Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 1172
Διεθνοποίηση ελληνικής εταιρείας : η περίπτωση της Alpha Bank
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Η παρούσα εργασία αποσκοπεί, αφενός στην παρουσίαση των σημαντικών φαινομένων της παγκοσμιοποίησης και της διεθνοποίησης και των τρόπων με τους οποίους μια εταιρεία παίρνει την απόφαση σχετικά με τη διεθνοποίησή της και ...
Στρατηγικές ανάπτυξης για την αγορά ασφαλειών ζωής της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)
Η υπάρρουσα τεχνολογική συγκυρία με την ανάπτυξη της τεχνολογίας των επικοινωνιών (φωνής και δεδομένων) σε συνδυασμό με την μείωση του κόστους μεταφορών αλλά και την συνεχή απελευθέρωση των αγορών, έχει ωθήσει τις επιχειρήσεις ...
Διοίκηση ολικής ποιότητας και CRM ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μια επιχείρηση. Μελέτη περίπτωσης Coca Cola 3E
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Στην σύγχρονη οικονομία τα επίπεδα του ανταγωνισμού είναι πολύ υψηλά. Έτσι, περισσότερο από ποτέ οι επιχειρήσεις θέλουν και χρειάζεται να δημιουργήσουν ένα διαρκές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα προκειμένου να εξασφαλίσουν την ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ίδρυσης ξενοδοχείου Boutique στην Αθήνα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10)
Στρατηγική μικρο-μεσαίων επιχειρήσεων : μεταφραστικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις (MμE) αποτελούν έναν σημαντικό παράγοντα της
οικονομικής ζωής, λόγω του μεγάλου αριθμού τους, αλλά κυρίως λόγω της συμβολής
τους στην απασχόληση. Ωστόσο ένα μεγάλο ποσοστό των MμE έρχεται ...
Ορισμός του προορισμού στην κρουαζιέρα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-29)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό την επισκόπηση της
σύγχρονης κρουαζιέρας σε παγκόσμιο και εθνικό επίπεδο, καθώς και την ανάδειξη
όλων εκείνων των στοιχείων που συνθέτουν το προφίλ του σύγχρονου ...
Η ατμόσφαιρα καταστήματος και το μάρκετινγκ εντυπώσεων. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)
Χρηματοοικονομική ανάλυση και έλεγχος βιωσιμότητας επιχειρήσεων κλάδου αλλαντικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07)
Ο κλάδος των αλλαντικών αποτελεί μία σημαντική συνιστώσα εκείνου των τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα, o οποίος με τη σειρά του χαρακτηρίζεται ως ένας από τους βασικούς πυλώνες της ελληνικής οικονομίας. Βασικός σκοπός της ...
Αντιλήψεις και στάσεις νοικοκυριών σχετικά με τη χρήση ενέργειας και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η κατανόηση της ελληνικής ενεργειακής συμπεριφοράς σχετικά με την ηλεκτρική κατανάλωση στον οικιακό τομέα, μέσω του προσδιορισμού και της ανάδειξης των σημαντικότερων παραγόντων ...
Συγχωνεύσεις και εξαγορές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-25)
Η παρούσα εργασία παρουσιάζει συνοπτικά την πολιτική των συγχωνεύσεων και εξαγορών και προσεγγίζει την θεωρητική και πρακτική πλευρά της με έμφαση κυρίως στο εθνικό επίπεδο.