Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 23
Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών: διαφορές εκτιμήσεων και αντιλήψεων της τουριστικής εμπειρίας μεταξύ επαγγελματιών και τουριστών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011)
Η παρούσα διατριβή φιλοδοξεί να εξετάσει τη χρήση ενός ιδιαίτερου τύπου διαδικασίας απόκτησης γνώσης (Έρευνα Μάρκετινγκ) μέσα σε ένα συγκεκριμένο κοινωνικό περιβάλλον (Τουριστικοί Προορισμοί), αναγνωρίζοντας τη γνώση ως ...
Στρατηγική διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες με την υποστήριξη των νέων τεχνολογιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012)
Η σημασία της Διαχείρισης των Σχέσεων με τους Πελάτες ως πηγής ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων έχει αναγνωριστεί εδώ και δεκαετίες. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια δίνεται συνεχώς μεγαλύτερη έμφαση και προσοχή με την επέκταση ...
Διερεύνηση της επίδρασης της στρατηγικής πληροφοριακών συστημάτων στη διαχείριση επιχειρηματικών διαδικασιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011)
Στόχος της παρούσας διδακτορικής διατριβής, είναι να διερευνήσει την επίδραση της Στρατηγικής Πληροφοριακών Συστημάτων (ΠΣ) στη Διαχείριση Επιχειρηματικών Διαδικασιών (Business Process Management - BPM), στις επιχειρήσεις ...
Μελέτη εφαρμογής της κοστολόγησης δραστηριοτήτων στον τομέα των υπηρεσιών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-09-25)
Τα τελευταία χρόνια, η ανάπτυξη του εκπαιδευτικού τομέα ώθησε τα ιδρύματα που δραστηριοποιούνται σε αυτόν να δώσουν προτεραιότητα στις βελτιώσεις στη χρήση της διοικητικής λογιστικής και της στρατηγικής κόστους. Αυτή η νέα ...
Ο ρόλος και η σημασία της αποσύνδεσης στην καταναλωτική συμπεριφορά σε περιβάλλον λιανεμπορίου κατά τη διάρκεια μιας έντονης οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)
Η ελληνική οικονομική κρίση σοβεί από το 2008, έχοντας επηρεάσει την οικονομική και κοινωνική ζωή των ελλήνων καταναλωτών. Η παρούσα διδακτορική διατριβή, ενσωματώνοντας τη θεωρία της Γνωστικής Εκτίμησης και της Αποσύνδεσης ...
Το φυσικό περιβάλλον ως μοχλός ανάπτυξης των ελληνικών επιχειρήσεων σε περίοδο οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-03-07)
Η σχέση μεταξύ της οικονομικής ανάπτυξης και του περιβάλλοντος είναι και θα παραμείνει αμφιλεγόμενη. Το ερώτημα πώς η οικονομική δραστηριότητα επιδρά στο φυσικό περιβάλλον έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές τη δεκαετία του 1960, ...
Η επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα: προσδιοριστικοί παράγοντες και οικονομικές επιδόσεις του επιχειρηματικού γίγνεσθαι
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)
Η παρούσα διατριβή εστιάζει στην ολιστική διερεύνηση της κατεύθυνσης και της
έντασης των σχέσεων μεταξύ του επιχειρηματικού προσανατολισμού, των
περιβαλλοντικών συνθηκών, των οργανωσιακών χαρακτηριστικών και των ...
Ανάλυση παραγόντων επίδρασης αποτελεσματικών πρακτικών διαχείρισης ενέργειας στις ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η Διαχείριση Ενέργειας (Energy Management) αποτελεί μια φιλοσοφία διοίκησης, η οποία εφαρμόζοντας συστηματικές δραστηριότητες και διαδικασίες αποσκοπεί στον περιορισμό του ενεργειακού κόστους μέσω της εξοικονόμησης ενέργειας ...
Αξιολόγηση του πληροφοριακού περιεχομένου των μεθόδων αποτίμησης επιχειρήσεων. H περίπτωση της οικονομικής προστιθέμενης αξίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-02-07)
Πρωταρχικός σκοπός της παρούσας διδακτορικής διατριβής είναι η εμπειρική αξιολόγηση του πληροφοριακού περιεχομένου των ευρέως χρησιμοποιούμενων μέτρων αποδοτικότητας των επιχειρήσεων και ειδικότερα της Economic Value Added ...
Αποτίμηση επιχειρήσεων σε συνθήκες αβεβαιότητας. Η επεξηγηματική ικανότητα του υποδείγματος υπολειμματικών ταμιακών ροών για τη διαστρωματική διάρθρωση των αποδόσεων των μετοχών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-03-07)
Κύριο στόχο της παρούσας διατριβής αποτελεί η διερεύνηση της επεξηγηματικής ικανότητας που έχει η αξία μίας επιχείρησης για τις μελλοντικές της αποδόσεις. Συγκεκριμένα, ερευνάται κατά πόσο η σχέση μεταξύ της αξίας μίας ...