυνατότητά τους να ανταποκριθούν στις
δανειακές τους υποχρεώσεις. Η κρίση πυροδοτήθηκε από την αγορά των ...
Κανόνες τιμολόγησης αγαθών και υπηρεσιών σε ενδοομιλικές συναλλαγές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)
Μέθοδοι προσέλκυσης ανθρώπινου δυναμικού στη διαδικτυακή εποχή: ανάλυση μελέτης περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)
Το διαδίκτυο άνοιξε νέους ορίζοντες στην επικοινωνία και συγχρόνως προσέφερε τεράστια οφέλη στην κοινωνία. Η διείσδυση στην καθημερινότητα του ανθρώπου προκάλεσε τεράστια τεχνολογική επανάσταση με αποκορύφωμα την ένταξη ...
Χρηματοδότηση της επιχειρηματικότητας σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και οι παράγοντες που την επηρεάζουν: οικονομική ανάλυση για τα έτη 1972-2011
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)
Η επιχειρηματικότητα αποτελεί νοοτροπία αλλά και πολυδιάστατη έννοια η οποία εμφανίζεται σε διάφορα επίπεδα αλλά και σε είδος οργάνωσης. Η επιχειρηματικότητα που συνδέεται με τη λειτουργία μιας επιχείρησης αναφέρεται στην ...
Η συμπεριφορά του καταναλωτή στο χώρο του fashion marketing. Μελέτες περίπτωσης από τον ελληνικό και διεθνή χώρο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-18)
Η εικόνα που προβάλουμε μέσω της ένδυσης και της υπόδησης αποτελεί σημαντικό παράγοντα της καθημερινής ζωής πολλών ανθρώπων. Ωστόσο, η συμπεριφορά των καταναλωτών στον τομέα της μόδας ποικίλει και εξαρτάται από διάφορους ...
Νέες μορφές τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων : εναλλακτικά πεδία δράσης τραπεζών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Το θέμα της παρούσης διπλωματικής εργασίας πραγματεύεται τις νέες μορφές τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων, με άλλα λόγια διερευνά τα εναλλακτικά πεδία δράσης των τραπεζών. Το μοντέλο ασφαλιστικών προϊόντων μέσα από τραπεζικά ...
Αθλητικό management και ποδοσφαιρική επιχειρηματικότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-05)
Οι απαιτήσεις για τους ευρωπαϊκούς συλλόγους που ανήκουν στην ποδοσφαιρική βιομηχανία της UEFA (Ένωση ευρωπαϊκών ποδοσφαιρικών ομοσπονδιών) συνεχώς μεταβάλλονται. Εξαιτίας της κακοδιαχείρισης των οικονομικών που συνέβαινε ...
Πρόβλεψη αποτελέσματος σε ποδοσφαιρικούς αγώνες με τη χρήση στατιστικών μοντέλων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει και να ερευνήσει κατά πόσο τα θεωρητικά μοντέλα πρόβλεψης αποτελεσμάτων στους ποδοσφαιρικούς αγώνες μπορούν να προβλέψουν το τελικό αποτέλεσμα ενός αγώνα ...